Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
Toch niet weer die onnodige OS X vs Windows discussie? :s:s:s

En btw, als je 'paint mac' googelt kom je een hoop gelijkaardige apps tegen :unsure:

glashelder

Legacy Member
boogje zei:
Ah, oké, makes sense. :)

Enneuh: Durkheim?

Ja, Durkheim is één van die teksten. Om één of andere reden heeft de prof hem in het Frans gezet in de reader, dus dat heb ik geskipt :unsure: We hebben diezelfde tekst vorig semester gezien in het Engels, dus daar ga ik mij niet aan wagen :p 'k Weet grotendeels wat erin staat.

De andere teksten gaan over of zelfmoord een gevolg kan zijn van imitatie en suggestie, meer specifiek over of het aantal zelfmoorden stijgt nadat er een zelfmoord in het nieuws geweest is en of er daar een causale link kan tussen gevonden worden en hoe die dan verklaard kan worden. Staan wel nog leuke feitjes in, zo waren er 10% meer zelfmoorden in de dagen na de zelfmoord van Marilyn Monroe.

Dat zou dan structuralistisch moeten zijn, maar hoe of wat weet ik nog niet precies, want die teksten lezen we dus ter voorbereiding van de les over structuralisme :p

Nas

Legacy Member
Paintbrush is net hetzelfde als Paint ;)
Maar waarom dafuq zou je Paint nodig hebben? :p 'k Heb dat in de laatste 5 jaar welgeteld 10 keer gebruikt ofzo en dan nog gewoon om een pik te tekenen of iets in die aard in de les als het wat tegenstak :unsure:

josilirios

Legacy Member
Nas zei:
Paintbrush is net hetzelfde als Paint ;)
Maar waarom dafuq zou je Paint nodig hebben? :p 'k Heb dat in de laatste 5 jaar welgeteld 10 keer gebruikt ofzo en dan nog gewoon om een pik te tekenen of iets in die aard in de les als het wat tegenstak :unsure:

Paint ownt zowa elk mogelijk programma da er ooit is uitgevonden voor op ne pc... in al zijn eenvoud zo krachtig, op school gebruiken wij cad technieken maar ik persoonlijk teken veel liever in paint hoor ;)
edit, thnx voor paintbrush ownt the gimp zwaar :p

Utred

Legacy Member
glashelder zei:
Ja, 'k weet het, na ik had gepost bedacht ik mij ook dat je efficiënt ook anders kan opvatten. Voor mij is het bijvoorbeeld efficiënter om tijdens het jaar te werken dan enkel vanaf de blok -- simpelweg omdat ik zo'n lange dagen in de blok niet volhou ;) Uit een dag van 12 uur aan één stuk werken haal ik veel minder dan 12 dagen één uurtje werken, bijvoorbeeld. Ik had het ook niet over doodwerken hoor (dat heb ik vandaag allesbehalve gedaan, 1 uurtje samengevat en 1 uurtje gelezen), maar als ik nu zo elke week één uurtje lees is dat voor mij efficiënter (want ik kan dan volgen in de les, weet waar het over gaat en kan direct die benadering toepassen op de voorbeelden die ik heb gelezen) dan een heel semester geen idee hebben waar het over gaat en 2 weken voor het examen mij eens aan die reader wagen. Dan zit ik in de les voor Piet Snot, want ik kan toch niet
Dat is echt niet wat efficiënt wil zeggen. Het is niet efficiënter om tijdens het jaar al te werken ipv alles tijdens de blok te doen. Als je tijdens het jaar al moet werken wil dat zeggen dat je niet efficiënt genoeg werkt om alles tijdens de blok te doen.

glashelder

Legacy Member
Utred zei:
Dat is echt niet wat efficiënt wil zeggen. Het is niet efficiënter om tijdens het jaar al te werken ipv alles tijdens de blok te doen. Als je tijdens het jaar al moet werken wil dat zeggen dat je niet efficiënt genoeg werkt om alles tijdens de blok te doen.

Ja, dat zeg ik toch, dat IK efficiënter werk met 12x1 uur dan 1x12 uur :p Dat dat niet efficiënt is tegenover iemand die wel goed presteert bij 1x12 uur, dat weet ik, ik had het gewoon over mezelf. Voor mij is dit efficiënter. 'k Weet het, I messed up, zit hier allemaal rare dingen te zeggen.

Utred

Legacy Member
Boeit niet echt eigenlijk, dat is semantiek. Het is wel duidelijk wat je wil zeggen.
Ik ben een pedante zak.

josilirios

Legacy Member
glashelder zei:
Ja, dat zeg ik toch, dat IK efficiënter werk met 12x1 uur dan 1x12 uur :p Dat dat niet efficiënt is tegenover iemand die wel goed presteert bij 1x12 uur, dat weet ik, ik had het gewoon over mezelf. Voor mij is dit efficiënter. 'k Weet het, I messed up, zit hier allemaal rare dingen te zeggen.
't beste blijft toch int jaar niks doen en in den blok 7 uurkes per dag ze. En tbeste is da da meestal nog lukt ook :D
efficiency+1

glashelder

Legacy Member
josilirios zei:
't beste blijft toch int jaar niks doen en in den blok 7 uurkes per dag ze. En tbeste is da da meestal nog lukt ook :D
efficiency+1

'k Mag er niet aan denken :puke: Ik kom nog niet op een gemiddelde van 3 uur per dag in de blok :') Ongeveer evenveel als ik door het jaar doe, door de bank genomen. Beetje sneu, eigenlijk. Ik zou ook echt goeie cijfers halen moest ik ook 6-7 uur blokken per dag, maar ik ben al tevreden met een 10 en vanaf een 12 is het eigenlijk al goed voor mij.

Maar ik heb wel superveel vrije tijd in de blok :D Dat is wel tof, van half december tot half februari bijna geen klop doen :p Ik vind dat leuker dan in het semester niks doen, want tijdens de blok zijn er ook geen lessen dus dat is écht een hele dag niks doen (allez, bijna een hele dag) en geen schuldgevoel omdat ik niet naar de les ga.

josilirios

Legacy Member
glashelder zei:
'k Mag er niet aan denken :puke: Ik kom nog niet op een gemiddelde van 3 uur per dag in de blok :') Ongeveer evenveel als ik door het jaar doe, door de bank genomen. Beetje sneu, eigenlijk. Ik zou ook echt goeie cijfers halen moest ik ook 6-7 uur blokken per dag, maar ik ben al tevreden met een 10 en vanaf een 12 is het eigenlijk al goed voor mij.

Maar ik heb wel superveel vrije tijd in de blok :D Dat is wel tof, van half december tot half februari bijna geen klop doen :p Ik vind dat leuker dan in het semester niks doen, want tijdens de blok zijn er ook geen lessen dus dat is écht een hele dag niks doen (allez, bijna een hele dag) en geen schuldgevoel omdat ik niet naar de les ga.
bwa ja, ik doe int jaar meestal niks omdat er altijd wel iets is, je wilt nog eens gaan sporten/bent pas laat thuis/gewoon moe... Spaar ik het werk liever voor een periode dat ge op't gemak thuis zit ze :p

edit;
Utred zei:
Ik vind die spouger een degoutante smiley.
:puke::puke::puke:

freakykiller

Legacy Member
Bwa als ge gemotiveerd zijt, ging vorig jaar wel maar dit jaar heb ik ietske meer gedaan int jaar en minder in de blok.

Cadiuro

Legacy Member
glashelder zei:
Ik zou ook echt goeie cijfers halen moest ik ook 6-7 uur blokken per dag, maar ik ben al tevreden met een 10 en vanaf een 12 is het eigenlijk al goed voor mij.

Dit - doch ik moet eerlijk zijn, kzou wel iets meer mogen doen :p

Dees jaar is proberen om toch minstens 6u per dag te werken onder 't jaar (van de 8 die de KUL aanraadt). Lessen inbegrepen, uiteraard.

Ironpole

Legacy Member
freakykiller zei:
Bwa als ge gemotiveerd zijt, ging vorig jaar wel maar dit jaar heb ik ietske meer gedaan int jaar en minder in de blok.

Wtf doet gij heel de nacht aan uwe PC aan uwe Last.fm te zien? :wtf::unsure:
Strever! :tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan