Drew
Legacy Member
Dit weekend nog RAF gedaan met een maat, lvl 70 in 9 uurNotoriousP zei:Nuja ieder zijn ding en het PVP gedeelte wil ik u nog geven maar het lvl'n is gewoon zoveel leuker en sfeervoller in WoW vind ik.
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit weekend nog RAF gedaan met een maat, lvl 70 in 9 uurNotoriousP zei:Nuja ieder zijn ding en het PVP gedeelte wil ik u nog geven maar het lvl'n is gewoon zoveel leuker en sfeervoller in WoW vind ik.
.Racing_Genk zei:Das wel een reden wrm ik het middelbaar mis, toen kon ik iedere dag (als ik wou, deed ik uiteraard niet altijd) van 17u-24u ofzo gamen zonder een slecht gevoel te hebben ofzo, heerlijke tijden![]()

Racing_Genk zei:Das wel een reden wrm ik het middelbaar mis, toen kon ik iedere dag (als ik wou, deed ik uiteraard niet altijd) van 17u-24u ofzo gamen zonder een slecht gevoel te hebben ofzo, heerlijke tijden![]()
Als ge het middelbaar mist om die redenen volgt dan gewoon weer dat ritme? Ge hebt mss 20u les nu dus de andere uren tussen 8 en 16u dat ge geen les hebt, onderlijnen etc ... en dan kunde perfect voorbeeldstudent zijn en om 17u zorgeloos en zonder schuldgevoel doen wat ge wilt
Pas als de examens naderen hebt ge een reden om het middelbaar te missen 

Ironpole zei:Ik heb vandezomer League of Legends gespeeld en het weekend voor het academiejaar begon ermee gestopt. Nu in de lesvrije week weer gespeeld en weer gestopt. Bij mij is het in vakanties altijd vollenbak gamen meestal en tijdens het jaar 0,0.![]()

Ironpole zei:Ik heb vandezomer League of Legends gespeeld en het weekend voor het academiejaar begon ermee gestopt. Nu in de lesvrije week weer gespeeld en weer gestopt. Bij mij is het in vakanties altijd vollenbak gamen meestal en tijdens het jaar 0,0.![]()

NotoriousP zei:Enkel tijdens de examen speel ik dat niet, voor de rest het ganse jaar door. Maat van mij heeft 5 op 6 herexamens door dat spel.![]()
).NotoriousP zei:Enkel tijdens de examen speel ik dat niet, voor de rest het ganse jaar door. Maat van mij heeft 5 op 6 herexamens door dat spel.![]()
Nen andere speelt het ook vrij vaak maar heeft dan minimum 15 dus die kan het nog doseren precies.
Middelbaar: 2 weekskes examenVincort zei:Deze periode nog steeds hoor![]()

Racing_Genk zei:Middelbaar: 2 weekskes examen
Unief: 2 maanden blok en examen
![]()
Utred zei:Jupla, nie naar de lessen geweest om Skyrim te spelen. Goe bezig.