Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ok, ge doet wel beter als mij. Ik ben eigenlijk wel nog uitgerust met mijn 2u tot half 10 :p.

Iemand hier al onderzoeksmethodiek gehad aan UGent (Economie)? Heb er straks les van, maar adhv van al de documenten die hij online heeft gezet, ziet het er wel een pittig vak uit? + Ik heb nog geen statistiek gehad :unsure:. Zal maar meedoen aan dat onderzoek (3 sessies van 50min) voor dat extra punt :p, wel grappig dat je zo een extra punt kan verdienen.

da vak valt zeer goed mee, ziet er inderdaad wat chaotisch en veel uit maar valt echt goed mee! wel zeker naar de lessen gaan (of zorgen dat je nota's kan bemachtigen zoals ik :p) en idd die 3 sessies doen dan lukt dat zeker!
Ironpole zei:
Is de weg redelijk befietsbaar naar Zwijnaarde?
normaalgezien weg, alles is bijna gesmolten van sneeuw hier in gent/mariakerke

Nunak

Legacy Member
Eerste les missen :s Bende watjes
Ik zat in de les met een kleine kater!

Iemand

Legacy Member
Deze morgen om 8u vertrokken, om half 10 in de les. 11 km met het openbaar vervoer. Joepie.

Financieel recht lijkt op het eerste zicht wel (zeer) interessant.

joshetei

Legacy Member
Iemand zei:
Deze morgen om 8u vertrokken, om half 10 in de les. 11 km met het openbaar vervoer. Joepie.

ook 11km naar mn school, brommer, n goe kwartierke ook midden in de spits, beste investering ooit ^^

TheRedDevils

Legacy Member
Trein was afgelast, een uur mogen wachten op de volgende :sop:
Gelukkig geen les vandaag :D

coldplayke

Legacy Member
Ons eerste punt is online gekomen, zonder dat het de bedoeling was, maar goed.

Op algemene literatuurwetenschap heb ik alvast een 12/20

Reflectus

Legacy Member
Eerste les thermodynamica achter de rug, bah. Ik heb gelukkig slechts 2u les vandaag! :applause:

xversex

Legacy Member
Reflectus zei:
Eerste les thermodynamica achter de rug, bah. Ik heb gelukkig slechts 2u les vandaag! :applause:

Das van Bruno Vanslambrouck zeker? Die gast zijn lessen zijn echt retesaai, wij hadden hem altijd net na de middag, 't was echt onmogelijk om dan wakker te blijven :p

Trouwens, wanneer staan de punten online? Da staat precies niet op dokeos?

Reflectus

Legacy Member
xversex zei:
Das van Bruno Vanslambrouck zeker? Die gast zijn lessen zijn echt retesaai, wij hadden hem altijd net na de middag, 't was echt onmogelijk om dan wakker te blijven :p

Trouwens, wanneer staan de punten online? Da staat precies niet op dokeos?

Ja inderdaad, tis een speciale vent ook :p Kdenk dat er volgende week al wat minder volk gaat zitten in de les.
En morgen om 12u komen de punten online op ibamaflex! In Brugge was het al 3j volgens die site? :)

Exorikos

Legacy Member
De prof medische beeldvorming begon zijn les met: ik weet op het examen wie in mijn les zat, kom geen examen doen als je het niet kan want ik weet dat nog in september. :unsure:

Nicske91

Legacy Member
Exorikos zei:
De prof medische beeldvorming begon zijn les met: ik weet op het examen wie in mijn les zat, kom geen examen doen als je het niet kan want ik weet dat nog in september. :unsure:

Haha, moet ook leuk zijn :p

Vraagje aan de elektrotechnici en nanotechnologen: wat is nu juist het verschil tussen beide richtingen en waar zit hem het verschil waar je terecht kunt in verband met werk?

AmandaH

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Denk dat dat gewoon terug wordt vrijgegeven via Toledo.

Edit: Is nu al vrij, heb dat van mij kunnen aanpassen. Doorsturen zal binnen drie weken zijn, zeker?
Merci! Ik heb het geprobeerd aan te passen maar ik kreeg een melding dat ik alleen vakken uit mijn eigen studiefase kan selecteren. (Godverdomme dat nieuw systeem, vorig semester ook al problemen mee gehad)

Daarna mailke gestuurd naar de ISP verantwoordelijke met wat er precies aangepast moest worden en natuurlijk of dat ging. Nu keek ik even terug naar m'n ISP en er staat nu ineens geen ISP meer maar wel

"Er kan (nog) geen individueel studieprogramma worden samengesteld. Mogelijk ben je nog niet ingeschreven voor dit academiejaar
of ingeschreven voor een opleiding waarvoor geen ISP kan worden samengesteld.

Indien je vandaag je herinschrijving via het web hebt uitgevoerd kan je pas vanaf morgen je ISP hier samenstellen."

Is dat nu teken dat het aangepast is maar morgen pas zichtbaar is of is er iets grondig mis? :confused:

Matt.

Legacy Member
Maar 2 uurtjes les vandaag, maar wat voor uurtjes. Stevige materie, inleiding tot multivariate data-analyse. Prof begon zijn les met "this will probably be the most boring lecture you will ever have". Morgen opnieuw twee uur les, enkel dat vak, maar hij beloofde dat principal component analysis veel leuker is... Zou wel dutje kunnen doen nu. :p

Verder zijn er nog twee lessen weggevallen deze week, dus er blijft niet veel les meer over, iedere dag nog 2 uurtjes, enkel vrijdag 3. :unsure:

Fliblit

Legacy Member
Informatiekunde voor Taal- en Letterenstudenten. We gaan leren een site maken :woohoo:

Utred

Legacy Member
2 vakken vandaag, begin van de les bij alletwee: alle leerstof staat in de cursus, powerpoints of nota's zijn niet nodig.

IK BEN ZO GELUKKIG

Misericordiam

Legacy Member
Morgen naar Gent voor een uurtje.

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh


:woohoo:

Baats

Legacy Member
Alweer zo lang wachten op mijn punten.. Donderdag of ten laatste vrijdag heb ik ze.

McGregor

Legacy Member
Iemand die verbintenissenrecht volgt aan KUL? Ik zoek namelijk de datum van het examen, ik zou het graag opnemen als keuzevak.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan