Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Dat kan misschien nog komen :p
Beter zo'n aangename peet dan die saaie kippekut van Belgische Politieke Geschiedenis. De Wever vertelt vlot en interessant, maar dat wijf is zo saai :sleep:
Mijn eerste les geschiedenis was van Gita. Ook meteen mijn laatste :unsure: Op 't examen had ik geen idee wie de prof was. "Is dat Bruno daar???" haha.


Nas zei:
Nee, Belgische Politieke Geschiedenis is voor alle richtingen. Nu ja, vol zit het niet, maar toch een goei 500-600 man.
Ah nee, 't is enkel sociologie dat daar niet aan meedoet. Die hebben inleiding tot de wereldpolitiek in de plaats.

Nas zei:
't Is een groepswerk met 60 man in een groep :wtf:
En ik dan klagen dat mijn groepje van 6 te groot is :lol:

stormtrooper

Legacy Member
Orchidee_x zei:
:hug:
Waarom direct stoppen?

Edit: en aauwtsj hierboven. Je eerste jaar ook zeker Tibokio?

Bij mij is het niet echt "direct" :p

'k zit nu al met een GIT en 'k zie het echt niet zitten om zo voort te blijven sukkelen. Nu zit ik gewoon kostbare tijd te verspillen.

Nas

Legacy Member
Tibokio zei:
3 buizen van de 4 examens :/
:hug:
Wees blij dat er 'maar' 3 zijn. Ik ken er hier in Gent van de rechten die het ganse semester stoeffen: 'Ik zit al een week voor op de les!' en dan 1/6 erdoor zijn :')

Ahnja, morgen eerste les Internationale Politiek. Es zien wat dat geeft dan na al die lovende woorden over Coolsaet. Heb al es een 2de bachelor en een masterstudent tegengekomen en hen was volgens het een niet te missen les, zelfs als ge te veel gezopen hebt :unsure:

Tibokio

Legacy Member
Nas zei:
:hug:
Wees blij dat er 'maar' 3 zijn. Ik ken er hier in Gent van de rechten die het ganse semester stoeffen: 'Ik zit al een week voor op de les!' en dan 1/6 erdoor zijn :')

Tjah, ik heb gewoon het hele semester te weinig gedaan, en in den blok ook.

Tijd om mij eens goed te herpakken, zou ik zo zeggen. 3 herexamens is genoeg voor mij :p

Cephalus

Legacy Member
Van die Waalse studentes die naar Leuven komen om nederlands te leren, wat uiteraard goed staat op hun CV. Het jaar is nu halfweg en ze spreken nog geen woord nederlands. Komt er natuurlijk van als ge steeds samenklit met andere franstaligen en nooit eens moeite doet om iets te vragen in het nederlands.

pie-jie

Legacy Member
Estrebian zei:
Fiscaliteit van Financiële producten 2
Beheer en Controle van Financiële Instellingen 11
Financiële Econometrie 14
Investeringsbeleid en Kredietanalyse 13
Bedrijfsrisicomanagement en Verzekeringen 13
Financiële Wetgeving en Governance 12
Advanced Corporate Finance 12
Investment Analysis and Portfolio Management 12
Internationale Financiële topics 15

Geen al te denderende punten, maar toch tevreden dat het bij die ene (verwachte) buis gebleven is :)

allé peet, zo zwak voor fiscaliteit :p

Orchidee

Legacy Member
stormtrooper zei:
Bij mij is het niet echt "direct" :p

'k zit nu al met een GIT en 'k zie het echt niet zitten om zo voort te blijven sukkelen. Nu zit ik gewoon kostbare tijd te verspillen.
Ahn ok dat is inderdaad iets anders ja. Echt wel merde voor u. Wat deed ge juist?

Tibokio zei:
Tjah, ik heb gewoon het hele semester te weinig gedaan, en in den blok ook.

Tijd om mij eens goed te herpakken, zou ik zo zeggen. 3 herexamens is genoeg voor mij :p
Tgebeurt zo vaak, 1e semester onderschatten. Tis nog nie te laat om je te herpakken en met een 7, 8 en 9 moet dit in tweede zit wel te doen zijn. Herpakken en dat lukt wel :)

glashelder

Legacy Member
Gisteren blijkbaar een Erasmus-student zelfmoord gepleegd in Home Fabiola :s

Tsubasa

Legacy Member
Pff, niemand kon uitgaan vanavond :doh:. Les van morgen weg gevallen dus 5 day weekend, dacht er eens van te profiteren. Morgen wel naar Le Peuple de l'Herbe in Vooruit!

stormtrooper

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Ahn ok dat is inderdaad iets anders ja. Echt wel merde voor u. Wat deed ge juist?


Tgebeurt zo vaak, 1e semester onderschatten. Tis nog nie te laat om je te herpakken en met een 7, 8 en 9 moet dit in tweede zit wel te doen zijn. Herpakken en dat lukt wel :)

bachelor Toegepaste Informatica op Hogent.

Ligt waarschijnlijk ook voor een deel aan het feit dat mijn motivatie compleet weg is.

Dionysus

Legacy Member
Tibokio zei:
GPR, RR en filosofie. Voor IRW ben ik er gelukkig door

Das verdomme balen.

Bij mij gelukkig beter nieuws:
Inleiding tot de rechtswetenschap: 13
Romeins recht: 14
Geschiedenis van publiekrecht: 14
Fundamentele wijsbegeerte: 14

Zeer tevreden :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan