*FiReStOnE^-*
Legacy Member
Tsubasa zei:Ok, ge doet wel beter als mij. Ik ben eigenlijk wel nog uitgerust met mijn 2u tot half 10.
Iemand hier al onderzoeksmethodiek gehad aan UGent (Economie)? Heb er straks les van, maar adhv van al de documenten die hij online heeft gezet, ziet het er wel een pittig vak uit? + Ik heb nog geen statistiek gehad. Zal maar meedoen aan dat onderzoek (3 sessies van 50min) voor dat extra punt
, wel grappig dat je zo een extra punt kan verdienen.
da vak valt zeer goed mee, ziet er inderdaad wat chaotisch en veel uit maar valt echt goed mee! wel zeker naar de lessen gaan (of zorgen dat je nota's kan bemachtigen zoals ik
) en idd die 3 sessies doen dan lukt dat zeker!normaalgezien weg, alles is bijna gesmolten van sneeuw hier in gent/mariakerkeIronpole zei:Is de weg redelijk befietsbaar naar Zwijnaarde?
. Zal maar meedoen aan dat onderzoek (3 sessies van 50min) voor dat extra punt
Bende watjes


