_ns_
Legacy Member
Th1x4nG zei:Zou straf zijn moest hij van de eerste week zo het Nederlands beheersen dan. Altijd pareltjes ze, de tekst van mensen die per mail een groepke zoeken.
Hallo
Ik ben nog op zoek naar een groepje. Het is maar voor 1 persoon.
Ik ben een gemotiveerde student met goede resultaten , ik ben dus zeker een aanwinst voor de groep.
Laat me weten of dat er onvolledige groepen zijn.
Met vriendelijke groeten
Wtf, hebben die manne allemaal geen vrienden/kennissen in de les ofzo?


). Maar dat was iemand die dat vak als keuzevak had, die kende effectief niemand uit ons jaar.

