glashelder
Legacy Member
Mijn eerste les geschiedenis was van Gita. Ook meteen mijn laatsteNas zei:Dat kan misschien nog komen
Beter zo'n aangename peet dan die saaie kippekut van Belgische Politieke Geschiedenis. De Wever vertelt vlot en interessant, maar dat wijf is zo saai![]()
Op 't examen had ik geen idee wie de prof was. "Is dat Bruno daar???" haha.Ah nee, 't is enkel sociologie dat daar niet aan meedoet. Die hebben inleiding tot de wereldpolitiek in de plaats.Nas zei:Nee, Belgische Politieke Geschiedenis is voor alle richtingen. Nu ja, vol zit het niet, maar toch een goei 500-600 man.
En ik dan klagen dat mijn groepje van 6 te groot isNas zei:'t Is een groepswerk met 60 man in een groep![]()


ad:
.