Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
Utred zei:
Kben der vandaag aan begonnen! De komende weken wordt er niet veel nuttigs gedaan denk ik. Arkham Asylum staat ook al klaar.
De redenering is dat ik ze beter beu ben tegen dat de blok begint :unsure:

Skyrim heb ik in november gespeeld :D Toch veel uren mee zoet geweest.
En Arkham Asylum, welk soort spel is dat juist? Kzal het best niet downloaden zeker :p

Exorikos

Legacy Member
NotoriousP zei:
GW suckt zo zwaar ivm WoW... :s

Het gaat dan ook om GW2 en dat is nog niet eens gereleased? De trailers en info daarvan zien er alleszins goed uit. Ik heb mij niet opgegeven voor de beta helaas.

Cephalus

Legacy Member
MichaelS zei:

Idd, dat zou wel kunnen helpen, maar daar zie ik weer een mooi ℞symboolke bij staan, dus enkel met voorschrift. En gezien ik geen ADHD heb weet ik niet direct een manier om daar op veilige manier aan te raken. Dokters die off-label willen voorschrijven bestaan wel maar niet evident om te vinden.

Lorvet

Legacy Member
Bij mij is dat altijd wel een beetje, in de vakantie en examens natuurlijk pakken meer :) Alleen blijft die mongolenlaptop maar in Japan hangen (vermoed ik) met als gevolg dat ik voorlopig mij moet tevreden stellen met Advance Wars op de gameboy, kwestie van niets nuttigs te doen. Dit weekend 2 uurtjes gewerkt iig; meer dan verwacht!

Duckwhisperer

Legacy Member
Brunette002 zei:
Ik heb deze vraag al in een aparte thread gepost (en ik heb al een paar antwoorden gekregen, waarvoor dank :)), maar op aanraden van anderen post ik ze hier nog eens: kunnen 2de bach studenten rechten aan de UGent me iets meer vertellen over de keuzevakken en PO's (straf- en staatsrecht) in het 2de jaar?

Ik denk niet dat ge nog veel meer gaat te weten komen hoor.
De meeste die er iets van weten hebben al geantwoord. :)

Cadiuro

Legacy Member
Goede Morgen Morgen!

Goede Dag!

Kheb keiweinig geslapen en mijn oog jeukt en kmoet binnen twintig minuten al weg en tgaat een lange dag woren, maar eh. Whatever.

Ik game echt teveel, maar wel anders dan vroeger. Vroeger wast meer gamesessies met vrienden, voornamelijk CoD en andere spellen waar je gemakkelijk een paar uur op kwijt bent.
Tegenwoordig zijnt meer de indiegames die je snel tussendoor speelt (maar als je niet oplet ook weer enorm veel tijd op kwijtraakt) à la Minecraft, Audiosurf, Frozen Synapse etc.
Skyrim heeft daar wel weer verandering in gebracht. Ben eindelijk ook bezig met het uitspelen van Assassin's Creed II, waar ik vrij kort na release op begonnen was maar eigenlijk nooit had afgemaakt (pun intended).

Tsubasa

Legacy Member
Hier Skyrim niet meer aangeraakt sinds ergens halverwege de blok/examens ergens. Zou mss eens moeten herbeginnen, want nog niet uitgespeeld en was toch tamelijk plezant :unsure:.

Daarnaast: in mijn vrije voormiddag nog niks gedaan. Mijn gebrek aan discipline begint triestig te worden.

NotoriousP

Legacy Member
mhmd zei:
Waar kan ik in Leuven een printer kopen (uitgezonderd Fnac) ?

Coolblue.be

Blackend zei:
Morgen eerste oefenzitting geven :scream:

Oefeningen zelf eens bekijken se :D

Van? Technologie van geïntegreerde systemen?

Hebde uw IWT beurs trouwens binnen?

Exorikos zei:
Het gaat dan ook om GW2 en dat is nog niet eens gereleased? De trailers en info daarvan zien er alleszins goed uit. Ik heb mij niet opgegeven voor de beta helaas.

Hoe vaak is de opvolger van een (imho) slecht spel dan zoveel beter? Ik wacht wel op WoW 2 voor binnen 10 jaar. :p

Exorikos

Legacy Member
NotoriousP zei:
Coolblue.be



Van? Technologie van geïntegreerde systemen?

Hebde uw IWT beurs trouwens binnen?



Hoe vaak is de opvolger van een (imho) slecht spel dan zoveel beter? Ik wacht wel op WoW 2 voor binnen 10 jaar. :p

Het hele idee achter PvP meer skillbased dan levelbased te maken zou heel goed uitgewerkt zijn. In WoW ben je vooral afhankelijk in het begin van welk level je bent. Bij GW2 zou dit beter zijn. Er zijn ook een paar interessante classes bij gekomen. De PvP zou ook gemaakt zijn met competitie in het hoofd, een groot verschil met WoW.

NotoriousP

Legacy Member
Je bent niet verplicht om op een PVP server te spelen in WoW hé, is enkel maar leuk als rogue. :p
Nuja ieder zijn ding en het PVP gedeelte wil ik u nog geven maar het lvl'n is gewoon zoveel leuker en sfeervoller in WoW vind ik.

zarathustra

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik ben die leeftijd precies voorbij dat ik graag game. :s Sinds ik studeer nog amper, buiten een paar periodes Football Manager en twee maanden WoW.

Mja ik had dat ook en ben dan weer beginnen gamen nadat ik afgestudeerd was :p

Dat terzijde GW 2 ziet er veel beter uit dan GW1 en ik ga het zeker spelen naast wow ^^

En het is ook zo dat guildwars PVP focussed is en WoW PvE focussed, dus ze kunnen zeker naast elkaar bestaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan