Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Exorikos

Legacy Member
Grizzzly zei:
:bow:

Ik hoop dat ik daar ooit mag belanden... Wat een droom zeg, wat deed je daar trouwens ;)

CRIS (colinear resonant ionization spectroscopy) collaboration meeting op ISOLDE. Het was een vergadering om te overlopen wat er al gebeurd is tot nu toe, wat er nog gaan gebeuren en wat ze eventueel later nog kunnen doen.

Ik ga mijn thesis in deze collaboratie doen. Het doel is om de kernmomenten (magnitsch, kwadrupool, ...) van een reeks franciumisotopen te meten als controle voor shell-model berekeningen.

Snowyflake

Legacy Member
Vandaag mooi dagske :D

Voor recht een 18 ipv een 17 xD

demo ssx is eindelijk uit :D

en ontdekt dat voor Frans alle lessen en de oplossingen van de cursus allemaal online staan! xD

Exorikos

Legacy Member
Wat is dat trouwens met dat kutforum hier dat niet wilt werken? Als ik werk-studie wil openen krijg ik de main page te zien...

Fighting Hobbit

Legacy Member
Exorikos zei:
CRIS (colinear resonant ionization spectroscopy) collaboration meeting op ISOLDE. Het was een vergadering om te overlopen wat er al gebeurd is tot nu toe, wat er nog gaan gebeuren en wat ze eventueel later nog kunnen doen.

Ik ga mijn thesis in deze collaboratie doen. Het doel is om de kernmomenten (magnitsch, kwadrupool, ...) van een reeks franciumisotopen te meten als controle voor shell-model berekeningen.

Met andere woorden: zitten, luisteren en ondergaan?

Wie is (of wordt) trouwens uw promotor?

Exorikos

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
Met andere woorden: zitten, luisteren en ondergaan?

Wie is (of wordt) trouwens uw promotor?

Het was best leerrijk en aangezien ik mijn bachelorproject daar al gedaan heb, was ik al bekend met de techniek. Het is ook nog een volledig nieuwe beamline. Ook met degene die het daar zowat leidt gepraat over wat er nog allemaal kan gebeuren in Leuven. Momenteel is er in Leuven geen expertise meer binnen die beamline (de postdoc die dat deed is vertrokken naar Triumf). Ik ga dus samen met en startende doctoraatstudent alles in Leuven daarvan doen.

Gerda.

Tsubasa

Legacy Member
Les van half 9 tot 13u en 14u30 tot 18u30. Om 19u40 thuis. Dan mijn vriendin gaan helpen met flyers bestellen (paar maal vakantiewerk als postbode dat mij plots komt achtervolgen) en dan was ze te moe. AZU NIE LE, FUCK DEZEN DAG :angry:

Die smilies zuigen belachelijk hard.

profound

Legacy Member
Forum doet echt zeer vreemd, avatars worden niet getoond, topicnames blijven in het bold staan (zodat het lijkt dat ik er nog niet op geklikt heb), er vliegen penissen voorbij, ....

Crazy shit I tells you!

Cadiuro

Legacy Member
As ge vanavond in den Albatros terecht zou komen, vraag naar de schachtenmeester van Merkator e :D

Nas

Legacy Member
• Een grondige bespreking (maximaal 5 pagina’s) met achtergrondinformatie over en duiding van de spotprent of de lieu de mémoire.
• Een essay van twee pagina’s over hoe deze spotprent of lieu de mémoire past in de bredere context van de Belgische geschiedenis en geschiedschrijving.
• Een presentatie (richttijd: zes (!) minuten).

Ik snap het eindelijk. Je krijgt met 60 man dezelfde spotprent of lieu de memoire en moet die in groepjes van 4 uitwerken.

Paar nadelen: ik heb een week tijd en als de de uitvoering bij de beste twee behoort, moet ik die presentatie nog eens overdoen in het UFO (voor 500 man) :unsure:

Exorikos

Legacy Member
Verantwoordelijkheid gekregen om de constructie van de offline ionenbron voor het project te overzien. :cool:

coldplayke

Legacy Member
Het boek van Rainer Maria Rilke dat we voor Duits moeten lezen, valt (tegen al mijn verwachtingen in) goed mee :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan