Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
edraket zei:
Ik ben net wakker, les om 1!Matt. zei:Nog moe maar kan precies ni meer slapen. Dan kunt ge eens uitslapen!
Utred zei:Tof om te zien dat er verschillenden hun eerste les al hebben gemistIk ben net wakker, les om 1!
Tsubasa zei:² :doh:

), 1 dag om 10u en dan 2 dagen om 8u30. Mijn bioritme zal het leuk vinden 
Matt. zei:Om 2h gaan slapen en al wakker om 7h hier. En pas les om 14h30...![]()
.
. Zal maar meedoen aan dat onderzoek (3 sessies van 50min) voor dat extra punt
, wel grappig dat je zo een extra punt kan verdienen.Utred zei:Is dat dan methodologie? Iedereen die ik ken die dat al ergens heeft gehad zegt dat dat een verschrikking was, maar eerder omdat het saai was dan moeilijk.

Dat is nu toch echt onredelijk. Zowel voor de lesgever als de studenten.Saai klinkt het ook. Dat belooft, want het is een lange les (14u30 tot 19u)
Utred zei:Dat is nu toch echt onredelijk. Zowel voor de lesgever als de studenten.
.Drew zei:Blijkbaar zijn de dagen veranderd en heb 'k vanavond al les, ze zijn wel zo leuk om geen uur te vermelden.![]()
AmandaH zei:Als je je ISP voor het tweede semester nog wilt aanpassen, moet je dan naar zo'n ISP coördinator gaan?