Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

joshetei

Legacy Member
helaas, het regent, dan maar de volgende les gaan (donderdag 9u45) :woohoo:

Joeshoe

Legacy Member
Ik moest een kwartier geleden op school zijn. :unsure: Dan maar de volgende blok.

Exorikos

Legacy Member
Zo meteen vertrekken richting het doolhof genaamd Gasthuisberg. Daar vind een kat haar jongen niet terug. Ik ben benieuwd of ik er goed ga geraken...

joshetei

Legacy Member
Utred zei:
Tof om te zien dat er verschillenden hun eerste les al hebben gemist:p Ik ben net wakker, les om 1!

hehe kga nog eens proberen voor die van 11.20, handig ding dienen buienradar

glashelder

Legacy Member
Eerste les om 16u is best wel tof. Op 't gemak wakker worden en nu nog een paar uur kunnen niksen om dan op m'n gemak te vertrekken ^^ Alleen jammer dat ik zo van die extremen heb: 2 dagen les in de vooravond (serieus, morgen om 17u30 eerste les :wtf:), 1 dag om 10u en dan 2 dagen om 8u30. Mijn bioritme zal het leuk vinden :unsure:

Tsubasa

Legacy Member
Matt. zei:
Om 2h gaan slapen en al wakker om 7h hier. En pas les om 14h30... :sop:

Ok, ge doet wel beter als mij. Ik ben eigenlijk wel nog uitgerust met mijn 2u tot half 10 :p.

Iemand hier al onderzoeksmethodiek gehad aan UGent (Economie)? Heb er straks les van, maar adhv van al de documenten die hij online heeft gezet, ziet het er wel een pittig vak uit? + Ik heb nog geen statistiek gehad :unsure:. Zal maar meedoen aan dat onderzoek (3 sessies van 50min) voor dat extra punt :p, wel grappig dat je zo een extra punt kan verdienen.

Utred

Legacy Member
Is dat dan methodologie? Iedereen die ik ken die dat al ergens heeft gehad zegt dat dat een verschrikking was, maar eerder omdat het saai was dan moeilijk.

Tsubasa

Legacy Member
Utred zei:
Is dat dan methodologie? Iedereen die ik ken die dat al ergens heeft gehad zegt dat dat een verschrikking was, maar eerder omdat het saai was dan moeilijk.

Saai klinkt het ook. Dat belooft, want het is een lange les (14u30 tot 19u) :sleep:

Tsubasa

Legacy Member
Utred zei:
Dat is nu toch echt onredelijk. Zowel voor de lesgever als de studenten.

Beleidsinformatica vorig semester was ook zo. 3 sessies van 1u15 met 15min pauze. Dat was gedaan om 18u45. Hopelijk hier ook, kan ik op mijn gemak fietsen.

Op woensdag meer van dat met Analytische kostencalculatie. Zelfde uren. Bedrijfsfinanciering ook, maar dat overlapt :p.

Drew

Legacy Member
Blijkbaar zijn de dagen veranderd en heb 'k vanavond al les, ze zijn wel zo leuk om geen uur te vermelden. :unsure:

AmandaH

Legacy Member
Als je je ISP voor het tweede semester nog wilt aanpassen, moet je dan naar zo'n ISP coördinator gaan?

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Drew zei:
Blijkbaar zijn de dagen veranderd en heb 'k vanavond al les, ze zijn wel zo leuk om geen uur te vermelden. :unsure:

eerste week nog geen les van da vak miss?

Matt.

Legacy Member
Mail gestuurd met wa vragen over tweede zit (voor dat vak van 8/20), omda ik wist da mijn examen ni goe was en geen zin had om mijne kop te tonen, toch maar schaamlijk, mailt diene prof terug: "kun je toch even langskomen"? :sop:

Th1x4nG

Legacy Member
AmandaH zei:
Als je je ISP voor het tweede semester nog wilt aanpassen, moet je dan naar zo'n ISP coördinator gaan?

Denk dat dat gewoon terug wordt vrijgegeven via Toledo.

Edit: Is nu al vrij, heb dat van mij kunnen aanpassen. Doorsturen zal binnen drie weken zijn, zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan