Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Heb het boek op Amazon besteld
Eerste test: twee dingen Ctrl+F in de slides, twee dingen logisch, 1 ding logisch maar eerst efkes op Wikipedia gaan kijken wa het wou zeggen :p

12, 10, 4, 0, 0
Grootste onderscheiding binnen handbereik, ahja. Echt diep triest, 12 op Spaans wa gratis studiepunten zou moeten zijn, 10 op een vak da echt helemaal onzin was, in 't middelbaar had ik toch altijd hoge punten op godsdienst en zo gewoon omdat ik mooie zinnen kan schrijven. :unsure: Eén 0 is een examen waar ik nog wel een paar dingen heb ingevuld...

is spaans moeilijk vakske in tew? misschien dat ik dat volgend jaar neem :unsure:

McGregor

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Turn that frown upside down. 6 van de 20 punten gewoon gratis dus.
Van elk hoofdstuk komt er een test online (15 dus, veronderstel ik), 7 dagen tijd om die eenmalig te maken.

Heb de eerste gemaakte en alles juist, was ni moeilijk, zal waarschijnlijk nog wel erger worden. De eerste keer dak een fout maak zot worden. :unsure:

Chapter 1 Details Category: Test
Description: Feb 15, 2012 5:58 PM 5.00 5
Chapter 2 Details Category: Test
Description: Feb 15, 2012 6:00 PM 5.00 5
Chapter 3 Details Category: Test
Description: Feb 15, 2012 6:02 PM 4.00 4

:D

coldplayke

Legacy Member
Les was volkomen overbodig, weer al zoveel tijd weggesmeten.
Volgend jaar ga ik op kot verdomme...

Th1x4nG

Legacy Member
Over Spaans:

Doe het niet, Lulukai had het mij hier al afgeraden maar heb het toch gedaan omdat ik wel graag talen doe.
Maar nee, echt stomme lesgever en dito cursus. Lessen zijn verplicht en ge krijgt keiveel taakskes.

coldplayke

Legacy Member
Van Hasselt, dus meestal is dat wel maar 50 minuten (enkel). Gelukkig is het een goede verbinding met weinig vertraging, maar ik zorg ook dat ik altijd in Leuven wat marge heb, mocht er wel vertraging zijn... ik ben een beetje te veel een stresskip op dat vlak.
Op de trein probeer ik dan wel voor school te werken, maar meestal zit die zo vol dat dat niet echt gaat.
En als ik thuis ben, ben ik stik op x)

Lukieezzz

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Over Spaans:

Doe het niet, Lulukai had het mij hier al afgeraden maar heb het toch gedaan omdat ik wel graag talen doe.
Maar nee, echt stomme lesgever en dito cursus. Lessen zijn verplicht en ge krijgt keiveel taakskes.

14!

Er worden wat te veel verplichtingen opgelegd, maar 't is wel niet echt moeilijk.
Voor de rest: 9,8,12,13.
De 9 op een vak waar ik ongeveer genoeg ingevuld had om 9 te halen, de rest wist ik niet.

Als ik volgend jaar naar Helsinki wil gaan, zal ik nu wel beter moeten doen of tolerantiepunten moeten inzetten/vakken meenemen.

Racing_Genk

Legacy Member
Mijn punten:

Markten & prijzen: 15 (15% was erdoor)
Wiskunde: 11
Economisch recht: 16
Psychologie: 15
Accountancy: 16

Spreekt voor zich dat ik heel tevreden ben. En ik twijfelde om hogeschool te doen omdak dacht dat ik unief nie aan zou kunnen :p

Fliblit

Legacy Member
Punten gehad.

9-12-13-13-13-13.

ATW2 opnieuw doen in september. Ik ben nog nooit zo opgelucht geweest. Mooi geslaagd voor mijn eerstejaarsvakken. Yeeaaaa

NotoriousP

Legacy Member
NotoriousP zei:
Elektronische basisschakelingen: 17
Semiconductor devices: 17
Materiaalfysica voor nano-elektronica: 15
Nanogestructureerde bio-macromoleculen: 15
Lineaire algebra en differentiaalvergelijking: 10
Quantum physics: N/A
Semiconductor physics: N/A

Spijtig van wiskunde want ik kende dat véél beter dan een 10 maar kreeg het gewoon niet op tijd af. Wel beduidend betere punten op de rest dan verwacht. Zo streng zijn ze precies toch niet op unief. :p

Blijkbaar moogt ge een 10 opnieuw doen aan de KULeuven dus ik ga dat toch eens overwegen, aangezien dit voor 7 studiepunten telt.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Vennootschapsbelasting 12/20
Integrale kwaliteitsbeheersing 12/20
Auditing 11/20
International accounting 13/20

Hupla, eerste semester dat ik er eens voor alles door ben :') al die jaren van herexamens en teleurstellingen hebben mij compleet apathisch gemaakt tov resultaten. Het kan mij nu ook weinig schelen dat ik erdoor ben. Maar tis toch beter dan buizen :unsure:

coldplayke

Legacy Member
Fliblit zei:
Punten gehad.

9-12-13-13-13-13.

ATW2 opnieuw doen in september. Ik ben nog nooit zo opgelucht geweest. Mooi geslaagd voor mijn eerstejaarsvakken. Yeeaaaa

ATW is zo interessant maar zo'n stom examen bij ons :cry:
Ik heb het gevoel dat hoe goed ik het ook ken, ik daar altijd een 9 op ga halen :lol:
MCQ :doh:

Fliblit

Legacy Member
Balsaus zei:
Ik heb geen idee wat ik moet doen nu. Ik zit 1ste bach HIR en heb op alle 4 een herexamen. (Enkel nog 2 klein vakskes Engels en Frans da over 2 semesters is en weet mijn punten hiervan ni)

Heb dus 5 , 9 , 8 en 3. Van die 9 was ik trouwens zeker van om door te zijn , snap ni hoe ik gebuisd ben want tging heel goe. Heb dus alles volledig fout ingeschat.

Durf mijn ma ook ni te bellen nu. Geen idee wa ik nu moet doen , proberen om dit semester recht te zetten door zo veel mogelijk te slagen? Daarna zie ik wel wat ik doe , misschien TEW of een andere richting , of moest ik dit semester bijna alles slagen kan ik wel wat in september op halen en rest meenemen.

Voelt allesinds wel zeer kut nu , pff nog nooit zo slecht gevoeld. Was verschieten toen ik punten zag want had er toch 2 door verwacht.


Iemand al in een gelijkaardige situatie gezeten?

Aha, ik herken mezelf daarin. Ik had in het eerste jaar 7 buizen van de 10 vakken. Eerste semester denk ik 2 van de 6 geslaagd? Dan 6 herexamens gedaan en 1 vak getolereerd. Vier van de zes geslaagd, dan twee eerstejaarsvakken meegenomen naar het tweede. En nu geslaagd voor die twee en in het algemeen nu mooie punten :p

servelli

Legacy Member
Mijn cijfers:

0 (niet voor geleerd) -5-9-13-14

Als die 9 een 10 was geweest, had een wereld van verschil gegeven. :doh:

Misschien toch maar eens overwegen om van richting te veranderen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan