Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Lesschema's krijgen en lessen kunnen schrappen in Google Calendar :woohoo:

McGregor

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Normaal verbintenissenrecht, straks eens gaan peilen. Zou graag ERB gaan doen, niet veel interesse in de andere uitwegen voor TEW. Tis te zeggen, finance interesseert me nog, maar da kan ni echt in Leuven zeker :cry:

Ik heb je zien zitten (linkse blok, laatste rij helemaal rechts.)
Ik heb de boeken gaan kopen, 62 euro :s

Proim

Legacy Member
4 geslaagd, 1 buis, ben tevreden. Laatste ging het gewoon geen enkele dag meer, zat ook al met mijn hoofd in de Alpen.

Nu hopen dat ze mijn ISP goedkeuren zodat ik economie kan doen.

Efflorescence

Legacy Member
Mijn examens eindigden dezelfde dag dat ik op skivakantie vertrok waardoor ik nu met het zwart gat te maken krijg. Ben dan maar opnieuw beginnen studeren. :sleep:

Snowyflake

Legacy Member
Efflorescence zei:
Mijn examens eindigden dezelfde dag dat ik op skivakantie vertrok waardoor ik nu met het zwart gat te maken krijg. Ben dan maar opnieuw beginnen studeren. :sleep:

² ook vertrokken op dag van laatste examen en nu ook in een zwart gat gevallen .. hier zijn het wel serietjes ipv studeren :$ Mentaal kan ik mij nog niet motiveren voor juni als ik mijn punten van januari nog niet weet ..

Cadiuro

Legacy Member
Milieuchemie hebben we samen met derde bach Bio-IR. Toch raar om in een eerste jaar te geven, nee?

tzal hard genoeg werken worden.

Tsubasa

Legacy Member
Efflorescence zei:
Mijn examens eindigden dezelfde dag dat ik op skivakantie vertrok waardoor ik nu met het zwart gat te maken krijg. Ben dan maar opnieuw beginnen studeren. :sleep:

Het is dag 2 :wtf:

TimeFtw

Legacy Member
buhh morgen vtk-fuif, normaal donderdagochtend geen les maar nu blijkbaar toch :<

TimeFtw

Legacy Member
tommie314 zei:
Voor wie het niet begreep: voor 9 euro 15 pinten + Get Ready.

zal zo ook wel uitverkocht raken zeker :p
en tis vooral het eerste dat mij overhaald heeft!

Nas

Legacy Member
De Julien-marathon, nog nooit zo veel kots gezien op een plaats.
Verrassing, het was georganiseerd door de VEK

Utred

Legacy Member
TimeFtw zei:
buhh morgen vtk-fuif, normaal donderdagochtend geen les maar nu blijkbaar toch :<

En dervoor ist gratis vat van mijn logopedistjes. Da komt in orde.

Nunak

Legacy Member
RZL: "Het examen bestaat uit 40 meerkeuzevragen zonder giscorrectie"

I like!

Fliblit

Legacy Member
Donderdag ging ik helpen opkuisen na de T&L-fuif. Hebben ze me nu ook nog van 2 tot 3u bij de tap gezet en komen ze lief af met "ik ga je wel leren tappen". Maar dat gaat niet door ze :p

Proim zei:
4 geslaagd, 1 buis, ben tevreden. Laatste ging het gewoon geen enkele dag meer, zat ook al met mijn hoofd in de Alpen.

Nu hopen dat ze mijn ISP goedkeuren zodat ik economie kan doen.

:niceone:

phixiuZ

Legacy Member
Get Ready is gonna be awesum :love:

't is blijkbaar al uitverkocht (vorig jaar niet het geval geloof ik), al een chance dat ik er maandag direct achter geweest ben, want vanmorgen al moeten skippen omdat gisteren alweer te laat was :p

En zieke punten @ Lorvet en computerarchitectuur is wel een wijs vak, al raad ik u wel aan om die cursus zelf af te drukken en niet via de cursusdienst. Het scheelt heel wat papier als je die recto verso 4 dia's per blad (met kleine marges, perfect leesbaar dan) afdrukt en studeert een pak aangenamer.

coldplayke

Legacy Member
PUNTEN:
Algemene taalwetenschap 9/20
Algemene literatuurwetenschap 12/20
English literary history 10/20
Duitse taalkunde 9/20
Duitse literatuur 11/20
Duitse grammatica 14/20
Engelse grammatica 13/20 (omgerekend met 2/3 schaal, dus normaal 16/20)
Europese literatuur 9/20

Heel tevreden eigenlijk, 2 buizen kan ik nog ophalen en atw doe ik wel opnieuw in september. Liever drie keer een 9 dan één keer een 5.
Heel veel mensen bij ons die op alles gebuisd waren :s

Efflorescence

Legacy Member
Mijn punten lagen allemaal tussen 12 en 15 dus het is niet dat ik mij fameus moet herpakken ofzo. Al mijn vrienden hebben dit semester stage waardoor ik moeilijk in mijn eentje kan gaan feesten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan