Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_ns_ zei:Das op de campus van sociale wetenschappen, daar aan alma 2
Matt. zei:Al thuis, morgen les om 8h30.Goe druk in Gent heb 'k den indruk, veel schoon volk gezien, toch eens werk moeten maken van een lief.
![]()

Dionysus zei:Das verdomme balen.
Bij mij gelukkig beter nieuws:
Inleiding tot de rechtswetenschap: 13
Romeins recht: 14
Geschiedenis van publiekrecht: 14
Fundamentele wijsbegeerte: 14
Zeer tevreden![]()

Racing_Genk zei:nee ge moogt nie voor die twee vakken tegelijk tolereren![]()
Tibokio zei:Ge moogt maar 1 vak tolereren dan? Tjah, hoe minder herexamens, hoe beter.

DeepKick zei:Tolereren doe je best na de herexamens, zeker in het eerste. Tweede semester gaan voor een clean sheet en dan 3 exaampjes acen is de boodschap, je zal je tolerentiepunten nog kunnen gebruiken bij strafrecht/gerechtelijk recht![]()
.
Ook heerlijk hoe ze initieel commentaar hadden over ons onderzoeksvoorstel bij de paper (seminarie), maar eenmaal het onderzoek werd uitgevoerd ze blijkbaar wel tevreden zijn.boogje zei:KUL, communicatiewetenschappen, derde bach:
Religie, zingeving en levensbeschouwing 15/20
Sociolinguïstiek 18/20
Sociale marketing en voorlichting 18/20
Kwantitatief seminarie 1 (SPSS) 19/20
Marketingcommunicatie 16/20
Typisch dat ik op het domste vak het minste haal.Ook heerlijk hoe ze initieel commentaar hadden over ons onderzoeksvoorstel bij de paper (seminarie), maar eenmaal het onderzoek werd uitgevoerd ze blijkbaar wel tevreden zijn.
Ik had een 15 voor sociale marketing en voorlichting. Schakel communicatie wetenschappen hier.Baats zei:Ik haat dit lessenrooster zo hard
Elke dag om 6u30 opstaan.
) begin ik het gewoon te worden en om altijd gedaan te hebben om 12u 's middags is toch wel luxe, elke dag is precies een woensdag uit het middelbaar
en dan in het midden van de week nog een volledige dag congé xDSnowyflake zei:bwoa ik vind het nog chill, na weeke elke ochtend op te staan om 7u45 (voor de les van 8u15) begin ik het gewoon te worden en om altijd gedaan te hebben om 12u 's middags is toch wel luxe, elke dag is precies een woensdag uit het middelbaar
en dan in het midden van de week nog een volledige dag congé xD


