Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exorikos zei:Ik ga nog een vak vervangen denk ik. Ik heb geen zin om naar Brussel te gaan vrijdagnamiddag. Ik twijfel nog tussen Space weather (als dat mag) of Nuclear solid state physics.
Beste studenten,
De eerste les vindt plaats op donderdag 16 februari in het UFO, van 13u tot 16u. Daarin geven we toelichting bij de cursus, het examen en de groepsopdracht die vanaf dit jaar gekoppeld is aan dit vak.
Voor het groepswerk moet elke week een deel van jullie een opdracht maken. Een eerste groep studenten (Abbas-Bradt) krijgt de opgave op vrijdag 17 februari om 11u30 in de Jan Dhondtzaal van het UFO (2e verdieping, vleugel van de vakgroep geschiedenis). We eindigen om 12u. Hieronder kan je controleren of jij erbij bent. Wie niet aanwezig kan zijn, neemt onmiddellijk contact op met praktijkassistent Tom De Paepe ([email protected]). De andere studenten zullen vanaf donderdag, na de les, kunnen nakijken wanneer zij de opdracht moeten maken.
Voor dit academiejaar hebben we de syllabus van de vorige jaren herwerkt en in een nieuw jasje gestoken. Daardoor zal het nieuwe cursusboek pas beschikbaar zijn in de loop van maart. We zorgen ervoor dat jullie de teksten van de eerste hoofdstukken tijdig kunnen raadplegen op minerva.
Met vriendelijke groeten,
Gita Deneckere
Bruno De Wever
Tom De Paepe

Sociale psychologie kostte 50 euro en ik moet ongeveer de helft van dat boek kennen. Afzetters.Burrid zei:Ik ben gestopt met boeken kopen. Meestal zijn ze wel ergens te vinden op internet.
90 euro voor een boek dat misschien niet nodig is open te doen, is veel te veel.
Was een inkoppertje die ik zag aankomen.KSO gedaan?

Tibokio zei:Hebt ge verbintenissenrecht van S. Stijns?![]()
zarathustra zei:Gah soms zou ik willen dat ik fysica was gaan doen >.<
Als ik binnen het nucleaire wil blijven (wat ik wil als kernfysicus) dan zijn de jobs vrij schaars.Th1x4nG zei:Uiteraaaaaaard! <3

Tibokio zei:Hebt ge verbintenissenrecht van S. Stijns?![]()
Exorikos zei:Ik ben zo eens aan het rondkijken voor vacatures en ik begin er toch aan te twijfelen of het wel zo toekomstgericht gekozen is.Als ik binnen het nucleaire wil blijven (wat ik wil als kernfysicus) dan zijn de jobs vrij schaars.

zarathustra zei:Mja dat geloof ik wel. Maar al die astrofysica toestanden interesseren me dus heel sterk. Maar afgezien van mijn basis fysica en analyse in de eerste jaren burgie ( waar ik al veel van kwijt ben anyway) mis ik dus massas basis kennis om daar goed in te kunnen volgen.
En ik denk niet dat ik het karakter heb om op eigen houtje terug hogere wiskunde beginnen op te frissen![]()

Exorikos zei:Zo abstract is de wiskunde niet hoor.![]()

zarathustra zei:Oh maar als ge 4 jaar geen integraal bekeken hebt is er *veel* weg![]()
Insanitarium zei:Ik vond dat dus echt een vreemde prof
Ik denk dat gij 2 rijen voor mij zat.
