Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Valt nog goed mee zou ik zo zeggen :p
Het is natuurlijk wel niet leuk, maar ja :/

metaphore

Legacy Member
ff nekeer met men punten komen stoefen nu ze voor nekeer goe zijn

19 forensische geneeskunde
17 religie
17 co-assistentschap orthopedie (=stage)
14 gerechterlijke geneeskunde
14 probleem oplossend klinisch redeneren

:cool:

Matt.

Legacy Member
Proficiat meta!

Precies ni meer gewoon van thuis te zitten, voorbije dagen geen dag gepasseerd zonder dat ik iets deed 's avonds, deze avond thuis en 't is hier precies maar nen triestige en eenzame boel. :unsure:

Fighting Hobbit

Legacy Member
Exorikos zei:
Verantwoordelijkheid gekregen om de constructie van de offline ionenbron voor het project te overzien. :cool:

En wat hebben we vandaag geleerd? Zorgen dat je alle kabels goed insteekt!

Tsubasa

Legacy Member
Als iemand klant wilt worden bij Keytrade bank (gratis). Er zit € 30 in met mij als Peter, hehe :unsure:

Morgen maar 2u30 les, maar feedback ongeveer 2u nadat de les gedaan is. Jammer!

Lorvet

Legacy Member
moustii zei:
Trouwens is die lesrooster voor een heel semester? Dat is elke dag les tot minstens kwart na 5 :sad:
Jawohl, leert er al mee leven, 1ste jaar is constant half 9 tot kwart na 5 gemiddeld. 2de jaar durf je wel eens een voormiddagje of namiddagje thuis te zitten. Als je naar alle lessen gaat toch :p Sommigen zijn handiger dan andere ;) Moet je volgend jaar maar eens naar informeren.

En KAK! Nu is onze oude desktop ook gecrashd en heb ik enkel nog de laptop van mijn ouders om op internet te zitten (ook geen smartphone ofzo). Dat die ****** maar vlug mijn laptop terugsturen voor ik afkickverschijnselen begin te tonen. Van goeie muziek bijv :sop:

Nas

Legacy Member
Lorvet zei:
Jawohl, leert er al mee leven, 1ste jaar is constant half 9 tot kwart na 5 gemiddeld. 2de jaar durf je wel eens een voormiddagje of namiddagje thuis te zitten. Als je naar alle lessen gaat toch :p Sommigen zijn handiger dan andere ;) Moet je volgend jaar maar eens naar informeren.

En KAK! Nu is onze oude desktop ook gecrashd en heb ik enkel nog de laptop van mijn ouders om op internet te zitten (ook geen smartphone ofzo). Dat die ****** maar vlug mijn laptop terugsturen voor ik afkickverschijnselen begin te tonen. Van goeie muziek bijv :sop:
Uhu

Burrid

Legacy Member
Int eerste jaar was dat bij ons elke dag van half 9 tot 18u. En dan maar pendelen.
Dat was hardcore!

Razyr

Legacy Member
Nas zei:
Ik snap het eindelijk. Je krijgt met 60 man dezelfde spotprent of lieu de memoire en moet die in groepjes van 4 uitwerken.

Paar nadelen: ik heb een week tijd en als de de uitvoering bij de beste twee behoort, moet ik die presentatie nog eens overdoen in het UFO (voor 500 man) :unsure:

Je kon de hele zaal horen zuchten toen hij zei dat de beste twee het voor iedereen moesten doen! Maar je moet maar twee minuten spreken per persoon dacht ik? Dat valt wel mee.

edraket

Legacy Member
Ik ben mijn examen es gaan inzien op de vakgroep Wiskundige Analyse op de Sterre. Het stonk daar en er was een metaaldetector :')
Rare mensen ook :unsure:

Mueske

Legacy Member
e.House zei:
Ook les van gehad, maar mocht ik haar zijn geweest had ik die student serieus kloppen gegeven en met zijn gezicht de smurrie van de grond af laten vegen.

Klinkt goed. En ook de toelating tot eender welke universiteit of hoge school ontzeggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan