bludgeoned
Legacy Member
Inderdaad een triest geval.Matt. zei:deredactie.be - OPINIE » Blog Archive » De iPad als maatstaf
Barslecht geschreven, en dat moet ons dan vertegenwoordigen in onderhoudjes met Pascal Smet en weet ik nog veel wie.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad een triest geval.Matt. zei:deredactie.be - OPINIE » Blog Archive » De iPad als maatstaf
Barslecht geschreven, en dat moet ons dan vertegenwoordigen in onderhoudjes met Pascal Smet en weet ik nog veel wie.![]()
Burrid zei:Weet wel, maar wou toch eens mijn apple haat verkondigen![]()
)tom1 zei:10 000 woorden in de thesis bereikt. Wel nog veel werk voor de boeg vermoed ik
![]()
Nog veel labowerk?Matt. zei:You sure 'bout that?
(Eerste Mac sinds een half jaar en tbh denk ik niet dat ik ooit nog iets anders koop als het budget het toelaat en hun kwaliteit standhoudt.)

Burrid zei:Yes
5 jaar geleden een imac gehad, nooit meer.
Ik ben trouwens niet voor hun manier van werken.
Liever zelf controle over wat ik koop en wat ik er mee kan!![]()
Matt. zei:Ik kan alles met mijn Mac wat ik er wil mee doen, dus verklaar u nader?
ad:tommie314 zei:Die App Store vind ik toch maar een tegenvaller hoor.

Cadiuro zei:Grootste voordeel van Windows blijft het gamen en de prijs he.
En begin ni da ge tegenwoordig op Mac kunt gamen: Nee, dat kan je niet. Ongeveer 65% van mijn games-library zou onbruikbaar worden op Mac vanwege een zeer grote concentratie oudere (maar zeker niet mindere)- of indiegames

Burrid zei:Ik kan gelijk welk onderdeel vervangen in mijn pc als er iets stuk is.
Ik had een aantal dode pixels op mijn imac en de man aan de telefoon -die overigens zeer onvriendelijk was- lachte daar eens goed mee en vertelde mij dat ik minstens 5 nabije dode pixels nodig had om binnen de garantie te vallen.
Ik haat dat je speciale extra kabels moet kopen als je extern iets wil aansluiten.
Het is overpriced, en minder kwalitatief.
En al die apps zijn betalend op ipad terwijl je ze gratis krijgt op android (vroeger toch).
En uiteindelijk kan ik juist meer met mijn pc, die minder kost en duurzamer is.
En naar mijn mening hebben vele apple gebruikers een "air" rond zich hangen. Ik erger mij gewoon aan applead:

Verwachtingen en eisen voor een bepaald product liggen voor iedereen anders, iemand bij mij op school zit bijvoorbeeld, constant zeggen dat hij apple totaal niet moet hebben omdat die 99% van de open source van ubuntu zouden gebruiken. Dat er mensen zijn die meer betalen voor die 1% gaat er bij hem niet in. Sommigen zoeken het inderdaad graag allemaal zelf uit en hij 'kickt' er ook op om het allemaal klaar te spelen dat het werkt op zijn pc, maar voor mij moet een pc gewoon rap opstaan en vooral niet uitvallen als ik met een werkje bezig ben (screw you medion bucht van den aldi) en dan is de keuze rap gemaakt, niet?Matt. zei:de Apple-haat.![]()
tom1 zei:10 000 woorden in de thesis bereikt. Wel nog veel werk voor de boeg vermoed ik
![]()

tom1 zei:10 000 woorden in de thesis bereikt. Wel nog veel werk voor de boeg vermoed ik
![]()

vind ik niet echt handig door de toetsenlayout die anders is, misschien 10 keer windows geboot max... Wat ook wil zeggen dat elke keer ik het gebruik er 3 maand tussen zit en dus ook 200 updatesDrew zei:Bootcamp yo
.'t ging eerder over boeken in u vrije week gaan halen... + eerste week, cmoon..Racing_Genk zei:Ik snap niet wat er grappig is aan coldplayke haar comments.
Ik dacht dat "studeren is niet cool" typisch voor het middelbaar was, maar zelfs mensen in hun 3de bachelor of hoger redeneren nog zo, straf