Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Pffffff, ik heb pas les om 3 uur maar ik moet nog naar de cursusdienst voor een boek dat ze misschien niet eens hebben... great.
Ik zal maar goed vroeg gaan.

Burrid

Legacy Member
Ik ben gestopt met boeken kopen. Meestal zijn ze wel ergens te vinden op internet.
90 euro voor een boek dat misschien niet nodig is open te doen, is veel te veel.

Nas

Legacy Member
Beste studenten,
De eerste les vindt plaats op donderdag 16 februari in het UFO, van 13u tot 16u. Daarin geven we toelichting bij de cursus, het examen en de groepsopdracht die vanaf dit jaar gekoppeld is aan dit vak.
Voor het groepswerk moet elke week een deel van jullie een opdracht maken. Een eerste groep studenten (Abbas-Bradt) krijgt de opgave op vrijdag 17 februari om 11u30 in de Jan Dhondtzaal van het UFO (2e verdieping, vleugel van de vakgroep geschiedenis). We eindigen om 12u. Hieronder kan je controleren of jij erbij bent. Wie niet aanwezig kan zijn, neemt onmiddellijk contact op met praktijkassistent Tom De Paepe ([email protected]). De andere studenten zullen vanaf donderdag, na de les, kunnen nakijken wanneer zij de opdracht moeten maken.
Voor dit academiejaar hebben we de syllabus van de vorige jaren herwerkt en in een nieuw jasje gestoken. Daardoor zal het nieuwe cursusboek pas beschikbaar zijn in de loop van maart. We zorgen ervoor dat jullie de teksten van de eerste hoofdstukken tijdig kunnen raadplegen op minerva.
Met vriendelijke groeten,
Gita Deneckere
Bruno De Wever
Tom De Paepe
:angry:

Burrid zei:
Ik ben gestopt met boeken kopen. Meestal zijn ze wel ergens te vinden op internet.
90 euro voor een boek dat misschien niet nodig is open te doen, is veel te veel.
Sociale psychologie kostte 50 euro en ik moet ongeveer de helft van dat boek kennen. Afzetters.

Ironpole

Legacy Member
Ik had een handboek gekocht van €68 en nu blijkt dat mijn broer die al heeft, en eigenlijk niet nuttig is. Heb hem nog verder kunnen verkopen. :woohoo:

Vwalasi

Legacy Member
Heeft iemand van jullie het vak risico en waarderingsmanagement aan Ugent al gehad??

Exorikos

Legacy Member
zarathustra zei:
Gah soms zou ik willen dat ik fysica was gaan doen >.<

Ik ben zo eens aan het rondkijken voor vacatures en ik begin er toch aan te twijfelen of het wel zo toekomstgericht gekozen is. :( Als ik binnen het nucleaire wil blijven (wat ik wil als kernfysicus) dan zijn de jobs vrij schaars.

WolCoM

Legacy Member
Ja lap blijkbaar al een eerste verplichte sessie gemist. Wist ik veel dat dat verplicht was.

Utred

Legacy Member
Godverdomme voor orthopedagogie moeten we met twee met een gezin gaan praten met ne kleinen die een verstandelijke handicap heeft. Ik zit toch nie op de hoogeschool ofzo:s:s

zarathustra

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik ben zo eens aan het rondkijken voor vacatures en ik begin er toch aan te twijfelen of het wel zo toekomstgericht gekozen is. :( Als ik binnen het nucleaire wil blijven (wat ik wil als kernfysicus) dan zijn de jobs vrij schaars.

Mja dat geloof ik wel. Maar al die astrofysica toestanden interesseren me dus heel sterk. Maar afgezien van mijn basis fysica en analyse in de eerste jaren burgie ( waar ik al veel van kwijt ben anyway) mis ik dus massas basis kennis om daar goed in te kunnen volgen.

En ik denk niet dat ik het karakter heb om op eigen houtje terug hogere wiskunde beginnen op te frissen :p

Brek

Legacy Member
Aangezien hier toch enkelen in 2e bach TEW zitten in Leuven; hoe zit het met die tests van managerial economics op toledo? Wat is de bedoeling? :/

Exorikos

Legacy Member
zarathustra zei:
Mja dat geloof ik wel. Maar al die astrofysica toestanden interesseren me dus heel sterk. Maar afgezien van mijn basis fysica en analyse in de eerste jaren burgie ( waar ik al veel van kwijt ben anyway) mis ik dus massas basis kennis om daar goed in te kunnen volgen.

En ik denk niet dat ik het karakter heb om op eigen houtje terug hogere wiskunde beginnen op te frissen :p

Zo abstract is de wiskunde niet hoor. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan