Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toch nog geen even goe gevonden zeNas zei:En btw, als je 'paint mac' googelt kom je een hoop gelijkaardige apps tegen![]()

boogje zei:Ah, oké, makes sense.![]()
Enneuh: Durkheim?
We hebben diezelfde tekst vorig semester gezien in het Engels, dus daar ga ik mij niet aan wagen
'k Weet grotendeels wat erin staat.
Nas zei:Paintbrush is net hetzelfde als Paint
Maar waarom dafuq zou je Paint nodig hebben?'k Heb dat in de laatste 5 jaar welgeteld 10 keer gebruikt ofzo en dan nog gewoon om een pik te tekenen of iets in die aard in de les als het wat tegenstak
![]()


Dat is echt niet wat efficiënt wil zeggen. Het is niet efficiënter om tijdens het jaar al te werken ipv alles tijdens de blok te doen. Als je tijdens het jaar al moet werken wil dat zeggen dat je niet efficiënt genoeg werkt om alles tijdens de blok te doen.glashelder zei:Ja, 'k weet het, na ik had gepost bedacht ik mij ook dat je efficiënt ook anders kan opvatten. Voor mij is het bijvoorbeeld efficiënter om tijdens het jaar te werken dan enkel vanaf de blok -- simpelweg omdat ik zo'n lange dagen in de blok niet volhouUit een dag van 12 uur aan één stuk werken haal ik veel minder dan 12 dagen één uurtje werken, bijvoorbeeld. Ik had het ook niet over doodwerken hoor (dat heb ik vandaag allesbehalve gedaan, 1 uurtje samengevat en 1 uurtje gelezen), maar als ik nu zo elke week één uurtje lees is dat voor mij efficiënter (want ik kan dan volgen in de les, weet waar het over gaat en kan direct die benadering toepassen op de voorbeelden die ik heb gelezen) dan een heel semester geen idee hebben waar het over gaat en 2 weken voor het examen mij eens aan die reader wagen. Dan zit ik in de les voor Piet Snot, want ik kan toch niet
Utred zei:Dat is echt niet wat efficiënt wil zeggen. Het is niet efficiënter om tijdens het jaar al te werken ipv alles tijdens de blok te doen. Als je tijdens het jaar al moet werken wil dat zeggen dat je niet efficiënt genoeg werkt om alles tijdens de blok te doen.
Dat dat niet efficiënt is tegenover iemand die wel goed presteert bij 1x12 uur, dat weet ik, ik had het gewoon over mezelf. Voor mij is dit efficiënter. 'k Weet het, I messed up, zit hier allemaal rare dingen te zeggen.'t beste blijft toch int jaar niks doen en in den blok 7 uurkes per dag ze. En tbeste is da da meestal nog lukt ookglashelder zei:Ja, dat zeg ik toch, dat IK efficiënter werk met 12x1 uur dan 1x12 uurDat dat niet efficiënt is tegenover iemand die wel goed presteert bij 1x12 uur, dat weet ik, ik had het gewoon over mezelf. Voor mij is dit efficiënter. 'k Weet het, I messed up, zit hier allemaal rare dingen te zeggen.

josilirios zei:'t beste blijft toch int jaar niks doen en in den blok 7 uurkes per dag ze. En tbeste is da da meestal nog lukt ook
efficiency+1
Ik kom nog niet op een gemiddelde van 3 uur per dag in de blok :') Ongeveer evenveel als ik door het jaar doe, door de bank genomen. Beetje sneu, eigenlijk. Ik zou ook echt goeie cijfers halen moest ik ook 6-7 uur blokken per dag, maar ik ben al tevreden met een 10 en vanaf een 12 is het eigenlijk al goed voor mij.
Dat is wel tof, van half december tot half februari bijna geen klop doen
Ik vind dat leuker dan in het semester niks doen, want tijdens de blok zijn er ook geen lessen dus dat is écht een hele dag niks doen (allez, bijna een hele dag) en geen schuldgevoel omdat ik niet naar de les ga.bwa ja, ik doe int jaar meestal niks omdat er altijd wel iets is, je wilt nog eens gaan sporten/bent pas laat thuis/gewoon moe... Spaar ik het werk liever voor een periode dat ge op't gemak thuis zit zeglashelder zei:'k Mag er niet aan denkenIk kom nog niet op een gemiddelde van 3 uur per dag in de blok :') Ongeveer evenveel als ik door het jaar doe, door de bank genomen. Beetje sneu, eigenlijk. Ik zou ook echt goeie cijfers halen moest ik ook 6-7 uur blokken per dag, maar ik ben al tevreden met een 10 en vanaf een 12 is het eigenlijk al goed voor mij.
Maar ik heb wel superveel vrije tijd in de blokDat is wel tof, van half december tot half februari bijna geen klop doen
Ik vind dat leuker dan in het semester niks doen, want tijdens de blok zijn er ook geen lessen dus dat is écht een hele dag niks doen (allez, bijna een hele dag) en geen schuldgevoel omdat ik niet naar de les ga.

Utred zei:Ik vind die spouger een degoutante smiley.



Drew zei:Alison Brie is Mardi Gras aant vieren in New Orleans
FINGERS CROSSED

glashelder zei:Ik zou ook echt goeie cijfers halen moest ik ook 6-7 uur blokken per dag, maar ik ben al tevreden met een 10 en vanaf een 12 is het eigenlijk al goed voor mij.

TwitvidTh1x4nG zei:
freakykiller zei:Bwa als ge gemotiveerd zijt, ging vorig jaar wel maar dit jaar heb ik ietske meer gedaan int jaar en minder in de blok.


