Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Voor Duits moeten we blijkbaar 4 boeken lezen (ik wist van niets), ik ben ze dan maar snel gaan kopen in de acco. Gelukkig zijn het redelijk dunne, het dikste is iets van een 250 bladzijden, maar wat een lectuur :/
Ik ben nu in een boek van Rainer Maria Rilke begonnen en het is zware kost x)

Matt.

Legacy Member
Lorvet zei:
Ik moet toegeven dat ik het niet onplezant zou vinden :p

Niets interessants meer te doen; zonder schuldgevoel nog wat gamen dus :)

'k Denk ni da ze naar punten kijken. Eerder naar competenties, motivatiebrief, ... Al vergeten, ben daar vorig jaar nog half jaar verantwoordelijk voor geweest maar nooit naar de vergaderingen kunnen gaan. :unsure:

Racing_Genk

Legacy Member
Amai ze strooien wel met "gratis" punten dees trimester :D

Bank & fin: 1 punt extra als ge een taak maakt (die op eerste zicht zeker doenbaar lijkt)
Marketing: 1 punt extra door 2,5u aan een onderzoek mee te doen
Informatica: 1 punt extra door een site in html (denk ik) te maken :p

Gatsby

Legacy Member
coldplayke zei:
Voor Duits moeten we blijkbaar 4 boeken lezen (ik wist van niets), ik ben ze dan maar snel gaan kopen in de acco. Gelukkig zijn het redelijk dunne, het dikste is iets van een 250 bladzijden, maar wat een lectuur :/
Ik ben nu in een boek van Rainer Maria Rilke begonnen en het is zware kost x)

Jaloers!

Voor literary analysis moeten we naast 3 boeken ook enkele short stories lezen oa 'Franny' door Salinger. Ik helemaal enthousiast maar niemand anders had ooit van Salinger gehoord. :naughty:

Th1x4nG

Legacy Member
Gatsby zei:
Jaloers!

Voor literary analysis moeten we naast 3 boeken ook enkele short stories lezen oa 'Franny' door Salinger. Ik helemaal enthousiast maar niemand anders had ooit van Salinger gehoord. :naughty:

Wajoow, Catcher in the Rye enal, megagoe boek :s :s :s

coldplayke

Legacy Member
Wij moeten voor Engels 2 boeken en... 40 short stories lezen of zo, maar ik vind ze niet afwisselend genoeg :/
Ik heb de helft er van al gelezen, en het zijn telkens gelijkaardige plots.
En ook veel gevallen van authorial laziness, iets waar ik een hekel aan heb :sop:
En teh fuck... nog nooit van Salinger gehoord? :wtf:
Dat je hem nog niet gelezen hebt, ok, maar nog nooit van gehoord vind ik toch maar raar :s

Nunak

Legacy Member
Ik zou eigenlijk nog wat moeten werken aan mijn groepswerken :(

EDIT: Afrekening in Leuven is blijkbaar €7 inkom, motivatie++

Utred

Legacy Member
En ik vond Catcher In The Rye ook nogal overroepen eerlijk gezegd. Wat een hipstergezever.

Gatsby

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Wajoow, Catcher in the Rye enal, megagoe boek :s :s :s

Echt wel :s:s:s

Franny & Zooey > Catcher in the Rye.
Catcher in the Rye vond ik maar vaag. Of zoals Utred het verwoordt.

Seg Utred, die prof van Typologie van de Germaanse talen... Had die vorig jaar ook al een toupetje?
Tijdens zijn eerste les zat zijn toupetje (?) vanachter half los en iedere keer als die zich omdraaide, begon iedereen te lachen. En de prof te flippen.

Utred

Legacy Member
Franny is toch met dat wijf dat op restaurant gaat en dan belachelijk doet over 1 of anderen boedhist met zijn onnozel gebed e?

moustii

Legacy Member
Kan iemand mij vertellen of het moeilijk is om een kot van de ugent zelf te krijgen? Zijn er te veel aanvragen voor te weinig kamers of valt het nog mee.

Niet echt de moeite om hier een nieuwe thread voor te maken

freakykiller

Legacy Member
moustii zei:
Kan iemand mij vertellen of het moeilijk is om een kot van de ugent zelf te krijgen? Zijn er te veel aanvragen voor te weinig kamers of valt het nog mee.

Niet echt de moeite om hier een nieuwe thread voor te maken

Hangt af van familiesituatie/beurs etc.
Zelf zit ik ook op een kot van ugent met geen echt speciale familiesituatie

moustii

Legacy Member
freakykiller zei:
Hangt af van familiesituatie/beurs etc.
Zelf zit ik ook op een kot van ugent met geen echt speciale familiesituatie

Oké goed om te huren :) In welke home komen de eerste jaars burgie of is het willekeurig

freakykiller

Legacy Member
moustii zei:
Oké goed om te huren :) In welke home komen de eerste jaars burgie of is het willekeurig

Hah, dat is niet richtingsspecifiek. Maar de meeste burgies kiezen fabiola/vermeylen om het dichtst te zitten bij de plateau, al ken ik er ook in Boudewijn/Astrid.

Kamergrootte verschilt ook, Vermeylen/Astrid kleiner dan Boudewijn/Fabiola. (zelf zit ik op vermeylen)

moustii

Legacy Member
freakykiller zei:
Hah, dat is niet richtingsspecifiek. Maar de meeste burgies kiezen fabiola/vermeylen om het dichtst te zitten bij de plateau, al ken ik er ook in Boudewijn/Astrid.

Kamergrootte verschilt ook, Vermeylen/Astrid kleiner dan Boudewijn/Fabiola. (zelf zit ik op vermeylen)

Is het nog goed te doen qua grote?

freakykiller

Legacy Member
moustii zei:
Is het nog goed te doen qua grote?

Fabiola/Boudewijn zeker, Vermeylen/Astrid is wel serieus stukske kleiner maar, persoonlijk vind ik het groot genoeg. Heb er zelfs ne zetel ingekregen in een zatte bui :unsure:, er schiet niet veel plaats meer over :p. Gemoet eens Gent bezoeken en die bekijken hé

moustii

Legacy Member
freakykiller zei:
Fabiola/Boudewijn zeker, Vermeylen/Astrid is wel serieus stukske kleiner maar, persoonlijk vind ik het groot genoeg. Heb er zelfs ne zetel ingekregen in een zatte bui :unsure:, er schiet niet veel plaats meer over :p. Gemoet eens Gent bezoeken en die bekijken hé

De opendeurdag is pas op 17 maart :sad:

Leuven en antwerpen houden deze vakantie een openlesweek en gent niet :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan