Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Skyscraper

Legacy Member
Skyscraper zei:
Hoe zit dat nu weer met deliberaties in 't eerste jaar van 'n richting? Lang geleden dat ik daar uitleg over kreeg.. Heb na 2 jaar biomedische een andere richting (architectuur) aangevat. Zeer fijne resultaten, maar één 8. Enig idee of die gedelibereerd kan worden mits even goede resultaten voor 't 2e semester? Spreek hier niet over toleranties, want dan verlies ik meer studiepunten :).

Anyone?

heheheh

Legacy Member
Zalige punten deze examenperiode. Maar 1 buis van de 9, een 9/20 voor ... Religie.

TOLEREREEUUUH!

Geen herexamens tot nu toe :D en normaal ben ik er maar voor 1/3 door :p.

Exorikos

Legacy Member
Deliberatie of tolerantie maakt geen verschil voor je leerkrediet. Studiepunten worden pas verworven als je slaagt.

Skyscraper

Legacy Member
Exorikos zei:
Deliberatie of tolerantie maakt geen verschil voor je leerkrediet. Studiepunten worden pas verworven als je slaagt.

Bij ons kost tolereren studiepunten? Was trouwens op 't kaho ook zo.
Dacht dat je ook maar 2 punten had in de gehele bachelor, en 't in de master zelfs niet mogelijk was.

kil911ler

Legacy Member
Deze morgen wat gehoord van de ombudsvrouw van SOAG en blijkbaar is de regeling rond delibiraties gewijzigd @ HoGent. Deze worden alleen nog maar uitgevoerd bij 2e zit. Dus als je in 1e zit een 9 heb en al de rest is goed, moet ge sowieso 2e zit gaan doen.

Skyscraper

Legacy Member
sint lucas arch zit wel bij KUleuven, dus zal waarschijnlijk deze regeling volgen?

kil911ler

Legacy Member
Cadiuro zei:
Djoeme, dan benk weer verkeerd :p

Wij kunnen kiezen of wij economie int eerste of tweede semester opnemen - het ene is met de Bio-IR's, het andere bij... ik weet het niet vanbuiten. Kdacht da Bio-IR in het tweede semester was.

Maakt eigenlijk niet veel uit.

Kheb nu de keuze tussen twee weken blok en drie dagen vroeger gedaan, of drie weken blok maar ook drie dagen langer examen... Welke zou ik nemen?

Ik zou zo zwaar gaan voor 3 weken blok. Zeker met dat je al bijna geen blokperiode hebt in 2e semester :p
In't 1e sem heb je de kerstvakantie enzo, maar in't 2e zijn de lessen gedaan en BAM! ge vliegt direct in de examenperiode.
Dan liever dat extra weekje om toch alles goed voor te bereiden. ^^

-----

Legacy Member
24u les op drie dagen is precies wel vermoeiend :x Gelukkig heb ik dan 4 vrije dagen.

Iemand die een flyer van de nacht van het examen gekregen heeft en mij de (gebruikte/ongebruikte) code kan doorsturen? Imaginary rep! :p

Matt.

Legacy Member
Matlab is wa voos, programmeer daar echt ni graag in. :s

Vandaag enkel immunologie gehad, prof heeft een ambetante stem en het is een gigantisch blokvak maar het is nog redelijk interessant tot nu toe, dus 't zal hopelijk wel meevallen!

Dit weekend toch al eens m'n projectvakken bekijken want die zijn toch ni van de poes, ge moet echt al van de eerste week mee zijn. Prof heeft ook de les verzet naar dinsdag, dus geen vrijaf die dag. :(

Eens opruimen nu, mijn cursussen van vorig semester slingeren hier nog rond en de nieuwe moeten nog geperforeerd worden!

Orchidee

Legacy Member
Inderdaad Cadiuro, pakt wat langer blok. Drie dagen langer examen is het einde van de wereld niet he. En anders zult ge misschien de dagen die je nu meer vakantie neemt deze zomer terug mogen afdokken als je een herexamen meer hebt...

_DKsissor_

Legacy Member
genetic algorithms : 16
comparative programming languages :12
multimedia : 8 (wist ik al dat ik gebuisd was :p)
zeer blij ^^

Utred

Legacy Member
Eerste les inleiding tot de audiologie gehad. Superinteressante shizzle.

Cadiuro

Legacy Member
Ik moet wel eerst Geologie verzet krijgen om economie opt einde bij te plaatsen (dus om meer blok te hebben) - iets waar ik al wel mee bezig ben, maar nog geen bevestiging van heb gekregen.

Put_met_keren

Legacy Member
Wauw, een primeur voor HoGent.
De punten stonden er al op om 18u ipv om 20u.

Het goede nieuws:
14 voor Frans
15 voor HRM en Recht
11 voor Engels

Het minder goede nieuws:
5 voor ICT waarvan een 9 voor Word en een 0 voor Excel
7 voor Nederlands

coldplayke

Legacy Member
Ok... ik heb een probleem maar ik weet nog niet of het een groot of klein is.
Gisteren ben ik naar de cursusdienst geweest en gevraagd voor Engels taal- en tekst 2.
Nu zie ik dat ze me enkel het a-deel hebben meegegeven, terwijl ik het b-deel morgen al nodig heb. En dat zijn redelijk kleine groepen en ze hebben nog gevraagd om uw cursus zeker mee te nemen...
Ik ben bang :cry:

GemaneDude

Legacy Member
Het is wel Engels T&T 1, deel 2 dat je nodig hebt he! ETT2 is voor volgend jaar pas!

coldplayke

Legacy Member
Ja, dat bedoelde ik :p
Maar ze hebben me enkel die bundel met kortverhalen mee gegeven, maar ik heb ook iets nodig met uitspraak oefeningen :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan