Exorikos
Legacy Member
Utred zei:Ik steun u in het niets-doen!
Welke richting volg je dit semester?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Utred zei:Ik steun u in het niets-doen!
coldplayke zei:Het beginnen vind ik niet moeilijk, het doorzetten daarentegen.
Ik word echt gek van een meisje in de les
Vorig semester zat ze de hele tijd over Engels grammatica te zeggen 'da leert ge toch niet, als ge dat moet leren kunt ge geen Engels'.
Resultaat: ik was ruim geslaagd, zij had een 0/20
Nu zit ze weer exact hetzelfde te zeggen :ironic:
coldplayke zei:Het beginnen vind ik niet moeilijk, het doorzetten daarentegen.
Ik word echt gek van een meisje in de les
Vorig semester zat ze de hele tijd over Engels grammatica te zeggen 'da leert ge toch niet, als ge dat moet leren kunt ge geen Engels'.
Resultaat: ik was ruim geslaagd, zij had een 0/20
Nu zit ze weer exact hetzelfde te zeggen :ironic:


Tsubasa zei:Ma gij doet geen unief![]()
Kwou eigenlijk bij het leger maar ze hebben mij afgekeurd dus doe ik maar verder met mijn richtingExorikos zei:Welke richting volg je dit semester?


Alteration zei:Ze kan dus gewoon geen Engels.
coldplayke zei:Ze kan wel Engels, maar het is niet zo dat je op universitair niveau slaagt met gewoon uw tijden e.d. fatsoenlijk te kennen.

coldplayke zei:Het beginnen vind ik niet moeilijk, het doorzetten daarentegen.
Ik word echt gek van een meisje in de les
Vorig semester zat ze de hele tijd over Engels grammatica te zeggen 'da leert ge toch niet, als ge dat moet leren kunt ge geen Engels'.
Resultaat: ik was ruim geslaagd, zij had een 0/20
Nu zit ze weer exact hetzelfde te zeggen :ironic:

Matt. zei:Gaan slapen voor middernacht? Dat is echt al eeuwen geleden.![]()
Nas zei:Wie zit er dan ook op ne zaterdagavond in Gent![]()