Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
coldplayke zei:
Ja, ik amuseer me echt te pletter met mensen die om 12 uur al glazen wijn naar binnen kappen terwijl ik daar met een warme choco zit :unsure:

Wat een bende hippiehomo's.

freakykiller

Legacy Member
Ironpole zei:
Voor het weekend ff bioritme veranderen? :unsure:




Trouwens: MATLAB! :love::love::love::love::woohoo:

Lorvet zei:
Ik heb zo'n vermoeden dat het woordje bioritme uit zijn woordenboek gesmeten is intussen. :unsure:

Errrh, geen idee hoe het weer zo ver is gekomen :p. Vrijdag was het nog om 3 uur... het zal wel beteren volgende week :unsure:

Tsubasa

Legacy Member
Ok, morgen eens iets nuttig doen. Die bedrijfsfinanciering in zelfstudie houdt natuurlijk in dat ik dat effectief studeer :unsure:.

Over springuren: denk dat ik de mijne op donderdag ga elimineren door niet naar de half 9 les te gaan. Les van 8u30 tot 9u45 en dan pas om half 3... 'T is toch maar een dik uurtje De Clercq. Wel plezant naar 't schijnt, maar niet nodig (cursus is genoeg, ook naar 't schijnt) + op vrijdag nog 3 uur van hem, hetzelfde vak. Daar ga ik wel naartoe.

edraket

Legacy Member
Wotfak, moeten hier met twee een paper schrijven van 15 a 20 blz :/
Dan nog wat lab reports en die boel staat maar op 25%.
Daar gaat mijn hoop op een iets rustiger semester :sad:

Burgies :angry:

Matt.

Legacy Member
Werkdruk in de master ligt inderdaad wel vrij hoog merk ik (bij ons toch), ze geven wel makkelijker punten ook als ge alles deftig doet. In de bachelor had 'k soms toch de indruk dat ge ook als ge uw botten gigantisch hard afdraaide ge zelden meer kreeg dan een 15 of zo. Nu zijn 15's wel goed haalbaar.

Genoeg gewerkt voor vandaag, eens gaan poolen!

Th1x4nG

Legacy Member
Pff, tweede ronde Erasmus moet morgen binnen. De dingen die me nog wel aanspreken (Aarhus, Rotterdam) gaan niet samen met herexamens omdat het jaar daar begin september aanvat. Waarom heb ik zo de mongool uitgehangen.

https://econweb5s.econ.kuleuven.be/erasmus/student/destination_selection.aspx en TEW kiezen

Als iemand mij nog een voorstel kan doen waar het mogelijks plezant is. Duitsland is het enige da nog rest eigenlijk, maar ik kan niet zeggen dat ik daar een school tussen vind die me echt aanspreekt... Nergens online zo op fora da ze daarover spreken of veel te vinden over uitgaan daar. Lessen+examens zijn in 't Duits (pro: ge gaat zwaar onderdompeld worden in het Duits en wel wa Duits kunnen, con: alles sowieso gebuisd want hoe gaat ge nu een rechtsvak met essayvragen doen in 't Duits).

Gezellig alleen in Leuven blijven?

NotoriousP

Legacy Member
edraket zei:
Wotfak, moeten hier met twee een paper schrijven van 15 a 20 blz :/
Dan nog wat lab reports en die boel staat maar op 25%.
Daar gaat mijn hoop op een iets rustiger semester :sad:

Burgies :angry:

Ik moet 2 papers van 5 blz elk schrijven voor een volledig vak. :p

_ns_

Legacy Member
Ge kunt nog kijken voor het buitenland in uw master? Als dat bij TEW kan iig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan