xversex
Legacy Member
1 herexamen (een 7), maar 't is niet zeker datk het moet herdoen: het vak werd gegeven door 2 docenten/proffen, en daar iedereen van mijn richting héél slechte punten heeft (gebuisd) en het examen bij iedereen vrij vlot verliep, zou het wel eens kunnen dat de 2de docent/prof (geeft normaal geen les) vergeten is zijn punten door te geven.. Stel je voor







