Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

weirdo

Legacy Member
het zal veel gemakkelijker zijn om een plaatsje in de pds te vinden vanaf nu dionysus!

Matt.

Legacy Member
Al thuis, morgen les om 8h30. :( Goe druk in Gent heb 'k den indruk, veel schoon volk gezien, toch eens werk moeten maken van een lief. :s

TheRedDevils

Legacy Member
Matt. zei:
Al thuis, morgen les om 8h30. :( Goe druk in Gent heb 'k den indruk, veel schoon volk gezien, toch eens werk moeten maken van een lief. :s

10u30 les hier, genoeg slaap nog :unsure:
Kzal vant weekend alleszins goed uitslapen, deze week niet veel geslapen...

Tibokio

Legacy Member
Dionysus zei:
Das verdomme balen.

Bij mij gelukkig beter nieuws:
Inleiding tot de rechtswetenschap: 13
Romeins recht: 14
Geschiedenis van publiekrecht: 14
Fundamentele wijsbegeerte: 14

Zeer tevreden :)

En terecht dat ge tevreden zijt! :p

Ik ga gewoon harder moeten leren ahja, en dan proberen dit semester wél door alles door te zijn. Dan kan ik zeker die tolerantie inzetten voor die 8 en 9? Ik ga vandaag in elk geval eens naar die infosessie ^^

DeepKick

Legacy Member
Tibokio zei:
Ge moogt maar 1 vak tolereren dan? Tjah, hoe minder herexamens, hoe beter.

Tolereren doe je best na de herexamens, zeker in het eerste. Tweede semester gaan voor een clean sheet en dan 3 exaampjes acen is de boodschap, je zal je tolerentiepunten nog kunnen gebruiken bij strafrecht/gerechtelijk recht ;)

h0pje

Legacy Member
De punten zouden vanaf 10u online komen. Ik zit hier al 13 minuten op F5 te rammen :(

h0pje

Legacy Member
Fuck yeah! Alles er door behalve een 8 voor statistiek. Maar die kan ik nog ophalen in het 2de semester :)

_ns_

Legacy Member
DeepKick zei:
Tolereren doe je best na de herexamens, zeker in het eerste. Tweede semester gaan voor een clean sheet en dan 3 exaampjes acen is de boodschap, je zal je tolerentiepunten nog kunnen gebruiken bij strafrecht/gerechtelijk recht ;)

Kheb echt zwaar de neiging om ethiek te tolereren, maar da's nog ffkes afwachten natuurlijk. Eerst zien da'k 2e semester op alles door ben.


Net juridisch informatica gaan inkijken en kans da'k 1 punt bijkrijg, waardoor ik net een 10 zou hebben. Echt zo idioot verbeterd :sop:.

e.House

Legacy Member
Wakker worden en mijn resultaten bezien. Tevreden want had op een vak eerder een 10 of buis verwacht.

Management van zorgprocessen (dag) 13/20
Farmaco-economie (dag) 13/20

boogje

Legacy Member
KUL, communicatiewetenschappen, derde bach:

Religie, zingeving en levensbeschouwing 15/20
Sociolinguïstiek 18/20
Sociale marketing en voorlichting 18/20
Kwantitatief seminarie 1 (SPSS) 19/20
Marketingcommunicatie 16/20

Typisch dat ik op het domste vak het minste haal. :p Ook heerlijk hoe ze initieel commentaar hadden over ons onderzoeksvoorstel bij de paper (seminarie), maar eenmaal het onderzoek werd uitgevoerd ze blijkbaar wel tevreden zijn.

h0pje

Legacy Member
boogje zei:
KUL, communicatiewetenschappen, derde bach:

Religie, zingeving en levensbeschouwing 15/20
Sociolinguïstiek 18/20
Sociale marketing en voorlichting 18/20
Kwantitatief seminarie 1 (SPSS) 19/20
Marketingcommunicatie 16/20

Typisch dat ik op het domste vak het minste haal. :p Ook heerlijk hoe ze initieel commentaar hadden over ons onderzoeksvoorstel bij de paper (seminarie), maar eenmaal het onderzoek werd uitgevoerd ze blijkbaar wel tevreden zijn.

Wut? Deftige punten :) Ik had een 15 voor sociale marketing en voorlichting. Schakel communicatie wetenschappen hier.

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Ik haat dit lessenrooster zo hard :(
Elke dag om 6u30 opstaan.

bwoa ik vind het nog chill, na weeke elke ochtend op te staan om 7u45 (voor de les van 8u15 :p) begin ik het gewoon te worden en om altijd gedaan te hebben om 12u 's middags is toch wel luxe, elke dag is precies een woensdag uit het middelbaar :p en dan in het midden van de week nog een volledige dag congé xD

Cadiuro

Legacy Member
Klaarstaan om naar de les te vertrekken, beseffen da ge geen fiets hebt en daar ni binnen een normaal tijdsbestek kunt raken... Toch maar terug gaan slapen.

Is niet ZO heel goed, want twas wel de eerste les en ik ben niet zeker of er veel anderen waren om praktische informatie te noteren. 2e bach (met wie ik die lessen volg) heeft namelijk een overlappende les, en die is eigenlijk belangrijker...

TheRedDevils

Legacy Member
Snowyflake zei:
bwoa ik vind het nog chill, na weeke elke ochtend op te staan om 7u45 (voor de les van 8u15 :p) begin ik het gewoon te worden en om altijd gedaan te hebben om 12u 's middags is toch wel luxe, elke dag is precies een woensdag uit het middelbaar :p en dan in het midden van de week nog een volledige dag congé xD

Kan het zijn dat jij daarnet in Handels- en Economisch Recht met een laptop zat?
Ik denk dat de bureaubladachtergrond uw avatar was :unsure:
Ofwel niet goed gezien, ik zag het in een flits :p

crunx

Legacy Member
pol&soc, 1ste bach

Statistiek 13/20
Methoden&Technieken 6/20
Sociologie 13/20
Politicologie 11/20
Communicatiewetenschappen 11/20
Samenleving 10/20

Zeer tevreden, 2 "zwaarste" vakken zijn beste vakken. Had ook 2 buizen of meer verwacht, statistiek had ik de helft van het examen ingevuld. Men gemiddelde is 51%, meer moet da nie zijn :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan