Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

e.House

Legacy Member
Faun zei:
Aanpak prostitutie met GAS, ook vergelijking Gent met Amsterdam.
Maar bv deze morgen was er een interessante actie en die pik ik ook mee.
Vooral tof om eens de speciale eenheden te zien :D

zal wel ja.

noreeeee

Legacy Member
Eerste keer zelf NSV'ers tegengekomen tijdens onze ANTI-NSV campagne. Ze waren onze affiches aan't aftrekken en aan het over plakken. Tot ze dat opeens deden op een bord waar we 30 meter vandaan stonden. Hop, der naartoe gelopen, korte woordenwisseling, maar al bij al nog beschaafd gebleven. Kheb hun affiches, met hun goedkeuring, van die van de onze gehaald en ze er naast geplakt. Maar daar hebben ze niet lang gehangen.

Th1x4nG

Legacy Member
Heeft er iemand van de tew boys bij verbintenissenrecht al es gevraagd of die codex van ons ok is voor het examen?

Drew

Legacy Member
noreeeee zei:
Eerste keer zelf NSV'ers tegengekomen tijdens onze ANTI-NSV campagne. Ze waren onze affiches aan't aftrekken en aan het over plakken. Tot ze dat opeens deden op een bord waar we 30 meter vandaan stonden. Hop, der naartoe gelopen, korte woordenwisseling, maar al bij al nog beschaafd gebleven. Kheb hun affiches, met hun goedkeuring, van die van de onze gehaald en ze er naast geplakt. Maar daar hebben ze niet lang gehangen.
Ik dacht dat jullie alles deelden :s

McGregor

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Heeft er iemand van de tew boys bij verbintenissenrecht al es gevraagd of die codex van ons ok is voor het examen?

Nee nog niet, vandaag zit ik niet in de les.

Snowyflake

Legacy Member
Muhaha xD Deze ochtend geraakte ik niet uit mijn bed dus les frans geskipt van 8 tot 10, kijk nu op fb en zie dat hij blijkbaar ziek was :p

coldplayke

Legacy Member
De lessen Duits zijn zo leuk dit semester :D
De groep begint steeds kleiner te worden (mensen die afhaken/niet naar de les komen)
en we doen tijdens de les grammatica een quiz :woohoo:

josilirios

Legacy Member
ik HAAT de rompslomp da komt kijken bij kleine simpele dingen, 3 telefoontjes en 2 mails voor een handtekening, cmooon you guys...

edit; en ik heb ze dus nog niet he

joshetei

Legacy Member
Daar gaat mijn 'volledige dag thesissen'. Just wakker, weer lichtjes uitgelopen in Gent en dan nog in slaap vallen op den bus, eigelijk nog geluk gehad en maar een halfuur moeten stappen, aangezien dat ding gans tot in Brugge rijdt :p

freakykiller

Legacy Member
Lol man, de DSA, dienst studenten activiteiten gaven gratis feesje ter ere van ... eh vanalles :unsure: voor alle Konvents. Was goe feesje, en goedkoop! Wel weer in de Pi-nuts geëindigd, alé bij de WC's ervan bij de shotjesstand en nie pi-nuts zelf :lol:

Insanitarium

Legacy Member
noreeeee zei:
Eerste keer zelf NSV'ers tegengekomen tijdens onze ANTI-NSV campagne. Ze waren onze affiches aan't aftrekken en aan het over plakken. Tot ze dat opeens deden op een bord waar we 30 meter vandaan stonden. Hop, der naartoe gelopen, korte woordenwisseling, maar al bij al nog beschaafd gebleven. Kheb hun affiches, met hun goedkeuring, van die van de onze gehaald en ze er naast geplakt. Maar daar hebben ze niet lang gehangen.

COMAC is over het algemeen even belachelijk als NSV dat over het algemeen is.

(Anti-NSV campagne, dat moet COMAC zijn? :P)

Hetgene waar ik het me ergst aan stoor, zijn de mensen die zich willen profileren
aan de hand van hun studentenclubje, en niet meer kritisch trachten na te
denken over hun idealen.

Nas

Legacy Member
Marc Peeters die effe in de les zijn theorie kwam verspreiden.
Geniaal gewoon
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan