Exorikos
Legacy Member
aXl_ zei:Vakinhoud en examenvorm zijn niet echt raar hoor. Dat vak is gewoon niet zo simpel. O.a. omdat het veel is, niet zo simpele leerstof en het geen open boek examen is. Je mag wel een formularium gebruiken. Dat formularium dat hij geeft is iedere formule in het boek (inclusief het indexje er achter). Eigenlijk de cursus zonder de tekst dus. Betreft achtergrond ga je het meest hebben aan je cursus(sen) digitale signaalverwerking.
Het examen zijn een aantal theorievragen die gecombineerd zijn met een kleine oefening er bij (goed vergelijkbaar met de oefenzitting, maar waarbij je dan uiteraard mondeling meer de theorie moet uitleggen) en een oefening. Oefening komt meestal uit de laatste hoofdstukken, die gaan over image-analysis maar hij durf er wel eens iets van andere hoofdstukken bij stoppen.
Je moet zeker zien dat je die oefeningen wel kan want enkel de theorie kennen is niet genoeg. Je moet het wel doorhebben en praktisch kunnen toepassen.
Ik zou u voorbeeldvragen willen geven uit de vtk-database maar ik ben geen lid meer dus dat gaat niet ^^.
Voorts is hij nogal precies. Ongeveer goed is niet goed, je moet gewoon juist antwoorden ^^.
Ik had dat als keuzevak in m'n laatste jaar (het was mijn allerlaatste examen). Het is eigenlijk het enige examen uit mijn masterjaren waar ik nog eens het gevoel voor had van "shit, ik hoop dat ik niet buis"
edit: blijkbaar kan ik wel nog inloggen op de website van vtk.
hier: http://users.skynet.be/bs939021/medical_imaging_examenvragen.docx zijn de examenvragen van vorige jaren
Virtueel repje!


En de derde hoor ik ni meer.

. Welk keuzevak zal je trouwens volgens?

