Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Utred zei:Kben der vandaag aan begonnen! De komende weken wordt er niet veel nuttigs gedaan denk ik. Arkham Asylum staat ook al klaar.
De redenering is dat ik ze beter beu ben tegen dat de blok begint![]()
Toch veel uren mee zoet geweest.
NotoriousP zei:GW suckt zo zwaar ivm WoW...![]()
MichaelS zei:Rilatine.![]()
Alleen blijft die mongolenlaptop maar in Japan hangen (vermoed ik) met als gevolg dat ik voorlopig mij moet tevreden stellen met Advance Wars op de gameboy, kwestie van niets nuttigs te doen. Dit weekend 2 uurtjes gewerkt iig; meer dan verwacht!Utred zei:Euh. Jawel.
Lorvet zei:Alleen blijft die mongolenlaptop maar in Japan hangen (vermoed ik)
Brunette002 zei:Ik heb deze vraag al in een aparte thread gepost (en ik heb al een paar antwoorden gekregen, waarvoor dank), maar op aanraden van anderen post ik ze hier nog eens: kunnen 2de bach studenten rechten aan de UGent me iets meer vertellen over de keuzevakken en PO's (straf- en staatsrecht) in het 2de jaar?

.mhmd zei:Waar kan ik in Leuven een printer kopen (uitgezonderd Fnac) ?
Blackend zei:Morgen eerste oefenzitting geven
Oefeningen zelf eens bekijken se![]()
Exorikos zei:Het gaat dan ook om GW2 en dat is nog niet eens gereleased? De trailers en info daarvan zien er alleszins goed uit. Ik heb mij niet opgegeven voor de beta helaas.

NotoriousP zei:Coolblue.be
Van? Technologie van geïntegreerde systemen?
Hebde uw IWT beurs trouwens binnen?
Hoe vaak is de opvolger van een (imho) slecht spel dan zoveel beter? Ik wacht wel op WoW 2 voor binnen 10 jaar.![]()
Exorikos zei:Ik ben die leeftijd precies voorbij dat ik graag game.Sinds ik studeer nog amper, buiten een paar periodes Football Manager en twee maanden WoW.
