Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Drew

Legacy Member
NotoriousP zei:
Nuja ieder zijn ding en het PVP gedeelte wil ik u nog geven maar het lvl'n is gewoon zoveel leuker en sfeervoller in WoW vind ik.
Dit weekend nog RAF gedaan met een maat, lvl 70 in 9 uur :lol:.

joshetei

Legacy Member
kheb ook ongeveer een jaar niet gegamed, en miste het ook totaal niet. Dan begint die blok in december, zo stom geweest om weer een gamecard te kopen, de drempel is echt te klein met dat online banking :sad:

Racing_Genk

Legacy Member
Das wel een reden wrm ik het middelbaar mis, toen kon ik iedere dag (als ik wou, deed ik uiteraard niet altijd) van 17u-24u ofzo gamen zonder een slecht gevoel te hebben ofzo, heerlijke tijden :p

Ironpole

Legacy Member
Ik heb vandezomer League of Legends gespeeld en het weekend voor het academiejaar begon ermee gestopt. Nu in de lesvrije week weer gespeeld en weer gestopt. Bij mij is het in vakanties altijd vollenbak gamen meestal en tijdens het jaar 0,0. :p

Vincort

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Das wel een reden wrm ik het middelbaar mis, toen kon ik iedere dag (als ik wou, deed ik uiteraard niet altijd) van 17u-24u ofzo gamen zonder een slecht gevoel te hebben ofzo, heerlijke tijden :p

Deze periode nog steeds hoor ;)

edraket

Legacy Member
@Lorvet: ik heb dus ook statistische gegevensverwerking met jullie precies. Wat voor saaie boel is dat :zzz:

Snowyflake

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Das wel een reden wrm ik het middelbaar mis, toen kon ik iedere dag (als ik wou, deed ik uiteraard niet altijd) van 17u-24u ofzo gamen zonder een slecht gevoel te hebben ofzo, heerlijke tijden :p

Nu toch nog ook :p Als ge het middelbaar mist om die redenen volgt dan gewoon weer dat ritme? Ge hebt mss 20u les nu dus de andere uren tussen 8 en 16u dat ge geen les hebt, onderlijnen etc ... en dan kunde perfect voorbeeldstudent zijn en om 17u zorgeloos en zonder schuldgevoel doen wat ge wilt :D Pas als de examens naderen hebt ge een reden om het middelbaar te missen :D

Exorikos

Legacy Member
De prof van medische beeldvorming weigert blijkbaar te verhuizen naar grotere aula. Nu is er maar plaats van 30 man, terwijl we met bijna 50 zijn. Hij begrijpt blijkbaar niet dat mensen naar zijn lessen blijven komen als hij de eerste les zegt: ik weet op het examen nog wie in mijn les zat. :s

joshetei

Legacy Member
Ironpole zei:
Ik heb vandezomer League of Legends gespeeld en het weekend voor het academiejaar begon ermee gestopt. Nu in de lesvrije week weer gespeeld en weer gestopt. Bij mij is het in vakanties altijd vollenbak gamen meestal en tijdens het jaar 0,0. :p

Bij mij is't zowat omgekeerd. Blij dat ik industrieel gekozen heb ipv burgerlijk, tijd genoeg om te chillen :woohoo:

Exorikos

Legacy Member
Ik heb een nieuwe pc gekregen op mijn bureau in het IKS. Een dikke quadcore. Nu weet ik pas hoe verouderd mijn laptop is. :p

NotoriousP

Legacy Member
Ironpole zei:
Ik heb vandezomer League of Legends gespeeld en het weekend voor het academiejaar begon ermee gestopt. Nu in de lesvrije week weer gespeeld en weer gestopt. Bij mij is het in vakanties altijd vollenbak gamen meestal en tijdens het jaar 0,0. :p

Enkel tijdens de examen speel ik dat niet, voor de rest het ganse jaar door. Maat van mij heeft 5 op 6 herexamens door dat spel. :p

Vio

Legacy Member
NotoriousP zei:
Enkel tijdens de examen speel ik dat niet, voor de rest het ganse jaar door. Maat van mij heeft 5 op 6 herexamens door dat spel. :p

Ik denkt dat het bij velen een dooddoener is. Echt veel mensen spelen het. Hier beperkt het zich tot enkel 's avonds of eens de hele dag door maar dan daarna 3 dagen niet meer(meestal ben ik het dan eventjes beu al dan niet door de vele losses :p).

Ironpole

Legacy Member
NotoriousP zei:
Enkel tijdens de examen speel ik dat niet, voor de rest het ganse jaar door. Maat van mij heeft 5 op 6 herexamens door dat spel. :p

Oh ja, ik ken er ook die daardoor herexamens hebben terwijl ze slim genoeg zijn om 16'en te halen. :) Nen andere speelt het ook vrij vaak maar heeft dan minimum 15 dus die kan het nog doseren precies.

Ik weet zelf dat het eigenlijk ne zwaren time waster is. Heb eerder nultolerantie. :p

coldplayke

Legacy Member
Ik heb tijdens de pauze weg gegaan bij Duitse literatuur, ik had geen zin meer. :unsure:

joshetei

Legacy Member
Vorig jaar ergens 2 dagen niet geweest omdat de race naar Realm first guild lvl 25 was begonnen, uiteindelijk gehaald met 5 min voorsprong, worth it :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan