Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

kil911ler

Legacy Member
Ik heb al mn oude cursussen uit hun mappen gehaald en al dat papierwerk naar huis meegesleurd :unsure:

Hopelijk krijg ik volgende week mijn cursussen. Kvoel me zo naakt om in een les te zitten zonder boek/cursus :p

Rivfader

Legacy Member
Eens dringend in gang schieten. De taken en lesvoorbereidingen stapelen zich op.

coldplayke

Legacy Member
Lorvet zei:
Jij werkt al in de eerste week of wat :eek:
Hier al mijn cursussen verzameld en in mappen gestoken. Veel te vermoeiend werk dat!

Ik heb niet overal een 19 op zoals gij he :tongue:

Lorvet

Legacy Member
Om maar al te beginnen met de groepvorming voor de personen die nog alleen zijn voor de practicum & eventueel het project beginnen we met deze topic.
Ik ben zoals de post al doet vermoeden nog alleen en dus op zoek naar iemand om bij het eerste practicum al eens met samen te werken. Indien deze samenwerking vlotjes gaat kunnen dan de volgende practicums en het projectje ook samen worden uitgevoerd. Voor de geïntereseerde: laat het hier maar weten of stuur een mailtje (----), het is een first come first served queue :p
Post op minervaforum :D

Exorikos

Legacy Member
Als ik zie welke bedrijven er naar onze jobfair komen dan ben ik gedoemd tot consultant worden of baggeren. :s Gelukkig heb ik al andere mogelijkheden gezien.

AmandaH

Legacy Member
https://6002x.mitx.mit.edu/

If you successfully complete the course, you will receive an electronic certificate of accomplishment from MITx. This certificate will indicate that you earned it from MITx’s pilot course. In this prototype version, MITx will not require that you be tested in a testing center or otherwise have your identity certified in order to receive this certificate.

Klinkt wel interessant.

Matt.

Legacy Member
Ze kunnen hier toch zagen ze thuis. :sop: Tijd dat ik afstudeer en werk!

Edit: hop, weer ruzie. :') Een mens mag tegenwoordig geen uur meer in de zetel doorbrengen zonder aan zijne kop gezaagd te worden "moet ge niet werken eigenlijk". 't Is de eerste week, laat mij eens zijn. Djeez. :sop: En ja ik moet werken, maar ik kan heus wel zelf bepalen wanneer ik wat doe.

josilirios

Legacy Member
kil911ler zei:
Hopelijk krijg ik volgende week mijn cursussen. Kvoel me zo naakt om in een les te zitten zonder boek/cursus :p

Is gewoon irritant, onze cursussen zijn nog niet geregeld dus nu zit ge daar, zou het in den boek staan of zou ik het moeten noteren.:confused:

Nunak

Legacy Member
Eerste indruk van ICT-recht: exact het omgekeerde van al mijn informatica-vakken. Les ICT-recht was interessant maar dat is echt retesaai om te studeren.

NotoriousP

Legacy Member
josilirios zei:
Is gewoon irritant, onze cursussen zijn nog niet geregeld dus nu zit ge daar, zou het in den boek staan of zou ik het moeten noteren.:confused:

Ik heb van sommige vakken mijn cursus(slides) pas afgeprint tijdens den blok. :p

josilirios

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ik heb van sommige vakken mijn cursus(slides) pas afgeprint tijdens den blok. :p
slides doe ik ook pas in de blok/niet maar als het een vak is waar een cursus bijhoort vind ik het wel irritant omdat je niet kan zien of bepaalde zaken erinstaan of niet.

Matt.

Legacy Member
josilirios zei:
slides doe ik ook pas in de blok/niet maar als het een vak is waar een cursus bijhoort vind ik het wel irritant omdat je niet kan zien of bepaalde zaken erinstaan of niet.

Daar dient de les voor! Dat is toch het enige dat ik doe in de les, zien als alles in de cursus staat, en zo niet: noteren. Of verwijzingen maken naar de slides als het teveel is om te noteren. (Want ge verliest daar megaveel tijd mee als ge nog alles moet samenleggen tijdens de examenperiode, en mijn voorbereiding is al zo fantastisch. :unsure:)

josilirios

Legacy Member
Matt. zei:
Daar dient de les voor! Dat is toch het enige dat ik doe in de les, zien als alles in de cursus staat, en zo niet: noteren. Of verwijzingen maken naar de slides als het teveel is om te noteren. (Want ge verliest daar megaveel tijd mee als ge nog alles moet samenleggen tijdens de examenperiode, en mijn voorbereiding is al zo fantastisch. :unsure:)

daar gebruik ik lessen ook voor, maar dat is nogal lastig als ge geen cursus voor u hebt liggen om te vergelijken hé :p

_ns_

Legacy Member
coldplayke zei:
Omdat ik deze week al veel heb gedaan (lees: zinnen voor Duits vertalen, Europese literatuur voorbereiden, wijsbegeerte voorbereiden, short stories voor Engels lezen + analyseren) is het enige dat ik dit weekend nog moet doen een paar teksten voor Duitse literatuur lezen.
Misschien toch best nog iets anders doen :unsure:
Och, ik zie dat we weer 200 bladzijden woordjes Duits moeten kennen.
Ik ga me niet vervelen :woohoo:

lolz

Drew

Legacy Member
Drie cursussen moeten zelfs nog gedrukt worden en de rest ben 'k op kot vergeten. Oops :unsure:

_ns_

Legacy Member
Ik ga altijd wat later om mijn boeken ze, nu is dat niet te doen van het volk in den acco :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan