Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
Aaaah, zondag. Jammergenoeg geen rustdag, gisteren met de oudjes gaan winkelen dus vandaag wat werken. En nog zo'n triestig weer ook vandaag. :s Tijd voor de lente!

Exorikos

Legacy Member
Zondagmorgen = rijles als een baas!

Nu weer kernmomenten berekenen. Twee papers van 2010 in hetzelfde journal en beide geven een volledig ander magnetisch moment voor dezelfde kern. De vraag van de prof: welk is juist? Het antwoord weet ik al (de paper die zij heeft gepubliceerd :p), maar het berekenen lukt me niet.

glashelder

Legacy Member
Morgen 3 uur heen en weer rijden naar Gent om dan alleen maar verplicht presentaties bij te wonen van groepjes die niet de mijne zijn, voor 1 uur en 15 minuten. FML.

Cadiuro

Legacy Member
glashelder zei:
Morgen 3 uur heen en weer rijden naar Gent om dan alleen maar verplicht presentaties bij te wonen van groepjes die niet de mijne zijn, voor 1 uur en 15 minuten. FML.

Koppel het aangename aan het nuttige, ga nog eens iets eten of drinken met vrienden?

Cephalus

Legacy Member
Probleem.

Ik studeer veel productiever als ik tijdens het studeren snelle suikers consumeer. Vooral tijdens de blok consumeer ik dus veel zo'n dingen.

Allemaal goed en wel, maar iedereen weet wat het consumeren van veel snelle suikers tot gevolg heeft. En reken er dan nog bij dat ge in de blok niet veel beweegt...

Maw, ik zit pas vandaag weer op m'n normale gewicht van begin december. Dit dankzij bijna dagelijks te gaan lopen de voorbije 3 weken.

Vraag is dan ook: bestaan er voedingsmiddelen waarmee ge dezelfde productiviteitsboost krijgt als snelle suikers, maar zonder nadien de energieopslag in uw lichaam?

Wellicht niet, want dat zouden wondermiddelen moeten zijn, maar mss dat iemand toch iets weet. I mean, als ze van Cola normal al een Cola zero kunnen maken dat er zo goed op lijkt, dan moet dat toch ook met andere voedingsmiddelen kunnen. Maar sloten Cola zero drinken is nu ook geen goed idee.

Ik heb het al geprobeerd met de klassieke tips a la wortels, fruit, etc, en dat helpt dus geen bal, dat ligt alleen maar op m'n maag.

Infineon

Legacy Member
Iemand hier die soms met Inderscience werkt?
Hoe werkt da precies om artikels te lezen? Ik ben verbonden via VPN maar ik kan de artikels die ik wil niet openen

Matt.

Legacy Member
Vacature browsing:
- univ. opleiding
- 2000 bruto
- je hebt een eigen wagen
- geen 9to5, je werkt soms van 6-18h
- ...

Good luck, werkgever. :lol:

glashelder

Legacy Member
Bah, demografie is saai.

Cadiuro zei:
Koppel het aangename aan het nuttige, ga nog eens iets eten of drinken met vrienden?

Bij "het aangename" denk ik eerder aan "helemaal niet gaan" :unsure:

coldplayke

Legacy Member
Dit weeked zo'n 6-7 uur per dag gewerkt.
En nog kom ik waarschijnlijk niet aan een 40-uren week :sop:

edraket

Legacy Member
Nas zei:
Wie zit er dan ook op ne zaterdagavond in Gent :unsure:

joshetei zei:
idd, ik woon op 10km van Gent en kben in gans mijn leven miss al 2 keer naar gent geweest in't weekend. serieus ander volk ook dan

Vol turkse fashionboys :') En domme wijven, zo kassierster-volk.
Ook amper iets open eigenlijk.
Kan moeilijk in de week mijne verjaardag vieren als er al een groot deel aan het werk is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan