Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Weebl

Legacy Member
Godverdomme he, mijne beste maat en klasgenoot stopt met de richting. Nu zit ik natuurlijk wel met de gebakken peren om mijn project af te werken. Hopelijk kunnen we iemand uit een andere groep nog bij ons halen.
Fuck zeg, nu nog een jaar volhouden zonder mijne maat :(.

LeSec

Legacy Member
glashelder zei:
Beetje sneu, eigenlijk. Ik zou ook echt goeie cijfers halen moest ik ook 6-7 uur blokken per dag, maar ik ben al tevreden met een 10 en vanaf een 12 is het eigenlijk al goed voor mij.

Amai.
De ambitie druipt er af.

Ik was persoonlijk zwaar pissed off dat we op een groepswerk slechts een 11 hadden. Te meer aangezien mijn resultaten voor de rest allemaal rond de 16-18 lagen. Minder dan 16 vind ik al persoonlijke failure tegenwoordig. Kan het nog net pikken dat een groepswerk, waar ge uiteindelijk belachelijk hard afhangt van de kwaliteit van de rest, wat minder scoort.

Dankzij die onnozele 11 zit ik nu aan 78% voor mijn complete master, dus kga fameus mogen doorgeven om nog aan 85 te geraken. >_< KAKGROEPSWERKEN.

not2secure4u

Legacy Member
LeSec zei:
Amai.
De ambitie druipt er af.

Ik was persoonlijk zwaar pissed off dat we op een groepswerk slechts een 11 hadden. Te meer aangezien mijn resultaten voor de rest allemaal rond de 16-18 lagen. Minder dan 16 vind ik al persoonlijke failure tegenwoordig. Kan het nog net pikken dat een groepswerk, waar ge uiteindelijk belachelijk hard afhangt van de kwaliteit van de rest, wat minder scoort.

Dankzij die onnozele 11 zit ik nu aan 78% voor mijn complete master, dus kga fameus mogen doorgeven om nog aan 85 te geraken. >_< KAKGROEPSWERKEN.

Herschrijf het in 2e zit alleen ? (als het schriftelijk is u groepswerk ofc)

coldplayke

Legacy Member
Even voor de duidelijkheid: ik werk me wel niet dood he, zoals ik hier zag staan :lol:
Het merendeel van de tijd zit ik nog altijd in de zetel met een boek of tv te kijken.
Ik heb 2 opties met mijn springuren: nutteloos rondhangen in Leuven OF me in een leeg lokaal zetten en al wat beginnen aan te duiden.
Dan kies ik voor het tweede :p

Lorvet

Legacy Member
coldplayke zei:
Even voor de duidelijkheid: ik werk me wel niet dood he, zoals ik hier zag staan :lol:
Het merendeel van de tijd zit ik nog altijd in de zetel met een boek of tv te kijken.
Ik heb 2 opties met mijn springuren: nutteloos rondhangen in Leuven OF me in een leeg lokaal zetten en al wat beginnen aan te duiden.
Dan kies ik voor het tweede :p
Op café zitten en/of kaarten? :unsure:

coldplayke

Legacy Member
Ja, ik amuseer me echt te pletter met mensen die om 12 uur al glazen wijn naar binnen kappen terwijl ik daar met een warme choco zit :unsure:

e.House

Legacy Member
Je kan natuurlijk Leuven en omgeving ook verkennen? Museum M bezoeken, begijnenhof, kasteel Arenberg, het uitgebreide culinaire aanbod testen, met de fiets of mountainbike een toer maken tot in in Grez-Doiceau, Waals Brabant (via het Meerdalwoud, Heverleebos..), Gasthuisberg op spurten, u laveloos drinken, kajakken in de dijle.. genoeg te doen.

glashelder

Legacy Member
coldplayke zei:
Even voor de duidelijkheid: ik werk me wel niet dood he, zoals ik hier zag staan :lol:
Het merendeel van de tijd zit ik nog altijd in de zetel met een boek of tv te kijken.
Ik heb 2 opties met mijn springuren: nutteloos rondhangen in Leuven OF me in een leeg lokaal zetten en al wat beginnen aan te duiden.
Dan kies ik voor het tweede :p

Heb je geen vrienden? :unsure: Allez, dat klinkt zo grof :p Maar 1 of 2 tussenuren heb ik soms ook wel, maar meestal hebben we dat dan met een hele bende dus dan is dat niet saai, dan gaan we iets gaan eten of zo, of lopen heel op 't gemak naar het andere gebouw.

Vorig semester had ik soms 6 tussenuren, dat was écht kut. Dat kwam doordat ik 's ochtends in een bepaalde groep zat die het vroegst moest beginnen, en in de namiddag in een andere groep. Dat was dus vrij specifiek, er was ook niemand die ik kende die ook zoveel tussenuren had op dat moment. Meestal doolde ik dan maar wat in Gent rond, een beetje in 't stad lopen, op 't gemak iets eten, wat errands doen en uiteindelijk een uurtje of 2 werken in de Boekentoren. Maar zoiets was ook goed voor 2 keer. Oh ja, ben ook eens op kot gaan zitten bij een vriendin. En een keer vrijwillig in de les politicologie gaan zitten :D

'k Ben uiteindelijk maar 4 keer naar de les in de namiddag gegaan :unsure:

coldplayke

Legacy Member
Ik heb wel 'vrienden'. Zo mensen in de les waar ik mee optrek, maar de meeste daarvan zie ik niet echt als vrienden :p En als ge een hele dag langs die mensen zit wil ik soms ook wel eens me-time :)
Maar laten we het nu over iets anders hebben voor dat Exo weer zegt dat ik saai ben.

lantaarnpaal

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik heb 2 opties met mijn springuren: nutteloos rondhangen in Leuven OF me in een leeg lokaal zetten en al wat beginnen aan te duiden.
Dan kies ik voor het tweede :p

minecraft spelen in de bieb :unsure:

Exorikos

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik heb wel 'vrienden'. Zo mensen in de les waar ik mee optrek, maar de meeste daarvan zie ik niet echt als vrienden :p En als ge een hele dag langs die mensen zit wil ik soms ook wel eens me-time :)
Maar laten we het nu over iets anders hebben voor dat Exo weer zegt dat ik saai ben.

Ik kan me het niet herinneren dat ik dat gezegd heb, maar het kan wel zijn. :p

Net voor de eerste keer op de baan gereden en met een dik ei in mijn broek. :$

_ns_

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik heb wel 'vrienden'. Zo mensen in de les waar ik mee optrek, maar de meeste daarvan zie ik niet echt als vrienden :p En als ge een hele dag langs die mensen zit wil ik soms ook wel eens me-time :)
Maar laten we het nu over iets anders hebben voor dat Exo weer zegt dat ik saai ben.

Toen ik pendelde, zat ik gewoon altijd bij wat kameraden te schimmelen op kot. Wij hadden dan ook wel veel springuren :p.

Th1x4nG

Legacy Member
Ne keer uit de startblokken proberen komen voor een paar vakken, da's het moeilijkste stuk voor mij, vorig semester 16 weken in de startblokken gezeten :unsure: Kwestie van dit weekend nog iets anders gedaan te hebben dan in mijn bed gelegen te hebben.

Wat een mooi zonneke trouwens hier thuis

lieu10ant

Legacy Member
Vraagje:

Ik ging gisteren een buzzy pass kopen (heb die nodig voor naar mijn stage), maar aan het loket zeiden ze dat ze de 50% korting van hogent (ik legde een attest voor) niet konden toestaan en dat ik daarvoor naar de directiezetel moest gaan. Is dit normaal of wist die vrouw gwn nie wa te doen?

Cadiuro

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ne keer uit de startblokken proberen komen voor een paar vakken, da's het moeilijkste stuk voor mij, vorig semester 16 weken in de startblokken gezeten :unsure: Kwestie van dit weekend nog iets anders gedaan te hebben dan in mijn bed gelegen te hebben.

Wat een mooi zonneke trouwens hier thuis

Fo real? Hier ist al nen hele middag aant hagelen en sneeuwen. Wel zon en blauwe hemel gehad in de voormiddag

Orchidee

Legacy Member
Gisterenavond nog eens veel vrienden van vorig jaar en van het middelbaar teruggezien en het was zo fijn om te zien dat ze allemaal superhappy waren met mijn punten. Het voelde echt goed al de steun die ik van hen kreeg. :) En mijn huisdokter en mijn therapeut hebben ook al laten weten dat ze blij zijn met de vorderingen die ik maak. Motivatieboost woehoew!:)

En nu eerst een weekje vakantie.:cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan