Ironpole
Legacy Member
tommie314 zei:de vorm is minder belangrijk dan wat erin staat denk ik. ik heb een tekstje
Ok, das goed. Ik kon toch moeilijk beginnen met 'Dear IAESTE' ofzo.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tommie314 zei:de vorm is minder belangrijk dan wat erin staat denk ik. ik heb een tekstje


Duckwhisperer zei:Nie gekwalificeerd voor nacht van het examen![]()
Gefeliciteerd, je team is compleet! Samen strijden jullie op de Nacht van het Examen mee voor de fantastische prijzenpot.
In de week van 5 maart ontvang je van ons een mail met het toegangsticket voor jouw team. Hou deze goed bij en neem hem mee op de avond zelf.
We wensen je alvast veel succes toe.
Tot dan!


Th1x4nG zei:Korte blok lijkt me helemaal ni erg als da u genoeg tijd geeft tussen de vakken in?

Beter dat dan omgekeerd zeker?_ns_ zei:Op examens met begot 10% slaagpercentage haal ik losjes een 14. Op een strontvak waar 70% door is, maakt de prof mij af en haal ik een 8.
WTF![]()


McGregor zei:Waarom was je wel buitengevlogen in de les![]()

_ns_ zei:Op examens met begot 10% slaagpercentage haal ik losjes een 14. Op een strontvak waar 70% door is, maakt de prof mij af en haal ik een 8.
WTF![]()

Mastamane zei:Ah dat was hij die daar donderdag naar de Manu kan of wat?![]()

Fliblit zei:Vanochtend gezien dat er cursussen Fins beschikbaar zijn voor (toekomstige) Erasmusstudenten. Morgen een infosessie, toch eens langsgaan. Scandinavië interesseert me wel.

Fliblit zei:Nog eens dat bericht herbekeken en die voorzien dat alleen maar in Leuven. De Kulak heeft het weer zitten. Fuck dit![]()
profound zei:Ik ben zo wa men cv aan het maken, momenteel met men talenkennis bezig. Ik wil bij Engels zetten 'uitstekend' maar ik zou dat graag wat staven dmv een bewijs. Zijn er zo officiële tests om aan te tonen dat je de taal onder de knie hebt?
Mijn moeder heeft zo'n 'tweetaligheidscertificaat' of zoiets, maar ze denkt dat dit niet meer gegeven wordt. Ik vraag me af of bijvoorbeeld een TOEFEL-test voldoende zou zijn? Of zijn er (betere) alternatieven?
Lukieezzz zei:Waar?