Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

tom1

Legacy Member
10 000 woorden in de thesis bereikt :cool:. Wel nog veel werk voor de boeg vermoed ik :(

Matt.

Legacy Member
tom1 zei:
10 000 woorden in de thesis bereikt :cool:. Wel nog veel werk voor de boeg vermoed ik :(

Ik ken mensen die nog moeten beginnen schrijven dus ge staat er wel OK voor denk ik. :p Nog veel labowerk?

Burrid

Legacy Member
Matt. zei:
You sure 'bout that?
(Eerste Mac sinds een half jaar en tbh denk ik niet dat ik ooit nog iets anders koop als het budget het toelaat en hun kwaliteit standhoudt. :unsure:)

Yes
5 jaar geleden een imac gehad, nooit meer.
Ik ben trouwens niet voor hun manier van werken.

Liever zelf controle over wat ik koop en wat ik er mee kan! :woohoo:

Matt.

Legacy Member
Burrid zei:
Yes
5 jaar geleden een imac gehad, nooit meer.
Ik ben trouwens niet voor hun manier van werken.

Liever zelf controle over wat ik koop en wat ik er mee kan! :woohoo:

Ik kan alles met mijn Mac wat ik er wil mee doen, dus verklaar u nader?

Cadiuro

Legacy Member
Grootste voordeel van Windows blijft het gamen en de prijs he.

En begin ni da ge tegenwoordig op Mac kunt gamen: Nee, dat kan je niet. Ongeveer 65% van mijn games-library zou onbruikbaar worden op Mac vanwege een zeer grote concentratie oudere (maar zeker niet mindere)- of indiegames

Cadiuro

Legacy Member
Ik gebruik mijn laptop echt voornamelijk voor gamen, dus da zou wa silly zijn e :p

Burrid

Legacy Member
Matt. zei:
Ik kan alles met mijn Mac wat ik er wil mee doen, dus verklaar u nader?

Ik kan gelijk welk onderdeel vervangen in mijn pc als er iets stuk is.
Ik had een aantal dode pixels op mijn imac en de man aan de telefoon -die overigens zeer onvriendelijk was- lachte daar eens goed mee en vertelde mij dat ik minstens 5 nabije dode pixels nodig had om binnen de garantie te vallen.
Ik haat dat je speciale extra kabels moet kopen als je extern iets wil aansluiten.
Het is overpriced, en minder kwalitatief.
En al die apps zijn betalend op ipad terwijl je ze gratis krijgt op android (vroeger toch).

En uiteindelijk kan ik juist meer met mijn pc, die minder kost en duurzamer is.

En naar mijn mening hebben vele apple gebruikers een "air" rond zich hangen. Ik erger mij gewoon aan apple :sad:

Iemand

Legacy Member
Uiteraard is een pc beter. Komaan zeg. Voor de prijs van een mac heb je een zeer sterke pc.

Apple is design en hype, dat betaal je.
Geen dank. :)

Matt.

Legacy Member
tommie314 zei:
Die App Store vind ik toch maar een tegenvaller hoor.

Nog nooit gebruikt. :unsure:

Cadiuro zei:
Grootste voordeel van Windows blijft het gamen en de prijs he.

En begin ni da ge tegenwoordig op Mac kunt gamen: Nee, dat kan je niet. Ongeveer 65% van mijn games-library zou onbruikbaar worden op Mac vanwege een zeer grote concentratie oudere (maar zeker niet mindere)- of indiegames

...en ik game niet. :p

Burrid zei:
Ik kan gelijk welk onderdeel vervangen in mijn pc als er iets stuk is.
Ik had een aantal dode pixels op mijn imac en de man aan de telefoon -die overigens zeer onvriendelijk was- lachte daar eens goed mee en vertelde mij dat ik minstens 5 nabije dode pixels nodig had om binnen de garantie te vallen.
Ik haat dat je speciale extra kabels moet kopen als je extern iets wil aansluiten.
Het is overpriced, en minder kwalitatief.
En al die apps zijn betalend op ipad terwijl je ze gratis krijgt op android (vroeger toch).

En uiteindelijk kan ik juist meer met mijn pc, die minder kost en duurzamer is.

En naar mijn mening hebben vele apple gebruikers een "air" rond zich hangen. Ik erger mij gewoon aan apple :sad:

Nja, ik weet niet hoe het tegenwoordig zit met Windows, maar vroeger was dat zo labiel als iets. Bovendien werkt merendeel van mijn software beter (of zelfs enkel) op linux (en Mac). Dus dan was ik overgeschakeld op Ubuntu, en vervolgens op Mac, dat toch over het algemeen veel gebruiksvriendelijker is dan Ubuntu en bovendien toch meer courante software draait dan linux (bv Office, Photoshop). (En een half jaar geleden was er niet echt een waardig alternatief voor de Macbook Air.)

Ik snap wel dat het voor de ene gebruiker handiger is dan de andere, wat ik niet snap is de Apple-haat. :p

josilirios

Legacy Member
Matt. zei:
de Apple-haat. :p
Verwachtingen en eisen voor een bepaald product liggen voor iedereen anders, iemand bij mij op school zit bijvoorbeeld, constant zeggen dat hij apple totaal niet moet hebben omdat die 99% van de open source van ubuntu zouden gebruiken. Dat er mensen zijn die meer betalen voor die 1% gaat er bij hem niet in. Sommigen zoeken het inderdaad graag allemaal zelf uit en hij 'kickt' er ook op om het allemaal klaar te spelen dat het werkt op zijn pc, maar voor mij moet een pc gewoon rap opstaan en vooral niet uitvallen als ik met een werkje bezig ben (screw you medion bucht van den aldi) en dan is de keuze rap gemaakt, niet?

Cadiuro

Legacy Member
Ik haat vooral Apple-Fanboys. Apple-producten op zich zijn niet slecht, maar niets zo storend als een groepswerk op de computer doen en den andere constant horen zuchten van "amai da werkt hier onlogisch" en "zo'n dingen hebde ni op mijne mac" en "dees is echt veel makkelijker bij Apple".

Daar ga ik echt van ragen.

Vorig jaar twee keer bij dezelfde terechtgekomen dan nog ook.

joshetei

Legacy Member
tom1 zei:
10 000 woorden in de thesis bereikt :cool:. Wel nog veel werk voor de boeg vermoed ik :(

pff ik vind dat zo moeilijk e, ik moet een soort van programma schrijven voor baggerprojecten te voorspellen, kben eigenlijk wel goed bezig tot nu toe, maar om daar zo'n volledige tekst over te schrijven... kan toch moeilijk n thesis van 20pg afgeven :p

Racing_Genk

Legacy Member
Ik snap niet wat er grappig is aan coldplayke haar comments.

Ik dacht dat "studeren is niet cool" typisch voor het middelbaar was, maar zelfs mensen in hun 3de bachelor of hoger redeneren nog zo, straf

josilirios

Legacy Member
Drew zei:
vind ik niet echt handig door de toetsenlayout die anders is, misschien 10 keer windows geboot max... Wat ook wil zeggen dat elke keer ik het gebruik er 3 maand tussen zit en dus ook 200 updates :p.
't Is mooi meegenomen dat hij het kan voor 'noodgevallen' maar kvind het niet vlot werken, dan liever een windows laptop


Racing_Genk zei:
Ik snap niet wat er grappig is aan coldplayke haar comments.

Ik dacht dat "studeren is niet cool" typisch voor het middelbaar was, maar zelfs mensen in hun 3de bachelor of hoger redeneren nog zo, straf
't ging eerder over boeken in u vrije week gaan halen... + eerste week, cmoon..

Racing_Genk

Legacy Member
Boeken ben ik ook pas maandag en later gaan halen. Maar ik ben ook al bezig vandaag met oefeningen wiskunde te maken, vind dat niet echt raar imo.

Of ik ze nu maak of over een maand, maken moet ik ze sowieso... Waarom dan uitstellen

josilirios

Legacy Member
uitstelgedrag zeker, ik ging deze semester ook wat bijhouden hoor maar ik heb m'n oefenzittingen pas vanaf volgende week en cursussen hebben we nog niet gekregen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan