Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

xversex

Legacy Member
1 herexamen (een 7), maar 't is niet zeker datk het moet herdoen: het vak werd gegeven door 2 docenten/proffen, en daar iedereen van mijn richting héél slechte punten heeft (gebuisd) en het examen bij iedereen vrij vlot verliep, zou het wel eens kunnen dat de 2de docent/prof (geeft normaal geen les) vergeten is zijn punten door te geven.. Stel je voor :s :s

Cadiuro

Legacy Member
Matt. zei:
9 euro voor 15 pinten? Van welke planeet komt gij?

Planeet Leuven, waar een pintje op verschillende plaatsen maar nen euro kost? :p

Ik moet wel zeggen, kweet ni wa de gemiddelde prijs op TD's is, ik ga ni zo vaak naar TD's.

Reflectus

Legacy Member
xversex zei:
1 herexamen (een 7), maar 't is niet zeker datk het moet herdoen: het vak werd gegeven door 2 docenten/proffen, en daar iedereen van mijn richting héél slechte punten heeft (gebuisd) en het examen bij iedereen vrij vlot verliep, zou het wel eens kunnen dat de 2de docent/prof (geeft normaal geen les) vergeten is zijn punten door te geven.. Stel je voor :s :s

Proficiat! Hopelijk voor u geen herexamens dan! :)

Bij mij is het ook wat minder;
Chem eng: 9, erdoor in module
Elektro 1: 9, valt op te halen met Elektro II
Statica: 7, nja laatste examen
Wiskunde: E, verstaak mij echt niet aan. Het 2e deel had ik nochtans supergoed gekunnen, en toch nog slechter dan het 1e deel? Iemand anders van m'n klas heeft geen enkel deel gekunnen, en is erdoor? Mss dat bocher gemist heeft (kleine kans :p), kzal het volgende week wel zien bij de remediëring.

Gelukkig heb ik dit semester al heel wat minder les dan vorig semester, meer vrije tijd is altijd welkom. :)

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Iemand ervaring met de cursus sociale psychologie?
Best dat ik maar ongeveer de helft van die cursus moet kennen.

Ik nog niet, obviously :p Maar een vriendin van me doet sociologie met minor psychologie, en vorig semester had ze een keuzevak van dezelfde prof (sociale cognitie en groepsprocessen of iets in die aard). Examen was ook meerkeuze en zelfde aantal vragen, maar blijkbaar wel nog moeilijk, zo van die antwoorden die allemaal een beetje juist zijn maar waar er dan één een beetje meer juist is. Ze heeft er wel op gevloekt. Dus er is wel kans dat dit examen een beetje in dezelfde lijn is :sop:

En fuck les tot 18u45. Overal in de kou en donkerte staan wachten op bussen/treinen die vertraging hebben en dan stond ik daar heel alleen aan station Brugge (leuk is anders) en 'k was thuis om 20u30. Heb nog koud :(

xversex

Legacy Member
Reflectus zei:
Proficiat! Hopelijk voor u geen herexamens dan! :)

Bij mij is het ook wat minder;
Chem eng: 9, erdoor in module
Elektro 1: 9, valt op te halen met Elektro II
Statica: 7, nja laatste examen
Wiskunde: E, verstaak mij echt niet aan. Het 2e deel had ik nochtans supergoed gekunnen, en toch nog slechter dan het 1e deel? Iemand anders van m'n klas heeft geen enkel deel gekunnen, en is erdoor? Mss dat bocher gemist heeft (kleine kans :p), kzal het volgende week wel zien bij de remediëring.

Gelukkig heb ik dit semester al heel wat minder les dan vorig semester, meer vrije tijd is altijd welkom. :)

Oei, das minder :(

wiskunde: zeker gaan inkijken, bocher is de kwaadste niet hoor en tis ook niet de eerste keer dat hij mist. Toen ik in mijn eerste jaar zat had hij de punten van 2 mensen eens per ongeluk verwisseld. Int PIH missen ze wel vaak eens met de punten, tzijn echt een bende amateurs :s :s

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
Ik nog niet, obviously :p Maar een vriendin van me doet sociologie met minor psychologie, en vorig semester had ze een keuzevak van dezelfde prof (sociale cognitie en groepsprocessen of iets in die aard). Examen was ook meerkeuze en zelfde aantal vragen, maar blijkbaar wel nog moeilijk, zo van die antwoorden die allemaal een beetje juist zijn maar waar er dan één een beetje meer juist is. Ze heeft er wel op gevloekt. Dus er is wel kans dat dit examen een beetje in dezelfde lijn is :sop:

En fuck les tot 18u45. Overal in de kou en donkerte staan wachten op bussen/treinen die vertraging hebben en dan stond ik daar heel alleen aan station Brugge (leuk is anders) en 'k was thuis om 20u30. Heb nog koud :(
Wel dikke kut dat het iedere week andere uren en andere auditoria zijn :sop:

Reflectus

Legacy Member
xversex zei:
wiskunde: zeker gaan inkijken, bocher is de kwaadste niet hoor en tis ook niet de eerste keer dat hij mist. Toen ik in mijn eerste jaar zat had hij de punten van 2 mensen eens per ongeluk verwisseld. Int PIH missen ze wel vaak eens met de punten, tzijn echt een bende amateurs :s :s
Daarom ook datk volgend jaar een semester naar gent ga, dan benk efkes uit die kutschool weg :)

En euh, elektro 1 kan je enkel 'ophalen' met elektro II als elektro I uw enigste buis is (dan delibireren ze)Heb je trouwens geen labo van elektro gehad?

Ah, goed dat je het zegt, een sprankeltje hoop :p! Tis eigenlijk erg, en die lectoren ons maar verzekeren dat alles zoveel keer wordt nagekeken. Bij Jan Desmedt zeiden ze dat er wordt gekeken naar het totaal aantal vakken, als elektro II bv goed is, zit je safe voor een tekort aan elektro I. Ze smijten hier overigens bijlange niet zo met punten als in Howest Brugge :p

Khad inderdaad labo daarvan, maar op het examen ook wat teveel geprutst, en bijgevolg een 10 daarvan :p stomme fout eigenlijk, parameter teweinig aangepast in die 'oscilloscoop', en al m'n waarden verkeerd.

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Wel dikke kut dat het iedere week andere uren en andere auditoria zijn :sop:

Goh ja, ik ben al blij dat het niet iedere keer tot 18u45 is :p En 't is altijd de Ledeganck, behalve voor die aparte sessies. In welke groep zit jij?

Lorvet

Legacy Member
Pff, zit gewoon thuis en laptop is in de vakantie al gecrashed met alle games en series op, zitten wel bewaard op een of andere versleutelde backup dus geen gigantisch drama.
Gevolg is wel dat ik mij uit puur uit verveling LaTeX wil leren (voor de 2de keer). Benieuwd hoe lang ik het volhoud :unsure:

aXl_

Legacy Member
Lorvet zei:
Pff, zit gewoon thuis en laptop is in de vakantie al gecrashed met alle games en series op, zitten wel bewaard op een of andere versleutelde backup dus geen gigantisch drama.
Gevolg is wel dat ik mij uit puur uit verveling LaTeX wil leren (voor de 2de keer). Benieuwd hoe lang ik het volhoud :unsure:

Latex moet ge ni leren startend vanuit een handleiding. Ge moet gewoon eens, met een voorbeeld document dat lijkt op wat je wil maken, een paper maken in Latex en als ge tegen iets aanloopt eens googlen. Zo gaat dat het vlotste.

Cephalus

Legacy Member
aXl_ zei:
Latex moet ge ni leren startend vanuit een handleiding. Ge moet gewoon eens, met een voorbeeld document dat lijkt op wat je wil maken, een paper maken in Latex en als ge tegen iets aanloopt eens googlen. Zo gaat dat het vlotste.

True, maar nadat ge zo een paar maand hebt zitten prutsen kunt ge toch best eens ne manuel volledig doornemen (niet "studeren" ofzo). Ge gaat het met uw ervaring dan tenminste al wat begrijpen wat erin staat en ge gaat uw kennis "consolideren" en nog paar nieuwe dinges leren ook.

Lorvet

Legacy Member
aXl_ zei:
Latex moet ge ni leren startend vanuit een handleiding. Ge moet gewoon eens, met een voorbeeld document dat lijkt op wat je wil maken, een paper maken in Latex en als ge tegen iets aanloopt eens googlen. Zo gaat dat het vlotste.
Probleem is alleen dat ik niet eens een HelloWorld documentje kan maken voorlopig :lol:

EDIT; Ah, net gelukt :p

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
Goh ja, ik ben al blij dat het niet iedere keer tot 18u45 is :p En 't is altijd de Ledeganck, behalve voor die aparte sessies. In welke groep zit jij?
Groep 1, net als jij zeker?

aXl_

Legacy Member
Lorvet zei:
Probleem is alleen dat ik niet eens een HelloWorld documentje kan maken voorlopig :lol:

EDIT; Ah, net gelukt :p

Als ge voorbeelden nodig hebt kan ik u wel es oude werkjes van mij doorsturen ze :p. Wel kans dat niet alles volgens 'best practices' is gemaakt, ik heb namelijk nooit een handleiding gelezen ^^.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan