Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

joshetei

Legacy Member
En vanaf ge het begint te doen wordt het alsmaar erger
1ste sem 1ste jaar: pff gans de dag les
2de sem: pff 3 lesuren na elkaar

en ga zo maar door :)
Bij mij is het vooral het kunnen lesgeven van de docent belangrijk, als het een meerwaarde is ga ik, gaan om te gaan is ook nogal tijdsverspilling

Matt.

Legacy Member
De nieuwe app van de UGent voor studenten, met alle activiteiten, nieuws, menu van de resto, artikels van het studentenblad... :p

Cadiuro

Legacy Member
Ik skip zo weinig mogelijk, waardoor ik dan vaak als een zombie in de les tekeningetjes zit te maken zonder iets gehoord te hebben. Maarja, ik ben dan toch geweest, geweten gesust.

Enfin, zelfs da opletten en noteren is wel aant beteren.

Wiskunde II ga ik wel op regelmatige basis skippen... Diee mens voegt nu is echt letterlijk niks toe aan zijn cursus of slides. Geen meerwaarde.

Gaat er morgenavond iemand naar den allereerst Scientifak, fakbar der Leuvense Wetenschappers?

Burrid

Legacy Member
Ugh, thesis keuzeproblemen :(
4 keuzes:
-Klimaatsonderzoek door middel van houtskooltellingen in sedimenten van de sahara
-Isostasieonderzoek van antarctica met diatomeeën
-Paleotsunami's in chili met diatomeeën
-Bestuderen van oude collectie fossiele kreeften uit cap blanc nez, met daarbij het tekenen en fotograferen ervan + determineren + tafonomie en stratigrafie + veldwerk

Wat zou 9lives aanraden?

edraket

Legacy Member
Antarctica indien bijhorend veldonderzoek!
Prolly niet, dus die cap blanc nez, lijkt mij nog wel leuk werk.

Matt.

Legacy Member
Burrid zei:
Ugh, thesis keuzeproblemen :(
4 keuzes:
-Klimaatsonderzoek door middel van houtskooltellingen in sedimenten van de sahara
-Isostatieonderzoek van antarctica met diatomeeën
-Paleotsunami's in chili met diatomeeën
-Bestuderen van oude collectie fossiele kreeften uit cap blanc nez, met daarbij het tekenen en fotograferen ervan + determineren + tafonomie en stratigrafie + veldwerk

Wat zou 9lives aanraden?

edraket zei:
Antarctica indien bijhorend veldonderzoek!
Prolly niet, dus die cap blanc nez, lijkt mij nog wel leuk werk.

Allesbehalve dat laatste zou ik zeggen, maar het klinkt allemaal redelijk saai. :unsure: Als ik één zou MOETEN kiezen dan zou ik voor het eerste gaan. Zoals altijd klinkt dat redelijk simpel maar zal het wel veel werk zijn? :p Thesissen klinken altijd zo "och dat valt wel mee", maar zijn altijd veel meer werk dan blijkt. :p

josilirios

Legacy Member
Nas zei:
Ja, het tempo van de les ligt hoog, maar het niveau van de leerstof niet echt. Daarom veel zelfstudie
kzou deze week al 11 uur moeten skippen om even 'veel' les te hebben als u, en de weken worden alleen maar drukker door labo's en oefenzittingen...

boostah

Legacy Member
Infineon zei:
Sinds wanneer heeft die borsten?! :s:s:s:s:s:s:s

kzie anders wel geen borsten, enkel nen goed voorgevormde jurk.

Ik veronderstel zelfs da ge daar een stelplaats van de lijn kunt in maken, ruimte zat

Burrid

Legacy Member
edraket zei:
Antarctica indien bijhorend veldonderzoek!
Prolly niet, dus die cap blanc nez, lijkt mij nog wel leuk werk.
Welja cbn lijkt idd plezant met veel variatie. Alleen het kreeftengedeelte staat mij niet zo aan :(

Matt. zei:
Allesbehalve dat laatste zou ik zeggen, maar het klinkt allemaal redelijk saai. :unsure: Als ik één zou MOETEN kiezen dan zou ik voor het eerste gaan. Zoals altijd klinkt dat redelijk simpel maar zal het wel veel werk zijn? :p Thesissen klinken altijd zo "och dat valt wel mee", maar zijn altijd veel meer werk dan blijkt. :p

Lijkt inderdaad wel simpel. Ik vraag mij af of je geen machine mag gebruiken om brokjes te tellen.

glashelder

Legacy Member
De kreeften! Vooral omdat ik niet begrijp wat de rest inhoudt :unsure:

Hier notoire lesskipster, maar ik ben er steeds voor alles door dus ergens doe ik toch iets goed. Lessen worden het vaakst overgeslaan vanwege het pendelen (ik mag mij graag voorstellen dat ik naar alle lessen zou gaan moest ik in Gent wonen, haha), geen zin hebben om weer zolang weg te zijn voor een beetje les en bij lessen waarbij ik een beetje kan inschatten dat aanwezig zijn niet zo nodig hoeft. Zo zijn er vakken waarbij ik maar één les heb meegemaakt.

Soms skip ik ook lessen die eigenlijk wél nodig zijn en ik ben nog altijd verbaasd dat ik daarmee wegkom. Vorig semester misschien maar 2 of 3 oefensessies (van de... 10? 12?) meegedaan van kwantitiatieve analyse wegens vreselijke springuren en ook 2 of 3 essentiële theorielessen gemist. Toch een 10 gehaald, op één of andere vreemde manier. Ik zorg er wel altijd voor dat, als ik niet ga, ik wel thuis bezig ben met schoolwerk. Dat is soms gewoon veel efficiënter, aangezien ik mijn reistijd ook niet nuttig kan besteden wegens te vaak overstappen.

Ik wou zeggen dat ik nu nog in mijn "naar ALLE lessen gaan!"-fase zit, maar dan herinner ik mij dat ik vorige week donderdag al één les heb overgeslaan en dat ik mij daarnet bedacht dat morgen eigenlijk niet zo heel erg hoeft (weer te lang onderweg zijn voor te weinig les), dus blijkbaar zit ik nu al in mijn "meh"-fase :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan