Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"De meesten studeerden psychologie, trouwens. Omdat ze zo met geld bezig zijn, had ik gedacht dat ze voor een economische richting zouden kiezen."


Merci, 't was zoiets dat ik vermoedde.glashelder zei:24 voor een modeltraject, 12 uur voor combinatie van vakken die voorkomen uit een GIT.
Welja het waren ook zulke redenen denk ik. Dat is inderdaad de merde van een GIT maar hij is daar nogal ongewenst in geraakt. Zijn mama was terminaal en tijdens zijn eerste twee bachelorjaren heeft hij meer thuis gezeten om voor haar te zorgen dan wat anders. Nu mn tante in augustus overleden is, moet hij de draad terug oppikken maar zijn GIT zit hem niet bepaald mee. Terwijl hij dit jaar echt wel moet slagen voor zijn studiepunten.Gatsby zei:Ik ken nog zo iemand met dat probleem! Zij had ook 2 examens vlak na elkaar en ook in een GIT. Ze vertelde mij dat er normaal gezien 24u tussen 2 examens moesten zitten, maar dat ze het ene examen niet kon verzetten naar een andere dag omdat ofwel de andere student(en) niet konden ofwel de prof zelf niet kon ofwel er geen auditorium/lokaal vrij was op andere dagen.
Beetje de merde van in een GIT te zitten.
Ik heb meer BF3 gespeeld dan gewerktUtred zei:Iedereen doet hier alsof het de bedoeling is dat we vandaag iets doen![]()

Utred zei:Iedereen doet hier alsof het de bedoeling is dat we vandaag iets doen![]()


Greenie zei:IAESTE wordt weer niets vrees ik. Mijn twee echte keuzes natuurlijk weer ~10 applicaties (en dat zijn dan nog enkel de first choices...)
Had wel gedacht dat dat het populairste zou zijn.
Dusja, ofwel eerste keuze ofwel niets hier... Want met alle moeite van de wereld zag ik geen enkele andere stage zonder applicaties zitten eigenlijk.
De stages zijn precies volledig verdeeld, er zijn er nog 4 van de oorspronkelijke 109 over.
Als ik er geen heb, zal ik nog op zoek gaan naar binnenlandse stage... 
edraket zei:Gewoon bij andere bedrijven appliceren, met wat chance vindt ge toch wel een buitenlandse stage? Bvb bij Deme of De Nul.
Of uw connecties aanspreken![]()
Maar ik zal wel zien na maandag. 
Nee, alles behalve punten eigenlijk.Lorvet zei:Op basis van wat wordt dat verdeeld eig? Punten?
Je moet een CV uploaden en motivatiebrief schrijven. Dus daar hangt het van af. En daarbij kijken ze dus in hoeverre jij geschikt bent voor de stage.
Op basis van wat wordt dat verdeeld eig? Punten?Ironpole zei:Japan dan waarschijnlijk.Had wel gedacht dat dat het populairste zou zijn.
Ik had ook een tijd gehoopt op mijn backupstages, dat die mij nog zouden kunnen helpen. Maar aangezien daar ook respectievelijk 3 en 2 man voor gekozen had als eerste keuze, waren die ook out of the question. Heb dan mijn derde keuze op de laatste dag nog veranderd naar eentje zonder applicaties, heeft die nog 2 apps bijgekregen op de laatste dag.Dusja, ofwel eerste keuze ofwel niets hier... Want met alle moeite van de wereld zag ik geen enkele andere stage zonder applicaties zitten eigenlijk.
Ik was dan superblij dat ik geen herexamens had en dat ik op stage zou kunnen gaan, dan nog is het goed mogelijk dat ik niet zou kunnen gaan.De stages zijn precies volledig verdeeld, er zijn er nog 4 van de oorspronkelijke 109 over.
Als ik er geen heb, zal ik nog op zoek gaan naar binnenlandse stage...
![]()
Al wat gemakkelijk is natuurlijk 
Ironpole zei:Das al iets moeilijker in verband met huisvesting enzo neem ik aan. Bij IAESTE wordt dat door de organisatie geregeld.Maar ik zal wel zien na maandag.
![]()
edraket zei:Da wordt ook allemaal geregeld ze, zeker binnen de baggerwereld. Deed gij werktuigkunde?
Het verschil is wel dat bij IAESTE het voornamelijk kleinere engineering bedrijfjes waren, of universiteiten. Denk dat het interessanter is om bij een echt internationaal bedrijf stage te lopen. Ik ken iemand bij Barco, misschien willen die dat wel. 
Utred zei:Iedereen doet hier alsof het de bedoeling is dat we vandaag iets doen![]()
Ik moet toegeven dat ik het niet onplezant zou vindenTh1x4nG zei:In da geval zit het voor de Lorvet wel snor![]()
