Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Alteration

Legacy Member
coldplayke zei:
Het beginnen vind ik niet moeilijk, het doorzetten daarentegen.

Ik word echt gek van een meisje in de les :sop:
Vorig semester zat ze de hele tijd over Engels grammatica te zeggen 'da leert ge toch niet, als ge dat moet leren kunt ge geen Engels'.
Resultaat: ik was ruim geslaagd, zij had een 0/20

Nu zit ze weer exact hetzelfde te zeggen :ironic:

Ze kan dus gewoon geen Engels.

Gatsby

Legacy Member
coldplayke zei:
Het beginnen vind ik niet moeilijk, het doorzetten daarentegen.

Ik word echt gek van een meisje in de les :sop:
Vorig semester zat ze de hele tijd over Engels grammatica te zeggen 'da leert ge toch niet, als ge dat moet leren kunt ge geen Engels'.
Resultaat: ik was ruim geslaagd, zij had een 0/20

Nu zit ze weer exact hetzelfde te zeggen :ironic:

Haha, dat is toch grappig? Af en toe wel frustrerend, maar sowieso is de enige wie ze daarmee kloten zichzelf hé.
Bij mij gaat het meer zo:
meisje: goh, ik ga vanaf volgende week echt wel naar elke les proberen gaan.
ik: :rofl:
meisje: nee 't is echt ze!!! 'k ga dat doen.
ik: ok :D

't kind is geeneens nog niet om cursussen oid geweest.

coldplayke

Legacy Member
Alteration zei:
Ze kan dus gewoon geen Engels.

Ze kan wel Engels, maar het is niet zo dat je op universitair niveau slaagt met gewoon uw tijden e.d. fatsoenlijk te kennen.

Utred

Legacy Member
Nee ik heb daar ook voor geleerd ze. Ge kunt nog zo goed Engels kunnen, zonder te blokken geraakt ge niet door een examen waar ze hun best doen om de meest idiote uitzonderingen op obscure regels te vragen:p

coldplayke

Legacy Member
Inderdaad :p
En wat is het leuk om op facebook de strever uit te hangen en willekeurige zinnen in de Konjunktiv om te zetten! :woohoo:

:sad:

Nas

Legacy Member
Ale, ben hier een dag of 2 niet meer geweest en der is meteen een ghost-pagina :s:s

Burrid

Legacy Member
Ale, laatste punt van een examen is er ook doorgekomen.
Onderscheiding halen in de master zou toch mogelijk moeten zijn :(

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
Het beginnen vind ik niet moeilijk, het doorzetten daarentegen.

Ik word echt gek van een meisje in de les :sop:
Vorig semester zat ze de hele tijd over Engels grammatica te zeggen 'da leert ge toch niet, als ge dat moet leren kunt ge geen Engels'.
Resultaat: ik was ruim geslaagd, zij had een 0/20

Nu zit ze weer exact hetzelfde te zeggen :ironic:

Ha, een beetje zoals ik vorig jaar.

:$

Cadiuro

Legacy Member
Oh boy, ziek, ma zo net ni te fel om echt nen helen dag in bed te liggen. Toch, behoorlijk onaangenaam.

Donderdagnacht echt enorm veel chance gehad.
Op het punt staan door te gaan van een echt beestige Temptation TD, omdat de dag erachter om 9u les op Gasthuisberg. Kzeg er iets van tegen ne maat, waarop die zegt:
"Ja ma tis morgen helemaal geen economie"
"Hoe, tis morgen geen economie"
"Nee, tis morgen geen economie"
"...Alexander, ist morgen economie?"
"Nee, tis morgen geen economie"

BEESTIG

Kzou daar echt gestaan hebben om 9u

Anyhow, slaapwel, negenlevers!

joshetei

Legacy Member
Nas zei:
Wie zit er dan ook op ne zaterdagavond in Gent :unsure:

idd, ik woon op 10km van Gent en kben in gans mijn leven miss al 2 keer naar gent geweest in't weekend. serieus ander volk ook dan

coldplayke

Legacy Member
Ik kom er net achter dat wij pas een week voor de deadline de opdracht van ons essay krijgen :(
Nog meer werk in mijn weekend :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan