Skyscraper
Legacy Member
Skyscraper zei:Hoe zit dat nu weer met deliberaties in 't eerste jaar van 'n richting? Lang geleden dat ik daar uitleg over kreeg.. Heb na 2 jaar biomedische een andere richting (architectuur) aangevat. Zeer fijne resultaten, maar één 8. Enig idee of die gedelibereerd kan worden mits even goede resultaten voor 't 2e semester? Spreek hier niet over toleranties, want dan verlies ik meer studiepunten.
Anyone?
.
en normaal ben ik er maar voor 1/3 door
.
Gelukkig heb ik dan 4 vrije dagen.


