Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

kil911ler

Legacy Member
Dit is normaal mn lessenrooster dit semester, heb maar lessen kunnen volgen sinds gisteren, dus ben benieuwd naar de rest ^^

Maandag
10u30 - 12u30: Sociale Economie
13u30 - 17u45: Communicatie & Interactie (Systeemtheorie, Groepswerk & Gespreksvaardigheden. Elk deel krijgt een aantal weken in dit semester)

Dinsdag
08u15 - 12u30: Inleiding op het onderzoek in het Sociaal Werk
13u30 - 15u30: Sociaal Zekerheidsrecht
15u45 - 17u45: Sociaal Werk: sociologische en beleidsmatige visies

Donderdag
08u15 - 10u15: Jeugdbescherming en inleiding jeugdrecht
13u30 - 15u30: Methodieken van Maatschappelijke Advisering

Vrijdag
10u30 - 12u30: Ontwikkelingspsychologie
13u30 - 15u30: Sociale Psychologie

Snowyflake

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Kan het zijn dat jij daarnet in Handels- en Economisch Recht met een laptop zat?
Ik denk dat de bureaubladachtergrond uw avatar was :unsure:
Ofwel niet goed gezien, ik zag het in een flits :p

Nope dat was ik niet, ik had mijn laptop niet mee en mijn achtergrond is ook niet mijn avatar :p
Ik denk wel dat ik volgende week mijn laptop ga meenemen want ik noteer nog vrij veel in zijn lessen.

Dionysus

Legacy Member
weirdo zei:
het zal veel gemakkelijker zijn om een plaatsje in de pds te vinden vanaf nu dionysus!

Gelukkig maar. Tegenwoordig is het echt storend, zeker bij staatsrecht.

Matt.

Legacy Member
De Wim heeft zijn best gedaan en gigantisch veel mensen gebuisd blijkbaar. :') Dat wordt nog gezellig in augustus. Tevens mijn slechtste punt ooit behaald, en dat in de masterjaren!

Fliblit

Legacy Member
Kheb maar de helft van mijn boeken van mijn lijst meegekregen, zo blijkt. Acco, ge zijt een bende mongolen.

Matt.

Legacy Member
Amai, zo stil hier. :p Weer een half uur later thuis dan gepland, dankzij NMBS. Ook weer van die egoïstische mongolen die het kruispunt blokkeren waardoor de tram niet doorkon (2x groen voor de tram maar 2x kruispunt geblokkerd, pas bij het 3de groene licht kunnen doorrijden) en ik bijna mijn trein gemist had (zou hij geen vertraging gehad hebben). :sop: Ook weer een aantal verwende lagere school kindjes met iPhones gezien, triestig.

Dit weekend wat optimalisatie bekijken, seminarie beginnen schrijven (20blz voor 3stp?!), en verlengd weekend zit er maandagavond alweer op, itt tot voor 99% van de andere UGent'ers. :sop: Wel veel lessen die wegvallen weer, maar 7.5 uur theorie en 7.5 uur labo/oefensessies ipv 14 uur theorie en evenveel labo/oefeningen.
Wel wat mispakt aan mijn ene keuzevak, ik ben daar 1 vd 2 1ste masterstudenten en de andere doet volgend jaar thesis bij die prof, de rest die daar zit (+-10 man) doet het merendeel ofwel thesis bij de prof (2de master studenten) ofwel doctoraat. Hence, het tempo ligt behoorlijk hoog. :') Maar het belooft wel interessant te worden: swarm particle optimization, ant colony optimization, neurale netwerken, genetische algoritmes, ...
Er meteen stevig invliegen, meer dan de helft van mijn punten zijn te verdienen tijdens het semester deze periode.

coldplayke

Legacy Member
Verschrikkelijke dag. Van 9-17 les op een vrijdag :doh:
Engelse taalkunde was verschrikkelijk saai, Engels taal- en tekst nutteloos en de prof van Duitse taalkunde is gewoon doodleuk niet komen opdagen.
Ik was beter thuisgebleven :sop:

En dan ben ik nog mijn examen van Europese gaan inkijken. Had ik een 5/10 op de essay-vraag, maar volgens mij heeft ze dat echt niet eerlijk gequoteerd. Er stond in het groot boven 'literaire voorbeelden???' terwijl ik bij elke periode 5 voorbeelden had die correct zijn en ik had ze uitgelegd. Ja sorry hoor, maar op 2 vellekes krijg ik geen 3000 voorbeelden gepropt.

Utred

Legacy Member
Ik heb de aa, a, ee, e en i leren uitspreken. Zotte dinges.
De a en e zijn toch niet evident voor mij.

coldplayke

Legacy Member
Ik heb het woord 'apple' en 'dead' correct leren zeggen. Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeee.

cdp1193

Legacy Member
glashelder zei:
Gisteren blijkbaar een Erasmus-student zelfmoord gepleegd in Home Fabiola :s

Het was in de Home Boudewijn. Naar wat ik gehoord heb heeft hij zich opgehangen in zijn kamer.

De komende weken enkel 's voormiddags les ow yeah.

glashelder

Legacy Member
cdp1193 zei:
Het was in de Home Boudewijn. Naar wat ik gehoord heb heeft hij zich opgehangen in zijn kamer.

De komende weken enkel 's voormiddags les ow yeah.

Dat van zich ophangen heb ik ook gehoord, maar het is toch wel in home Fabiola. Een vriendin van me zit daar en het was een verdieping onder haar. Er stonden ook de hele woensdagavond combi's voor de deur, op een bepaald moment ook een MUG en een ambulance.

cdp1193

Legacy Member
Edit:
glashelder zei:
Dat van zich ophangen heb ik ook gehoord, maar het is toch wel in home Fabiola. Een vriendin van me zit daar en het was een verdieping onder haar. Er stonden ook de hele woensdagavond combi's voor de deur, op een bepaald moment ook een MUG en een ambulance.

Een vriend van mij die in de boudewijn zit vertelde dat het woensdag in de boudewijn was gebeurd. Ik zal het misschien wel mishoord hebben :).

Faun

Legacy Member
cdp1193 zei:
Het was in de Home Boudewijn. Naar wat ik gehoord heb heeft hij zich opgehangen in zijn kamer.

De komende weken enkel 's voormiddags les ow yeah.

Nope, het is home fabiola. Vanmorgen nog gehoord op de briefing op mn stage bij. De details vallen onder mn geheimhoudingsplicht ;)

Drew

Legacy Member
Faun zei:
Nope, het is home fabiola. Vanmorgen nog gehoord op de briefing op mn stage bij. De details vallen onder mn geheimhoudingsplicht ;)
Zet het dan in spoilers he :s:s

Exorikos

Legacy Member
Gevorderde kernfysica: 12
Solid State Physics I: 11
Lasers and Laser Spectroscopy: 14
Sterrenkunde: 12
Nuclear Energy: 8

Ik ben maar matig tevreden. De punten zijn niet schitterend en achteraf gezien heb ik dat examen van Nuclear gewoon zwaar verkloot, want dat was écht gemakkelijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan