glashelder
Legacy Member
Nas zei:Groep 1, net als jij zeker?
Yes. Heb daar wat geluk mee, tijdens de uren van groep 2 heb ik al een ander vak.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nas zei:Groep 1, net als jij zeker?
tom1 zei:Ze kunnen precies goe rekenen in Leuven
Racing_Genk zei:Was niet negatief bedoelt trouwens![]()
Binnen 5h weer opstaan.
Morgen vergaderdagje, meer dan 5h vergaderingen, hurray.Racing_Genk zei:Pff waarom maak ik nog zo'n fouten, en het valt me pas op nu dat jij het zegt


Racing_Genk zei:Nie slecht coldplayke, alleen balen van drie 9's. Ik zou echt depressief worden
Maar voor een KSO'er is het verbazend goed

Th1x4nG zei:Normaal verbintenissenrecht, straks eens gaan peilen. Zou graag ERB gaan doen, niet veel interesse in de andere uitwegen voor TEW. Tis te zeggen, finance interesseert me nog, maar da kan ni echt in Leuven zeker![]()

Tibokio zei:Hebt ge verbintenissenrecht van S. Stijns?![]()