Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
glashelder zei:Beetje sneu, eigenlijk. Ik zou ook echt goeie cijfers halen moest ik ook 6-7 uur blokken per dag, maar ik ben al tevreden met een 10 en vanaf een 12 is het eigenlijk al goed voor mij.
LeSec zei:Amai.
De ambitie druipt er af.
Ik was persoonlijk zwaar pissed off dat we op een groepswerk slechts een 11 hadden. Te meer aangezien mijn resultaten voor de rest allemaal rond de 16-18 lagen. Minder dan 16 vind ik al persoonlijke failure tegenwoordig. Kan het nog net pikken dat een groepswerk, waar ge uiteindelijk belachelijk hard afhangt van de kwaliteit van de rest, wat minder scoort.
Dankzij die onnozele 11 zit ik nu aan 78% voor mijn complete master, dus kga fameus mogen doorgeven om nog aan 85 te geraken. >_< KAKGROEPSWERKEN.


Op café zitten en/of kaarten?coldplayke zei:Even voor de duidelijkheid: ik werk me wel niet dood he, zoals ik hier zag staan
Het merendeel van de tijd zit ik nog altijd in de zetel met een boek of tv te kijken.
Ik heb 2 opties met mijn springuren: nutteloos rondhangen in Leuven OF me in een leeg lokaal zetten en al wat beginnen aan te duiden.
Dan kies ik voor het tweede![]()

coldplayke zei:Even voor de duidelijkheid: ik werk me wel niet dood he, zoals ik hier zag staan
Het merendeel van de tijd zit ik nog altijd in de zetel met een boek of tv te kijken.
Ik heb 2 opties met mijn springuren: nutteloos rondhangen in Leuven OF me in een leeg lokaal zetten en al wat beginnen aan te duiden.
Dan kies ik voor het tweede![]()
Allez, dat klinkt zo grof
Maar 1 of 2 tussenuren heb ik soms ook wel, maar meestal hebben we dat dan met een hele bende dus dan is dat niet saai, dan gaan we iets gaan eten of zo, of lopen heel op 't gemak naar het andere gebouw.

En als ge een hele dag langs die mensen zit wil ik soms ook wel eens me-time 
coldplayke zei:Ik heb 2 opties met mijn springuren: nutteloos rondhangen in Leuven OF me in een leeg lokaal zetten en al wat beginnen aan te duiden.
Dan kies ik voor het tweede![]()

coldplayke zei:Ik heb wel 'vrienden'. Zo mensen in de les waar ik mee optrek, maar de meeste daarvan zie ik niet echt als vriendenEn als ge een hele dag langs die mensen zit wil ik soms ook wel eens me-time
Maar laten we het nu over iets anders hebben voor dat Exo weer zegt dat ik saai ben.


coldplayke zei:Ik heb wel 'vrienden'. Zo mensen in de les waar ik mee optrek, maar de meeste daarvan zie ik niet echt als vriendenEn als ge een hele dag langs die mensen zit wil ik soms ook wel eens me-time
Maar laten we het nu over iets anders hebben voor dat Exo weer zegt dat ik saai ben.
.
Kwestie van dit weekend nog iets anders gedaan te hebben dan in mijn bed gelegen te hebben. Th1x4nG zei:Ne keer uit de startblokken proberen komen voor een paar vakken, da's het moeilijkste stuk voor mij, vorig semester 16 weken in de startblokken gezetenKwestie van dit weekend nog iets anders gedaan te hebben dan in mijn bed gelegen te hebben.
Wat een mooi zonneke trouwens hier thuis
En mijn huisdokter en mijn therapeut hebben ook al laten weten dat ze blij zijn met de vorderingen die ik maak. Motivatieboost woehoew!
