Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
Ik heb zo elken dag een vak gedaan (aka, leerstof lezen en begrijpen). Werkt niet slecht. Hopelijk ben ik tegen 5u ofzo klaar met het huidige vak, het zijn nog 10 bladzijden.

Tsubasa

Legacy Member
Ik had vrijdag geen les (dus 5 day weekend :p), maar nog steeds niks gedaan. Maar ga nu echt tot 18u even wat leren. Bedrijfsfinanciering in zelfstudie, here I come.

Fliblit

Legacy Member
Aha, net gezien dat mijn boek Fall on Your Knees maar wordt besproken op 5 maart. Ik zat me op te jagen voor niets :sleep:

Ik heb trouwens geen krokus, de prof is toevallig een dag afwezig en daardoor heb ik geen les. Fuck dit :tongue:

edraket

Legacy Member
Ik heb nog geen enkele cursus, dusja :unsure:

Baaldag trouwens: platte batterij, tankkaart werkt niet meer, zet ik auto af aan tankstation, uiteraard vergeten om hem te laten draaien, gelukkig had ik startkabels mee. Straks nog naar de kapper, ik zie daar ook nog iets gebeuren.

Orchidee

Legacy Member
glashelder zei:
24 voor een modeltraject, 12 uur voor combinatie van vakken die voorkomen uit een GIT.
Merci, 't was zoiets dat ik vermoedde.
Gatsby zei:
Ik ken nog zo iemand met dat probleem! Zij had ook 2 examens vlak na elkaar en ook in een GIT. Ze vertelde mij dat er normaal gezien 24u tussen 2 examens moesten zitten, maar dat ze het ene examen niet kon verzetten naar een andere dag omdat ofwel de andere student(en) niet konden ofwel de prof zelf niet kon ofwel er geen auditorium/lokaal vrij was op andere dagen.
Beetje de merde van in een GIT te zitten.
Welja het waren ook zulke redenen denk ik. Dat is inderdaad de merde van een GIT maar hij is daar nogal ongewenst in geraakt. Zijn mama was terminaal en tijdens zijn eerste twee bachelorjaren heeft hij meer thuis gezeten om voor haar te zorgen dan wat anders. Nu mn tante in augustus overleden is, moet hij de draad terug oppikken maar zijn GIT zit hem niet bepaald mee. Terwijl hij dit jaar echt wel moet slagen voor zijn studiepunten. ;)

Nuja, merci voor de info.

Greenie

Legacy Member
IAESTE wordt weer niets vrees ik. Mijn twee echte keuzes natuurlijk weer ~10 applicaties (en dat zijn dan nog enkel de first choices...)

Ironpole

Legacy Member
Greenie zei:
IAESTE wordt weer niets vrees ik. Mijn twee echte keuzes natuurlijk weer ~10 applicaties (en dat zijn dan nog enkel de first choices...)

Japan dan waarschijnlijk. :) Had wel gedacht dat dat het populairste zou zijn.

Ik had ook een tijd gehoopt op mijn backupstages, dat die mij nog zouden kunnen helpen. Maar aangezien daar ook respectievelijk 3 en 2 man voor gekozen had als eerste keuze, waren die ook out of the question. Heb dan mijn derde keuze op de laatste dag nog veranderd naar eentje zonder applicaties, heeft die nog 2 apps bijgekregen op de laatste dag. :sop: Dusja, ofwel eerste keuze ofwel niets hier... Want met alle moeite van de wereld zag ik geen enkele andere stage zonder applicaties zitten eigenlijk.

Ik was dan superblij dat ik geen herexamens had en dat ik op stage zou kunnen gaan, dan nog is het goed mogelijk dat ik niet zou kunnen gaan. :( De stages zijn precies volledig verdeeld, er zijn er nog 4 van de oorspronkelijke 109 over. :p Als ik er geen heb, zal ik nog op zoek gaan naar binnenlandse stage... :sop:

Utred

Legacy Member
Jupla, mail van den acco da mijne cursus audiologie is toegekomen. Kga daar als enige met nen echte cursus in de les zitten!

edraket

Legacy Member
Gewoon bij andere bedrijven appliceren, met wat chance vindt ge toch wel een buitenlandse stage? Bvb bij Deme of De Nul.

Of uw connecties aanspreken :unsure:

Ironpole

Legacy Member
edraket zei:
Gewoon bij andere bedrijven appliceren, met wat chance vindt ge toch wel een buitenlandse stage? Bvb bij Deme of De Nul.

Of uw connecties aanspreken :unsure:

Das al iets moeilijker in verband met huisvesting enzo neem ik aan. Bij IAESTE wordt dat door de organisatie geregeld. :) Maar ik zal wel zien na maandag. :)

Lorvet zei:
Op basis van wat wordt dat verdeeld eig? Punten?
Nee, alles behalve punten eigenlijk. :) Je moet een CV uploaden en motivatiebrief schrijven. Dus daar hangt het van af. En daarbij kijken ze dus in hoeverre jij geschikt bent voor de stage.

Bij binnenlandse stages vragen ze wel geregeld achter puntenbriefjes. ;)

Lorvet

Legacy Member
Ironpole zei:
Japan dan waarschijnlijk. :) Had wel gedacht dat dat het populairste zou zijn.

Ik had ook een tijd gehoopt op mijn backupstages, dat die mij nog zouden kunnen helpen. Maar aangezien daar ook respectievelijk 3 en 2 man voor gekozen had als eerste keuze, waren die ook out of the question. Heb dan mijn derde keuze op de laatste dag nog veranderd naar eentje zonder applicaties, heeft die nog 2 apps bijgekregen op de laatste dag. :sop: Dusja, ofwel eerste keuze ofwel niets hier... Want met alle moeite van de wereld zag ik geen enkele andere stage zonder applicaties zitten eigenlijk.

Ik was dan superblij dat ik geen herexamens had en dat ik op stage zou kunnen gaan, dan nog is het goed mogelijk dat ik niet zou kunnen gaan. :( De stages zijn precies volledig verdeeld, er zijn er nog 4 van de oorspronkelijke 109 over. :p Als ik er geen heb, zal ik nog op zoek gaan naar binnenlandse stage... :sop:
Op basis van wat wordt dat verdeeld eig? Punten?

En man, ik sla alleen maar dat boek van Algoritmen en datastructuren open als allerlaatste optie als ik iets niet snap. Plan was nu om alleen den boek te lezen en dan door de slides te bladeren; in dat boek staat veel te veel gezever en omdat de prof aangeeft dat slides voldoende zijn om te slagen moet ge al die zever dus ook niet kennen :sop: Al wat gemakkelijk is natuurlijk :)

edraket

Legacy Member
Ironpole zei:
Das al iets moeilijker in verband met huisvesting enzo neem ik aan. Bij IAESTE wordt dat door de organisatie geregeld. :) Maar ik zal wel zien na maandag. :)

Da wordt ook allemaal geregeld ze, zeker binnen de baggerwereld. Deed gij werktuigkunde?

Ironpole

Legacy Member
edraket zei:
Da wordt ook allemaal geregeld ze, zeker binnen de baggerwereld. Deed gij werktuigkunde?

Ja, werktuigkunde. Bedoel je als huisvesting dan een hangmat op een schip ofzo? :D Het verschil is wel dat bij IAESTE het voornamelijk kleinere engineering bedrijfjes waren, of universiteiten. Denk dat het interessanter is om bij een echt internationaal bedrijf stage te lopen. Ik ken iemand bij Barco, misschien willen die dat wel. :D

freakykiller

Legacy Member
Utred zei:
Iedereen doet hier alsof het de bedoeling is dat we vandaag iets doen:s:s

²

Al was ik dat ook van plan, maar door gisterenavond staat mijn hoofd er totaal niet naar

Lorvet

Legacy Member
Th1x4nG zei:
In da geval zit het voor de Lorvet wel snor :cool:
Ik moet toegeven dat ik het niet onplezant zou vinden :p

Niets interessants meer te doen; zonder schuldgevoel nog wat gamen dus :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan