Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Exorikos

Legacy Member
aXl_ zei:
Vakinhoud en examenvorm zijn niet echt raar hoor. Dat vak is gewoon niet zo simpel. O.a. omdat het veel is, niet zo simpele leerstof en het geen open boek examen is. Je mag wel een formularium gebruiken. Dat formularium dat hij geeft is iedere formule in het boek (inclusief het indexje er achter). Eigenlijk de cursus zonder de tekst dus. Betreft achtergrond ga je het meest hebben aan je cursus(sen) digitale signaalverwerking.

Het examen zijn een aantal theorievragen die gecombineerd zijn met een kleine oefening er bij (goed vergelijkbaar met de oefenzitting, maar waarbij je dan uiteraard mondeling meer de theorie moet uitleggen) en een oefening. Oefening komt meestal uit de laatste hoofdstukken, die gaan over image-analysis maar hij durf er wel eens iets van andere hoofdstukken bij stoppen.
Je moet zeker zien dat je die oefeningen wel kan want enkel de theorie kennen is niet genoeg. Je moet het wel doorhebben en praktisch kunnen toepassen.
Ik zou u voorbeeldvragen willen geven uit de vtk-database maar ik ben geen lid meer dus dat gaat niet ^^.

Voorts is hij nogal precies. Ongeveer goed is niet goed, je moet gewoon juist antwoorden ^^.

Ik had dat als keuzevak in m'n laatste jaar (het was mijn allerlaatste examen). Het is eigenlijk het enige examen uit mijn masterjaren waar ik nog eens het gevoel voor had van "shit, ik hoop dat ik niet buis" :p


edit: blijkbaar kan ik wel nog inloggen op de website van vtk.
hier: http://users.skynet.be/bs939021/medical_imaging_examenvragen.docx zijn de examenvragen van vorige jaren

Virtueel repje! :love:

Insanitarium

Legacy Member
McGregor zei:
Iemand die verbintenissenrecht volgt aan KUL? Ik zoek namelijk de datum van het examen, ik zou het graag opnemen als keuzevak.

Th1x4nG zei:
1) voeg toe aan ISP
2) kijk zelf in IER

maar aangezien ik zo goedhartig ben
18 juni, 9u-13u

Ik heb het opgenomen via een creditcontract!
9lives-meeting in de PDS?
9lives-meeting in de PDS!

tom1

Legacy Member
Chemie: 16/20
Milieuchemie: 18/20
Bedrijfsbeheer: 16/20

Bammmmmmmmmm

Laatste semester, start!

Cephalus

Legacy Member
Allé vandaag al een paar mensen gehoord en het gaat weer bevestigd worden, studieresultaten bij jongens zijn omgekeerd evenredig met hun aantal spierballen. Tjah, al die uurkes in de fitness, allemaal verloren studietijd.

Clichés blijven toch bestaan, jaar na jaar na jaar... Ge kunt op voorhand al in 1e bach zien wie er wel/niet door gaat zijn.

Matt.

Legacy Member
Cephalus zei:
Allé vandaag al een paar mensen gehoord en het gaat weer bevestigd worden, studieresultaten bij jongens zijn omgekeerd evenredig met hun aantal spierballen. Tjah, al die uurkes in de fitness, allemaal verloren studietijd.

Clichés blijven toch bestaan, jaar na jaar na jaar... Ge kunt op voorhand al in 1e bach zien wie er wel/niet door gaat zijn.

Nja, uitzonderingen daargelaten. Ik had ook een voorspelling gemaakt van mijn 3 petekindjes, en de enige die nog over is, is het meiske waarvan ik dacht "als er ene volgend jaar weg is, dan is 't die". :p De andere was gebuisd maar acet nu industrieel ingenieur aan de kaho. :unsure: En de derde hoor ik ni meer.

Ironpole

Legacy Member
Prachtig momentje daarstraks. Ik wandel om te gaan printen en er passeert een kerel in een poloke met korte mouwen. Ik dacht, 't is daar nogal koud voor. Hij loopt naar de fietsenstalling en ik hoor ineens alsof hij in een plas trapt. Ik vind dat zo raar en kijk naar ginder, had hij in het groot op de grond gekotst. :lol:

Goeie start van het semester! :niceone::bow:
Hij kwam van dat café dat op een schuur lijkt niet ver van De Brug.

Tsubasa

Legacy Member
Morgen maar 1u30 les! Les van later op de middag is weg gevallen. Oh joy!

Conradus

Legacy Member
Iemand zei:
Deze morgen om 8u vertrokken, om half 10 in de les. 11 km met het openbaar vervoer. Joepie.

Financieel recht lijkt op het eerste zicht wel (zeer) interessant.

Ik heb u niet weten binnenkomen nochtans :p

Th1x4nG

Legacy Member
McGregor zei:
Merci :). Welk keuzevak zal je trouwens volgens?

Normaal verbintenissenrecht, straks eens gaan peilen. Zou graag ERB gaan doen, niet veel interesse in de andere uitwegen voor TEW. Tis te zeggen, finance interesseert me nog, maar da kan ni echt in Leuven zeker :cry:

Th1x4nG

Legacy Member
Ben gisteren om half negen gaan slapen, voor den helft uit verveling en voor den helft omdak ook redelijk gaar was van de weinige uren slaap de nacht ervoor. Nu wel al efkes wakker terwijl dak maar om 11 les heb. Ma bon, de klok sta nu ineens terug goe denk ik. :p

Tsubasa

Legacy Member
Ingeschreven voor mijn eerste onderzoek van de drie voor een extra punt. Hoe sneller ik daar vanaf ben, hoe beter :p

Lorvet

Legacy Member
Medeburgie die ik ken heeft nogal malchance gehad met zijn examen sysi blijkbaar. Een 9 daarop en op de rest tussen 15 en 18. Zelfde als u dus Utred :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan