Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Cadiuro

Legacy Member
Punten zijn exact zoals ik ze voorspeld had: 3 van de 5 geslaagd. Wel met veel minder hoge punten dan verwacht, allemaal opt randje... Maar toch, geslaagd is geslaagd.

3, 6, 10, 10, 11

Wisk I (3) had ik duidelijk onderschat, want ik kom van een 7. Chemie (6) ni meegedaan vorige keer... Geologie en Fysica zijn jaarvakken, dus die punten zijn nog niet definitief. Tweede semester is wel iets makkelijker voor beide, dus dat komt wel goed.

Niet echt tevreden, maar ook niet ontevreden. Zoals ik al zei, tis zoals ik het verwacht had.

Th1x4nG

Legacy Member
Lukieezzz zei:
Ge moet ze altijd maken. De deadline is de week nadat de les over dat hoofdstuk gegeven is. Het staat op 30 van de 100 punten.:(

Turn that frown upside down. 6 van de 20 punten gewoon gratis dus.
Van elk hoofdstuk komt er een test online (15 dus, veronderstel ik), 7 dagen tijd om die eenmalig te maken.

Heb de eerste gemaakte en alles juist, was ni moeilijk, zal waarschijnlijk nog wel erger worden. De eerste keer dak een fout maak zot worden. :unsure:

Balsaus

Legacy Member
Ik heb geen idee wat ik moet doen nu. Ik zit 1ste bach HIR en heb op alle 4 een herexamen. (Enkel nog 2 klein vakskes Engels en Frans da over 2 semesters is en weet mijn punten hiervan ni)

Heb dus 5 , 9 , 8 en 3. Van die 9 was ik trouwens zeker van om door te zijn , snap ni hoe ik gebuisd ben want tging heel goe. Heb dus alles volledig fout ingeschat.

Durf mijn ma ook ni te bellen nu. Geen idee wa ik nu moet doen , proberen om dit semester recht te zetten door zo veel mogelijk te slagen? Daarna zie ik wel wat ik doe , misschien TEW of een andere richting , of moest ik dit semester bijna alles slagen kan ik wel wat in september op halen en rest meenemen.

Voelt allesinds wel zeer kut nu , pff nog nooit zo slecht gevoeld. Was verschieten toen ik punten zag want had er toch 2 door verwacht.


Iemand al in een gelijkaardige situatie gezeten?

Th1x4nG

Legacy Member
Beleids 9, boekhouden 8, wiskunde 5, eco 3? Gokske doen :p

Het eerste wat ge moet doen is u de vraag stellen waar het is fout gegaan. Kan het echt ni beter of waart ge te lui? Verkeerde dingen gestudeerd? Off-day op het examen?
Ik doe alleen slechter per semester da der voorbij gaat, maar heel veel mensen moeten hun draai nog vinden in het eerste semester. In het tweede semester gaat ge ook wel simpelere vakken hebben, denk ik (psychologie, bank & fin, recht, marketing vond ik eigenlijk allemaal heel goed te doen).
Als ge er nog gemotiveerd voor zijt, gewoon voortpushen zeker? :)

Vincort

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Pff nu les van 16-19u globale economie. Ik vind 2 uur al verdomd lang:s:s

waarom 3u? maar 1x de week?

Net 2u gehad; zeer interessant; leuker dan markten en prijzen!

NotoriousP

Legacy Member
Elektronische basisschakelingen: 17
Semiconductor devices: 17
Materiaalfysica voor nano-elektronica: 15
Nanogestructureerde bio-macromoleculen: 15
Lineaire algebra en differentiaalvergelijking: 10
Quantum physics: N/A
Semiconductor physics: N/A

Spijtig van wiskunde want ik kende dat véél beter dan een 10 maar kreeg het gewoon niet op tijd af. Wel beduidend betere punten op de rest dan verwacht. Zo streng zijn ze precies toch niet op unief. :p

lantaarnpaal

Legacy Member
Balsaus zei:
Ik heb geen idee wat ik moet doen nu. Ik zit 1ste bach HIR en heb op alle 4 een herexamen. (Enkel nog 2 klein vakskes Engels en Frans da over 2 semesters is en weet mijn punten hiervan ni)

Heb dus 5 , 9 , 8 en 3. Van die 9 was ik trouwens zeker van om door te zijn , snap ni hoe ik gebuisd ben want tging heel goe. Heb dus alles volledig fout ingeschat.

Durf mijn ma ook ni te bellen nu. Geen idee wa ik nu moet doen , proberen om dit semester recht te zetten door zo veel mogelijk te slagen? Daarna zie ik wel wat ik doe , misschien TEW of een andere richting , of moest ik dit semester bijna alles slagen kan ik wel wat in september op halen en rest meenemen.

Voelt allesinds wel zeer kut nu , pff nog nooit zo slecht gevoeld. Was verschieten toen ik punten zag want had er toch 2 door verwacht.


Iemand al in een gelijkaardige situatie gezeten?

ZEER gelijkaardige situatie voor mij

Doe TEW, zal die druk van de wiskunde tenminste wegnemen, en ge gaat sowieso niet meer naar die wiskunde willen gaan omdat uw professor nen dab is. De wiskunde in TEW is ook veel toffer om te doen.

Ik zat vorig jaar ook in HIR, mijn punten vielen nog meer tegen dan die van u vorig jaar. Ik dacht mijn jaar uit te doen en dan TEW te doen, maar het beste is om nu te veranderen IMO (zodat ge dieje wisk tenminste nog kunt meedoen)

Mocht ge naar TEW verhuizen nu, probeer dan toch nog maar recht en psychologie van de HIR's te volgen, zodat dat niet ineens nieuw is tijdens uw 2e zit, vermits TEW dat in het 1ste semester al gezien heeft.
BeleidsICT kunt ge dan wat skippen..

Nu zit ik in TEW, kheb "goeie" punten, en de sfeer is leuker dan in HIR. Alles kan dus, vooral de moed niet opgeven

Th1x4nG

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Nu zit ik in TEW, kheb "goeie" punten, en de sfeer is leuker dan in HIR

Haha, in TEW is maar 65% ne fils-à-papa douchebag terwijl het in HIR 85 is? :D

Vincort

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Beleids 9, boekhouden 8, wiskunde 5, eco 3? Gokske doen :p

ik zou die laatste 2 omwisselen!

zou zoiezo blijven verder doen als je het graag doet want alle vakken van dit semester hir heb je ook aan je broek bij tew of ew - gewoon gaan! je kan na het jaar nog switchen.

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Haha, in TEW is maar 65% ne fils-à-papa douchebag terwijl het in HIR 85 is? :D

Ik heb de indruk dat leerlingen 1ste bach van dit jaar leuker zijn dan 2de bach alleszins :D

vorig jaar zat mijn wkc-groep ook vol snobs van dworp en ukkel en die shit.. :puke:

Th1x4nG

Legacy Member
Ja idd, in het werkcollege vorig jaar nog wel een paar plezante mannen tegengekomen, maar daar zijn er wa van gestopt. :)

Bedrijfsfinanciering ga ik beter thuis doen, denk ik. Al ben ik maandag toch al in Leuven dus dan maar ineens gaan zeker, hoera geen kot hebben... Kon echt weer nie luisteren wa er werd gezegd door pratende mongolen achter mij.

Bij Otto gaat opletten ook ni zo uitstekend.

Vond de sfeer in rechten wel beter meevallen eigenlijk, daar zit tenminste ni iedereen te praten als ge es rondkijkt. Alleen weer net voor mij een lastig Limburgs wijf dat de ganse tijd aan 't zagen was. Ooooow, weeeeeeeeetggg wie ich gisteren gezien heeeb in de huuuiwsss der rechten? :/
Nee, fuck off, ga op café zitten.

Brek

Legacy Member
15, 14, 13, 13, 12, 9. Stom van die 9, daar dacht ik echt dat ik geslaagd was. Heel tevreden eigenlijk.

En Thixang, hebt ge voor die tests het boek nodig of is het echt zo simpel als ge zegt? :p

Th1x4nG

Legacy Member
Heb het boek op Amazon besteld
Eerste test: twee dingen Ctrl+F in de slides, twee dingen logisch, 1 ding logisch maar eerst efkes op Wikipedia gaan kijken wa het wou zeggen :p

12, 10, 4, 0, 0
Grootste onderscheiding binnen handbereik, ahja. Echt diep triest, 12 op Spaans wa gratis studiepunten zou moeten zijn, 10 op een vak da echt helemaal onzin was, in 't middelbaar had ik toch altijd hoge punten op godsdienst en zo gewoon omdat ik mooie zinnen kan schrijven. :unsure: Eén 0 is een examen waar ik nog wel een paar dingen heb ingevuld...

Exorikos

Legacy Member
Ik heb echt nog nooit iemand een 0 weten halen, laat staan twee nullen. :s

Th1x4nG

Legacy Member
Mja, nu is da dubbel zo indrukwekkend om in tweede zit 20 te halen e.

Balsaus

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
ZEER gelijkaardige situatie voor mij

Doe TEW, zal die druk van de wiskunde tenminste wegnemen, en ge gaat sowieso niet meer naar die wiskunde willen gaan omdat uw professor nen dab is. De wiskunde in TEW is ook veel toffer om te doen.

Ik zat vorig jaar ook in HIR, mijn punten vielen nog meer tegen dan die van u vorig jaar. Ik dacht mijn jaar uit te doen en dan TEW te doen, maar het beste is om nu te veranderen IMO (zodat ge dieje wisk tenminste nog kunt meedoen)

Mocht ge naar TEW verhuizen nu, probeer dan toch nog maar recht en psychologie van de HIR's te volgen, zodat dat niet ineens nieuw is tijdens uw 2e zit, vermits TEW dat in het 1ste semester al gezien heeft.
BeleidsICT kunt ge dan wat skippen..

Nu zit ik in TEW, kheb "goeie" punten, en de sfeer is leuker dan in HIR. Alles kan dus, vooral de moed niet opgeven


Kga gewoon dit semester zoveel mogelijk studiepunten proberen terug te winnen. Aan de hand van die resultaten neem ik een beslissing.

Eigenlijk heb ik nu een heel semester weggegooid. Zinloos semester , had evengoed heel semester in mijn bed gelegen (buiten Frans en Engels dan)

Th1x4nG

Legacy Member
Mja, wa moet ik dan zeggen. Als ge 9 haalt, hebt ge duidelijk al een idee waar het over gaat he. Kopke ni laten hangen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan