Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

_ns_

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Zou straf zijn moest hij van de eerste week zo het Nederlands beheersen dan. Altijd pareltjes ze, de tekst van mensen die per mail een groepke zoeken.

Hallo

Ik ben nog op zoek naar een groepje. Het is maar voor 1 persoon.

Ik ben een gemotiveerde student met goede resultaten , ik ben dus zeker een aanwinst voor de groep.

Laat me weten of dat er onvolledige groepen zijn.

Met vriendelijke groeten

Wtf, hebben die manne allemaal geen vrienden/kennissen in de les ofzo?

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Hallo

Ik ben nog op zoek naar een groepje. Het is maar voor 1 persoon.

Ik ben een gemotiveerde student met goede resultaten , ik ben dus zeker een aanwinst voor de groep.

Laat me weten of dat er onvolledige groepen zijn.

Met vriendelijke groeten

telt da vak trouwens niet maar voor 1 punt? :D
(ik heb het nog niet meegenomen trouwens)



En ik heb u ook in de aula zien zitten :unsure:

NotoriousP

Legacy Member
Exorikos zei:
Welke vragen had hij? Er zijn wel een paar pechvragen bij, maar een 3 haal je niet alleen door pech denk ik. :p

Stochastisch/deterministische effecten
Warmteverdeling in een fuelstaaf

De eerste had hij bijna perfect maar ge krijgt blijkbaar bij dien prof niet meer als een 5 als ge maar 1 van de 2 vragen kunt.

Die 2de moest heel gedetailleerd zijn maar omdat dit een klein deeltje was dat niet in vorige examen vragen voor kwam, had hij dit niet geleerd.

Exorikos

Legacy Member
NotoriousP zei:
Stochastisch/deterministische effecten
Warmteverdeling in een fuelstaaf

De eerste had hij bijna perfect maar ge krijgt blijkbaar bij dien prof niet meer als een 5 als ge maar 1 van de 2 vragen kunt.

Die 2de moest heel gedetailleerd zijn maar omdat dit een klein deeltje was dat niet in vorige examen vragen voor kwam, had hij dit niet geleerd.

Dat stond inderdaad niet bij de examenvragen, maar klein is dat stuk in de cursus nu ook weer niet... In mijn slides heb ik daar zelf wel in het groot EXAMEN bijstaan. :p Alleszins geen makkelijke vraag. Samen met bespreken van de thermodynamische cyclus is dat zowat de moeilijkste die er is. Het is vooral moeilijk omdat hij een fout maakt in zijn berekeningen en die daar dan voor de rest van de slides gebruikt...

Mr.

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Dju, heb Managerial Economics dinsdag op Amazon besteld voor 39 en ginder kost het nen halven euro minder (of komt daar nog eens 6% BTW op?). Komt maandag toe terwijl het bij onze eigen cursusdienst 'any time soon' is, liever maandag dus. :p
Als de RRP echt 82+ euro is, hallowkes!

Edit: blijkbaar toch wa centiemen goedkoper bij The book depository, in het vervolg dus altijd daar kijken ook :(

WTF @ die prof?

En taken maken terwijl we hb nog nie hebbe...eugh

Th1x4nG

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
telt da vak trouwens niet maar voor 1 punt? :D
(ik heb het nog niet meegenomen trouwens)
Eh? :p PLM is gewoon 6 studiepunten, het 'groepswerk' is 2 van de 20, als ge da bedoelt

lantaarnpaal zei:
En ik heb u ook in de aula zien zitten :unsure:
Verklaar u nader? :unsure:

Mr. zei:
WTF @ die prof?
Ik vind het eigenlijk wel ne coole, maar als er mensen beginnen praten in de aula is het wel verloren. Momenteel is 't natuurlijk herhaling, maar da zei em ook toenem zei dattem daarom door de zes eerste hoofdstukken aan dubbel tempo ging gaan. :p

glashelder

Legacy Member
_ns_ zei:
Wtf, hebben die manne allemaal geen vrienden/kennissen in de les ofzo?

Wij hebben vorig semester ook iemand bij een groepswerk genomen die op Minerva had gezet dat hij geen groepje had (wel spijt van gehad trouwens :sop:). Maar dat was iemand die dat vak als keuzevak had, die kende effectief niemand uit ons jaar.

Th1x4nG

Legacy Member
Vandaag ne nieuwe Impractical Jokers trouwens, boys ;)

Dien Ahmed is trouwens ene die het schakelprogramma volgt of zo, maar hij heeft in andere lessen al getoond wa voor ne retard het is, dus ja, neem da maar in uw groep :D

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Eh? :p PLM is gewoon 6 studiepunten, het 'groepswerk' is 2 van de 20, als ge da bedoelt


Verklaar u nader? :unsure:

ja da van die 2 punten bedoelde ik, ni bepaald veel eigenlijk :unsure:


en gij zat tijdens beleidsinformatiesystemen rechts ergens :unsure:

TheRedDevils

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Vandaag ne nieuwe Impractical Jokers trouwens, boys ;)

Dien Ahmed is trouwens ene die het schakelprogramma volgt of zo, maar hij heeft in andere lessen al getoond wa voor ne retard het is, dus ja, neem da maar in uw groep :D

Aan het uploaden, staat sebiet op youtube! Ik vergeet jullie niet :unsure:

josilirios

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Aan het uploaden, staat sebiet op youtube! Ik vergeet jullie niet :unsure:

Welke aflevering zitten ze juist? Na de examens niet meer gekeken eigenlijk en hier eens zien passeren dat er eentje gewoon samenvatting was van de vorige afleveringen.
edit; bedankt :p

coldplayke

Legacy Member
Omdat ik deze week al veel heb gedaan (lees: zinnen voor Duits vertalen, Europese literatuur voorbereiden, wijsbegeerte voorbereiden, short stories voor Engels lezen + analyseren) is het enige dat ik dit weekend nog moet doen een paar teksten voor Duitse literatuur lezen.
Misschien toch best nog iets anders doen :unsure:
Och, ik zie dat we weer 200 bladzijden woordjes Duits moeten kennen.
Ik ga me niet vervelen :woohoo:

Misericordiam

Legacy Member
Ik ben al in de les geweest en ik heb al een tekst afgeprint.

Opletten dat ik mezelf niet overwerk.

Insanitarium zei:
Ik bestel mijn boeken altijd via bookdepository :D Vandaag 'de prins' van Machiavelli aangekregen.


Nice, interessante typ met oa z'n doel heiligt de middelen filosofie. Heb over hem geleerd en gelezen maar nog nooit een boek van hem gelezen.

Moet dringend eens Schopenhauer, Marx/Engels en Nietszche (Zarashizzle) lezen. Dat ligt maar stof te vergaren op m'n boekenplank.

glashelder

Legacy Member
Ik moet 4 teksten lezen (nu ja, eigenlijk 3, één ervan hebben we vorig semester al gezien) en ga eens kijken hoe ik de vakken moet aanpakken, of ik al iets kan samenvatten, etc.

Lorvet

Legacy Member
coldplayke zei:
Omdat ik deze week al veel heb gedaan (lees: zinnen voor Duits vertalen, Europese literatuur voorbereiden, wijsbegeerte voorbereiden, short stories voor Engels lezen + analyseren) is het enige dat ik dit weekend nog moet doen een paar teksten voor Duitse literatuur lezen.
Jij werkt al in de eerste week of wat :eek:
Hier al mijn cursussen verzameld en in mappen gestoken. Veel te vermoeiend werk dat!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan