Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Drew

Legacy Member
lolwijf

edit: maat van mij die speciaal uit leuven gekomen is kon het wel niet niet aan na enkele genstsche duvels

edraket

Legacy Member
3 projecten blijkbaar dit semester, wordt weer druk druk druk.

Offering an IT-solution for schools
Project for course Information Technology and Data Processing

:s:s:s:s:s Weer zo van de pot gerukte shit, ik had graag nog iets uit mijn vakgebied gezien, kthx.

Baats

Legacy Member
Macro: 11
Financiële Analyse: 13
Ondernemersvaardigheden: 16
Wiskunde 2: 14
Privaatrecht: 15
Analytical Tools in Business mgmt: 14

Fuck yeah :cool:

TheRedDevils

Legacy Member
Handels- en Financiële Verrichtingen: 14
Frans - Niveau 1: 13
Privaatrecht: 8
Inleiding Recht: 12
Wiskunde 2: 17
Analytical Tools in Business Management: 15


Kzal teveel vragen bij meerkeuze hebben ingevuld, damn you Privaatrecht. Die casus zal ook niet te goed zijn geweest vermoed ik.
Kdacht echt da ik er voor alles ging door zijn. :cry:
En mijn 18 van Wiskunde zat er dicht bij...

kil911ler

Legacy Member
glashelder zei:
Nice :woohoo: Is die psychologie hetzelfde als ortho? M'n zus heeft net een 9 voor psycho :p En voor het vak ortho heeft ze ook een 9, ai. (Voor de rest er door.) Wel kleine teleurstelling voor haar, op zich. Haar eerste examens hoger onderwijs.

Es gezien op de site en blijkbaar hebben de Ortho's een andere docent, ik prijs haar gelukkig :p

En 2 9's en al de rest erdoor? Wel jammer voor die 9's, maar eigenlijk voor een eerste examenperiode in't hoger onderwijs is dat nog vré nice imo :p

Snowyflake

Legacy Member
Macro: 15
Financiële Analyse: 15
Ondernemersvaardigheden: 15
Wiskunde 2: 17
Privaatrecht: 17
Onderneming en Overheid: 16
Ass & dev of comm websites: 17

:cool:

Plutus

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik zou super blij zijn met 2 9's, is toch totaal niet erg.
Ik zou wa blijten met 2x 9 :p nu zeker, laat mijn laatste zomer maar zonder herexamens zijn, nu het nog kan. Vorig jaar eerste keer eentje moeten doen in augustus en dat was the horror. Hoe iedereen zo kan studeren in de zomer, 't is mij een raadsel :crazy:

Iemand

Legacy Member
Snowyflake zei:
Macro: 15
Financiële Analyse: 15
Ondernemersvaardigheden: 15
Wiskunde 2: 17
Privaatrecht: 17
Onderneming en Overheid: 16
Ass & dev of comm websites: 17

:cool:

Dikke cijfers!

Duckwhisperer

Legacy Member
Manu zei:
Ik zou wa blijten met 2x 9 :p nu zeker, laat mijn laatste zomer maar zonder herexamens zijn, nu het nog kan. Vorig jaar eerste keer eentje moeten doen in augustus en dat was the horror. Hoe iedereen zo kan studeren in de zomer, 't is mij een raadsel :crazy:

Hoe meer zon, hoe beter ik studeer. :unsure:

Cadiuro

Legacy Member
Der gebeurt hier nu ook ni heel veel eigenlijk. Kheb nog ni veel lessen deze week (hoewel k er al eentje gemist heb :sop:) en voor de rest, ja, nee, ook ni zoveel boeiend :p

Sebiet ISP aanpassen om nog een vak bij te nemen. Economie van de Bio-IR's, iemand ervaring mee?

Exorikos

Legacy Member
Cadiuro zei:
Der gebeurt hier nu ook ni heel veel eigenlijk. Kheb nog ni veel lessen deze week (hoewel k er al eentje gemist heb :sop:) en voor de rest, ja, nee, ook ni zoveel boeiend :p

Sebiet ISP aanpassen om nog een vak bij te nemen. Economie van de Bio-IR's, iemand ervaring mee?

Die hebben economie in het eerste semester al gehad.

Cadiuro

Legacy Member
Djoeme, dan benk weer verkeerd :p

Wij kunnen kiezen of wij economie int eerste of tweede semester opnemen - het ene is met de Bio-IR's, het andere bij... ik weet het niet vanbuiten. Kdacht da Bio-IR in het tweede semester was.

Maakt eigenlijk niet veel uit.

Kheb nu de keuze tussen twee weken blok en drie dagen vroeger gedaan, of drie weken blok maar ook drie dagen langer examen... Welke zou ik nemen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan