Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

stormtrooper

Legacy Member
Toevallig iemand die grafische en digitale media volgt/volgde op Artevelde?

putastyle69

Legacy Member
Ik eis dat deze thread gesloten is!!! Studenten hebben niet te klagen, zij kunnen iedere dag hun kennis verruimen. De arme negertjes kunnen vaak niet naar school gaan omdat ze op het veld moeten werken, denk daar maar eens aan.

Fliblit

Legacy Member
Normaal gezien twee uur les vandaag. Na een uur zegt de prof "Ja, ik ben klaar voor vandaag. Tot volgende week". :p

Cadiuro

Legacy Member
Fliblit zei:
Normaal gezien twee uur les vandaag. Na een uur zegt de prof "Ja, ik ben klaar voor vandaag. Tot volgende week". :p

Dat had ik woensdag ook. Iedereen zat daar zo van.. "ok dan :p"

Matt.

Legacy Member
Heet stagiairke bij de stiefpa, maar bij die kinéstudentes zit wel vaker schoon volk!

Op de terugweg van Gent aangesproken door iemand van school maar ik wist begot zijne naam ni, altijd awkward. "Dag Matt!", "Dag euh.. hallo!" :')

coldplayke

Legacy Member
Van 9 tot 5 les gehad vandaag, het viel veel beter mee dan vorige week...
de lessen waren zelfs interessant! :woohoo:

Het was openlesweek, en er zaten bij Duits best wel wat scholieren, komen er na 20 minuten ineens twee meiskes binnenstormen en kweetniehoe onbeleefd 'ja, sorry, mogen wij er bij!'
Gelukkig is de prof ne vriendelijk pé :p

Utred

Legacy Member
Ze zeggen toch sorry? Lijkt me bijzonder beleefd.
Ik had geen les vandaag!

freakykiller

Legacy Member
moustii zei:
Trouwens is die lesrooster voor een heel semester? Dat is elke dag les tot minstens kwart na 5 :sad:

Gedoet wa ge wilt hé, sommige lessen zijn niet nodig te volgen. Als ge dat zelf thuis studeert is het niet noodzakelijk te gaan bij veel vakken. Maar uiteindelijk komt ge der nie onderuit, les of thuis :D


Woestijnvos zei:
Dat is toch wel misleidend ze. Van alles waar er (oef) bijstaat valt er meestal 2/3e van weg omdat er 3 groepen zijn.
Als ge echt veel les wilt moet ge W-E doen; link gerelateerd.
http://www.ugent.be/ea/nl/onderwijs/studentenadministratie/lesroosters/lesroosters1112/EBWERK-J204-2.pdf
:s
Das nu ook nie echt meer dan de andere zu :p, vanons staat alles gewoon wat beter geordend en hebben we dus geen springuren.

coldplayke

Legacy Member
Ik neem mijn woorden terug over het boek van Duits, het is terug verschrikkelijk aan het worden :sop:
Ik zit aan pagina 103 en nog altijd aan hoofdstuk 1 :doh:

Lorvet

Legacy Member
edraket zei:
Hebben de burgies hier ook toegepaste probabiliteit?

Den dezen en freakykiller hebben dat ja :p 2de bach ET en CW.

En ik hoop zwaar dat ik mijn PC terug heb vóór Mass Effect 3 uit is, anders ga ik serieus beginnen vloeken.

Exorikos

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
Die opmerking is sinds de laatste week pijnlijk relevant :s

What happend? :p

Les in Brussel suckt. Lelijke stad met irritante bedelaars op de metro. Drie verschillende op een metrorit van 10 minuten...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan