joshetei
Legacy Member
En vanaf ge het begint te doen wordt het alsmaar erger
1ste sem 1ste jaar: pff gans de dag les
2de sem: pff 3 lesuren na elkaar
en ga zo maar door
Bij mij is het vooral het kunnen lesgeven van de docent belangrijk, als het een meerwaarde is ga ik, gaan om te gaan is ook nogal tijdsverspilling
1ste sem 1ste jaar: pff gans de dag les
2de sem: pff 3 lesuren na elkaar
en ga zo maar door

Bij mij is het vooral het kunnen lesgeven van de docent belangrijk, als het een meerwaarde is ga ik, gaan om te gaan is ook nogal tijdsverspilling


Als ik één zou MOETEN kiezen dan zou ik voor het eerste gaan. Zoals altijd klinkt dat redelijk simpel maar zal het wel veel werk zijn? 