Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Cadiuro

Legacy Member
Bah.

Kan mijn examen geologie niet, of in ieder geval NOG niet verplaatsen. Voor Economie had ik 3 beschikbare examenmomenten, waarvan 1 net voor mijn examens was - liet me slechts twee weken blok over - en twee net na mijn examens. 3 examens op 3 of 4 dagen tijd (al naargelang) lijkt me toch net iets teveel... Maar Geologie staat daar en lijkt niet meteen te willen moven. Het zal dus een korte blok worden :(

En dat allemaal terwijl ik ergens 7 dagen tijd heb voor 1 examen. Logische examenroosters, het is toch geen gegeven.

Th1x4nG

Legacy Member
Korte blok lijkt me helemaal ni erg als da u genoeg tijd geeft tussen de vakken in?

Matt.

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Nie gekwalificeerd voor nacht van het examen :s

Gefeliciteerd, je team is compleet! Samen strijden jullie op de Nacht van het Examen mee voor de fantastische prijzenpot.
In de week van 5 maart ontvang je van ons een mail met het toegangsticket voor jouw team. Hou deze goed bij en neem hem mee op de avond zelf.
We wensen je alvast veel succes toe.
Tot dan!

:woohoo::tongue:

Efflorescence

Legacy Member
Nog een half jaar en dan eindelijk iets anders studeren, heeeeuuuuujjjj

Fliblit

Legacy Member
Vanochtend gezien dat er cursussen Fins beschikbaar zijn voor (toekomstige) Erasmusstudenten. Morgen een infosessie, toch eens langsgaan. Scandinavië interesseert me wel.

_ns_

Legacy Member
Op examens met begot 10% slaagpercentage haal ik losjes een 14. Op een strontvak waar 70% door is, maakt de prof mij af en haal ik een 8.


WTF :angry:

Nas

Legacy Member
_ns_ zei:
Op examens met begot 10% slaagpercentage haal ik losjes een 14. Op een strontvak waar 70% door is, maakt de prof mij af en haal ik een 8.


WTF :angry:
Beter dat dan omgekeerd zeker? :unsure:
Ik was er door voor statistiek, maar dan wel gebuisd voor sociologie, wat zowat het simpelste vak van eerste bachelor is :p

Utred

Legacy Member
Monitoraat fysica morgen, op ne vrijen dag:sop:
Over vectoren en die shizzle. Het is schijtemakkelijk maar da zit echt wel zeer ver bij mij.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
_ns_ zei:
Op examens met begot 10% slaagpercentage haal ik losjes een 14. Op een strontvak waar 70% door is, maakt de prof mij af en haal ik een 8.


WTF :angry:

En ge doet al zo'n simpele richting :s

profound

Legacy Member
Ik ben zo wa men cv aan het maken, momenteel met men talenkennis bezig. Ik wil bij Engels zetten 'uitstekend' maar ik zou dat graag wat staven dmv een bewijs. Zijn er zo officiële tests om aan te tonen dat je de taal onder de knie hebt?
Mijn moeder heeft zo'n 'tweetaligheidscertificaat' of zoiets, maar ze denkt dat dit niet meer gegeven wordt. Ik vraag me af of bijvoorbeeld een TOEFEL-test voldoende zou zijn? Of zijn er (betere) alternatieven?

Fliblit

Legacy Member
Fliblit zei:
Vanochtend gezien dat er cursussen Fins beschikbaar zijn voor (toekomstige) Erasmusstudenten. Morgen een infosessie, toch eens langsgaan. Scandinavië interesseert me wel.

Nog eens dat bericht herbekeken en die voorzien dat alleen maar in Leuven. De Kulak heeft het weer zitten. Fuck dit :angry:

Utred

Legacy Member
profound zei:
Ik ben zo wa men cv aan het maken, momenteel met men talenkennis bezig. Ik wil bij Engels zetten 'uitstekend' maar ik zou dat graag wat staven dmv een bewijs. Zijn er zo officiële tests om aan te tonen dat je de taal onder de knie hebt?
Mijn moeder heeft zo'n 'tweetaligheidscertificaat' of zoiets, maar ze denkt dat dit niet meer gegeven wordt. Ik vraag me af of bijvoorbeeld een TOEFEL-test voldoende zou zijn? Of zijn er (betere) alternatieven?

Common European Framework of Reference for Languages - Wikipedia, the free encyclopedia
Dit is zowat de standaard die oa ook aan de unief gebruikt wordt als toelatingsvoorwaarde soms. Er staat daar precies wel niet direct iets over de tests zelf, maar zoek daar eens rond en je zal wel iets vinden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan