Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Misericordiam

Legacy Member
5 12 13 14 15

Da komt er dus van als ge 3 seizoenen oh oh cherso bekijkt terwijl ge zou moeten leren. hah, 't was echt te erg die eerste week met m'n gemiddelde van 3 uren :D

Punten kunnen mij eigenlijk geen bal schelen en die buis evenmin.

Insanitarium

Legacy Member
Th1x4nG zei:
:hug:

Ook ni volledig volgens plan zeker? :p

Niet echt :p

Iemand zei:
Kutcijfers. Die 9s zijn echt jammer. :(

Ehm, het is eigenlijk wel mijn eigen schuld. Ik kan het niet steken op moeilijke examens, want die waren eigenlijk meer dan doenbaar.
Dat komt ervan hé, altijd juist genoeg doen om met de hakken over de sloot op de vakken erdoor te zijn :)

insomnia

Legacy Member
Is het de bedoeling dat ge moordlustig wordt van erasmus formulieren in orde te proberen brengen? :sop:
Hoe langer ik hier op die barslecht gestructureerde websites van universiteiten rond zoek naar hetgeen ik probeer te vinden, des te sneller neemt m'n motivatie af..

Th1x4nG

Legacy Member
!nsomn!a zei:
Is het de bedoeling dat ge moordlustig wordt van erasmus formulieren in orde te proberen brengen? :sop:
Hoe langer ik hier op die barslecht gestructureerde websites van universiteiten rond zoek naar hetgeen ik probeer te vinden, des te sneller neemt m'n motivatie af..

Ja, is idd de bedoeling. Ik heb daar echt zoveel uren over nagedacht en ne goeie motivatiebrief geschreven, om dan uiteindelijk ni te mogen gaan. Nu zou ik graag naar Duitsland gaan, maar geen zin om uit te zoeken welke stad nog een beetje spannend is + wa ge daar kunt volgen want das elke keer onmogelijk vindbaar en dan nog het risico dat ik weer afgewezen word.

Huidige plannen zijn nog ne master bijdoen in Zweden ma de master ERB is ook al twee jaar, als mij da allemaal lukt en kheb tegen dan nog goesting ben ik al ZES jaar aant studeren.


Edit: What's up me da satanisch forum hier, weeral 2666 posts terwijl ik zeker over de 2680 zat... Das nu al de vierde keer dak nen 2666e post kan maken :p

glashelder

Legacy Member
Toffe les vandaag. We hebben 1 slide gezien en 1 filmpje. Wel prof met leuke oneliners. "Ja, het is nu 10 minuten pauze, dus jullie kunnen nu dingen doen die jullie nodig vinden. Een blikje cola gaan halen of een verse tampon insteken of zo."

Morgen om 8u30 beginnen :sad:

kil911ler zei:
YES! Geen buizen! :D

Had gedacht dat Psychologie mss een kleine buis ging zijn, maar ik heb chance gehad :D

10, 11, 13, 14, 14, 14, 15 :D


FUCK YEAAAAAH :D
Nice :woohoo: Is die psychologie hetzelfde als ortho? M'n zus heeft net een 9 voor psycho :p En voor het vak ortho heeft ze ook een 9, ai. (Voor de rest er door.) Wel kleine teleurstelling voor haar, op zich. Haar eerste examens hoger onderwijs.

Nas zei:
HAH!

(Ik lach alleen maar om dat ik zelf 5 miljoen groepswerkjes heb :()

Faun

Legacy Member
Stage is lastiger dan ik dacht, lange uren (8u tot 18u30 vandaag).
Wel zeer boeiend, ik weet nu 100% zeker dat ik dit wil als werk later.

Racing_Genk

Legacy Member
servelli zei:
Mijn cijfers:

0 (niet voor geleerd) -5-9-13-14

Als die 9 een 10 was geweest, had een wereld van verschil gegeven. :doh:

Misschien toch maar eens overwegen om van richting te veranderen.

Lol :D

samsonite

Legacy Member
Faun zei:
Stage is lastiger dan ik dacht, lange uren (8u tot 18u30 vandaag).
Wel zeer boeiend, ik weet nu 100% zeker dat ik dit wil als werk later.

En in welke sector doe jij je stage?

TheRedDevils

Legacy Member
Punten komen er normaal gezien om 12 uur op, heb morgen les van 8 uur tot kwart voor 6.
Eens proberen in slaap te geraken, al zal ik zeker wakker liggen... :angry:

Edit : slides eens bekeken voor de namiddag, Vennootschapsboekhouden. Een opsomming van 81 Artikels staan er op die slides, nutteloos :lol: Wat een papierverspilling toch.

Exorikos

Legacy Member
Morgenvroeg les van mijn promotor. Ik moet daar echt zien te geraken... :p

Skyscraper

Legacy Member
Hoe zit dat nu weer met deliberaties in 't eerste jaar van 'n richting? Lang geleden dat ik daar uitleg over kreeg.. Heb na 2 jaar biomedische een andere richting (architectuur) aangevat. Zeer fijne resultaten, maar één 8. Enig idee of die gedelibereerd kan worden mits even goede resultaten voor 't 2e semester? Spreek hier niet over toleranties, want dan verlies ik meer studiepunten :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan