Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Tsubasa

Legacy Member
Ironpole zei:
Die twee dagen verlof komen te vroeg. Productiviteit is laag (en ik kan enkel leerstof van de eerste week doen). :p Vorig jaar was het na drie weken pas krokusverlof.

dikke ² :sleep:

Straks toch iets doen

PATS!

Legacy Member
Ik post hier nie veel (nooit feitelijk) maar zopas naar mijn promotor geweest voor mijn thesis. Vlak voor examenperiode had ik een methodiek opgeschreven om data te verwerken. Deze naar hem gemaild en naar iemand anders die een excel macro kon opbouwen om uit die ruwe data gemiddeldes enzo te berekenen om mee te werken. Niks meer van promotor gehoord dan dat het goed was. Ik die macro gebruiken om de ruwe data te verwerken, in een nieuwe overzichtelijke excel gestoken en er SPSS bestanden van gemaakt voor verdere statistische analyse. Mindless kutwerk dat veel tijd kostte...

Nu doodleuk horen dat het compleet verkeerd was, dat ik het compleet verkeerd zag en dat hij het anders zag. Dus die gast die die excel macro opstelde begreep wel wat ik wilde om te analyseren en mijn promotor niet en daar wordt diene nog wa geagiteerd van ook, alsof ik er niet aan gewerkt heb.

FUUUUUUUUUUUU...

Sorry, ik moest et efkes kwijt.

Nas

Legacy Member
Ale, ik ga er de laatsten dag van het krokusverlof es aan beginnen.
Ben eigenlijk es benieuws hoeveel idioten er last zullen hebben met het boek Internationale Politiek, dat in het Engels is :p

En blijkbaar had er ene het verkeerde boek gekocht voor Belgische Politieke Geschiedenis :lol:

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Ben eigenlijk es benieuws hoeveel idioten er last zullen hebben met het boek Internationale Politiek, dat in het Engels is :p
Ze zijn in ieder geval al aan het panikeren op Wanakoe :D

Bij ons is het eigenlijk grotendeels in het Engels te doen, readers en boeken en zo.

Cadiuro

Legacy Member
Manne, donderdag is onzen TD in den Albatros. Allemaal komen! Vorige edities zijn al zeer goed geweest. Temptation TD, je hebt de rode hartjes misschien alweer doorheen Leuven zien verschijnen :D Hier is de topic in ons Music-Party-Forum

Genoeg met de schaamteloze reclame!

Vandaag dagje geen les, kga der gebruik van maken om al eens een namiddagje wat te leren. Hoezee.

lantaarnpaal

Legacy Member
Cadiuro zei:
Manne, donderdag is onzen TD in den Albatros. Allemaal komen! Vorige edities zijn al zeer goed geweest. Temptation TD, je hebt de rode hartjes misschien alweer doorheen Leuven zien verschijnen :D Hier is de topic in ons Music-Party-Forum

Genoeg met de schaamteloze reclame!

Vandaag dagje geen les, kga der gebruik van maken om al eens een namiddagje wat te leren. Hoezee.

kent gij toevallig 'een kuiken' (zo noemen die van geografie die alleszins :unsure:)?

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Owla, wat gebeurt er dan precies?

Ah nee oei, 't was over een mastervak, 'k heb verkeerd gelezen. Dat boek is ook in het Engels en iemand ziet dat blijkbaar niet zitten.

Cadiuro

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
kent gij toevallig 'een kuiken' (zo noemen die van geografie die alleszins :unsure:)?

Ik ben één van de twee die diee naam heeft bedacht :D

Wa wilde ook, as ge klein en blond zijt en dan zegt "ik kan geen baard groeien, ik krijg alleen wa van da kuikentjesdons"

Cadiuro

Legacy Member
Utred zei:
Beter gezegd: ik was erbij toen iemand die naam bedacht.

Tis ni gezeverd hoor. Enfin, bij kuikentje is er nog ietwat twijfel mogelijk, dat is inderdaad meer gezamelijk ontstaan, maar ik heb toch een aantal nu-populaire bijnamen binnen onze kring bedacht :p Ene (toevallig den andere die mee bij kuikentje stond toen) heeft die zelfs op zijne praesidiumtrui laten drukken

Utred

Legacy Member
Ik betwijfel uw nicknameskills niet hoor, maar zoiets vind je niet samen uit, en als jij hem had uitgevonden had je wel gezegd: 'ik heb die naam bedacht', neem ik aan.
Ik doe graag lastig:unsure:

Cadiuro

Legacy Member
Utred zei:
Ik betwijfel uw nicknameskills niet hoor, maar zoiets vind je niet samen uit, en als jij hem had uitgevonden had je wel gezegd: 'ik heb die naam bedacht', neem ik aan.
Ik doe graag lastig:unsure:

Ja na de uitspraak die ik al gequote heb zijn we daar met een paar mensen over beginnen grappen en de bijnaam Kuikentje is blijven plakken :D Vandaar.

Die andere nicknames heb ik uitgevonden omdat we met 3 Wouter V's zaten.

We zaten begin vorig jaar met 3 Wouters en ene Wout en 3 Nielsen en ene Niel :p Der zijn er wel al twee van gestopt intusse, ma bon.

Fliblit

Legacy Member
Buuh, vrije dag vandaag. Nog niets gedaan. Geen zin en nog bijna niets te doen ook :sleep:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan