Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lorvet zei:Den dezen en freakykiller hebben dat ja2de bach ET en CW.
En ik hoop zwaar dat ik mijn PC terug heb vóór Mass Effect 3 uit is, anders ga ik serieus beginnen vloeken.

Matt. zei:Mijn vogels vliegen nog steeds alle kanten op.Maar goed, tijd om op café te gaan!
Fighting Hobbit zei:Volg jij een vak over optimalisatie algorithmes? Best nog wel interessante informatica...


Matt. zei:Yes! Allé, het eerste (grootste) deel is optimalisatie, tweede deel fuzzy logic, derde deel cellulaire automaten. Wel relevant voor een ingenieur me dunkt, er wordt wat te weinig gehamerd op analytisch denken bij ons imo, dus dan maar wat interessante keuzevakken volgen om het denkvermogen op peil te houden/te verbeteren.
Zien jullie daar ook iets van bij fysica mss?![]()
lantaarnpaal zei:gepost om 23u05
![]()
Fighting Hobbit zei:Ik werk nu qqn optimalisatie van quantum mechanisch transport in biologisch netwerken en om optimale netwerken te zoeken hebben we -eigenlijk heeft vooral mijn voorganger daar enorm veel werk in gestoken- een genetisch optimalisatie algoritme gebruikt (CMA-ES). Het is allemaal best wel interessant, alleen jammer dat we er geen harde fundamentele inzichten uit konden halen.
Genetische algoritmen zien we volgende week denk ik.
Misschien kan ik het nog gebruiken voor mijn thesis, zien we dan wel weer.Tsubasa zei:Pff, er wordt hier te veel voor school gewerkt! Vanaf volgende week toch ook maar eens echt iets doen.
