Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Allez, 3 uur pendelen om uiteindelijk 40 minuten les te hebben. En te horen dat mijn groepje volgende week woensdag al een presentatie moet geven. :wtf:

Balsaus

Legacy Member
Ik krijg ze woensdag. Heb die dag ook rijexamen , wordt een stressdagje :p

Lorvet

Legacy Member
Eerste 3 lessen gehad. Op het vele werk in het jaar na zie ik het wel zitten voorlopig; redelijk goeie proffen en deftige cursussen in het algemeen. Alleen van computerarchitectuur hebben we enkel slides, maar de prof daarvan is wel erg goed dus dat compenseert ergens :)

@tommie; jup, geen kot hier helaas :( Zou wel willen, maar heb geen zin om die huur uit eigen zak te betalen ;)

Put_met_keren

Legacy Member
Naar school geweest voor een uurtje "les".
't Goeie nieuws is wel dat ik de komende weken (bijna) niet moet gaan.
Verlengd weekend :applause:

Ironpole

Legacy Member
Lorvet zei:
Eerste 3 lessen gehad. Op het vele werk in het jaar na zie ik het wel zitten voorlopig; redelijk goeie proffen en deftige cursussen in het algemeen. Alleen van computerarchitectuur hebben we enkel slides, maar de prof daarvan is wel erg goed dus dat compenseert ergens :)

@tommie; jup, geen kot hier helaas :( Zou wel willen, maar heb geen zin om die huur uit eigen zak te betalen ;)

Je bent dus niet geswitched naar ET? :)

Th1x4nG

Legacy Member
McGregor zei:
Iemand die verbintenissenrecht volgt aan KUL? Ik zoek namelijk de datum van het examen, ik zou het graag opnemen als keuzevak.

1) voeg toe aan ISP
2) kijk zelf in IER

maar aangezien ik zo goedhartig ben
18 juni, 9u-13u

josilirios

Legacy Member
4,7,8,11,15,15,15
Eerste keer dat ik herexamens ga hebben en ook eerste examenperiode dat ik in de steunthread doorbracht, bedankt boys...

Racing_Genk

Legacy Member
josilirios zei:
4,7,8,11,15,15,15
Eerste keer dat ik herexamens ga hebben en ook eerste examenperiode dat ik in de steunthread doorbracht, bedankt boys...
:lol:

Net eerste les marketing gehad, van een Hollandse prof zowaar (en dan ook nog eens in haar eerste jaar aan de KUL)

Maar damn ik ergerde mij echt verschrikkelijk aan dat gebabbel. Echt een uur aan een stuk was een halve aula constant aant babbelen. Ik zeg zelf ook wel eens iets uiteraard maar om daar gewoon een koffieklets te houden dan blijft ge beter thuis imo

joshetei

Legacy Member
Racing_Genk zei:
:lol:

Maar damn ik ergerde mij echt verschrikkelijk aan dat gebabbel. Echt een uur aan een stuk was een halve aula constant aant babbelen. Ik zeg zelf ook wel eens iets uiteraard maar om daar gewoon een koffieklets te houden dan blijft ge beter thuis imo

Van die achterlijke mensen die 'uit principe' naar alle lessen gaan omdat ze anders een schuldgevoel krijgen en dan den boel verpesten voor anderen, krijg er ook het schijt van.

Orchidee

Legacy Member
Punten hier ook een dagje eerder online:

Algemene chemie 7/20
Analytische chemie 13/20
Biologie 12/20
Microbiologie 13/20
Labo microbiologie 15/20
Fysica 10/20 (jammer dat deze zo laag ligt, was nochtans simpel maar echt tegenslag gehad met de vragen)
Organische chemie 14/20
Wiskunde 17/20

Buis op algemene had ik verwacht, nog teveel theorie gezien in de lesweek na de blok en ik heb meer tijd nodig om theorie goed te verwerken. En alst dan nog een saai stuk is.

Kben best wel tevreden, al was het zeker mogelijk om hogere scores te halen. Maar het voornaamste dit semester was slagen op (de meeste) vakken zodat ik ergens weer wat vertrouwen kon halen en terug wat motivatie vinden om te leren. En in dat opzicht ben ik wel content met het resultaat! :)

Th1x4nG

Legacy Member
joshetei zei:
Van die achterlijke mensen die 'uit principe' naar alle lessen gaan omdat ze anders een schuldgevoel krijgen en dan den boel verpesten voor anderen, krijg er ook het schijt van.

'om sociaal te doen' heb ik ook al ne keer gehoord :doh:

Burrid

Legacy Member
De les met 3 personen is goed verlopen.
Wat een grappige prof! Zo gepassioneerd met zijn werk bezig, vaak over gerechten praten en van die grappige uitspraken.
Hij vroeg of we na anderhalf uur al pauze nodig hadden of nog niet. Het ging wel nog, alleen hadden we niet verwacht dat hij dan absoluut geen pauze ging nemen. Van half 9 tot 12 aan een stuk les haha... 12 paginas noteren want hij heeft geen cursus hmm :p

Joeshoe

Legacy Member
Onverwachts vandaag de punten al gehad: 2x 14, 3x 16, 3x 17.

Zéér tevreden mee.

aXl_

Legacy Member
Exorikos zei:
Ja. Beschrijf dat vak en examen eens even voor me? :p

Vakinhoud en examenvorm zijn niet echt raar hoor. Dat vak is gewoon niet zo simpel. O.a. omdat het veel is, niet zo simpele leerstof en het geen open boek examen is. Je mag wel een formularium gebruiken. Dat formularium dat hij geeft is iedere formule in het boek (inclusief het indexje er achter). Eigenlijk de cursus zonder de tekst dus. Betreft achtergrond ga je het meest hebben aan je cursus(sen) digitale signaalverwerking.

Het examen zijn een aantal theorievragen die gecombineerd zijn met een kleine oefening er bij (goed vergelijkbaar met de oefenzitting, maar waarbij je dan uiteraard mondeling meer de theorie moet uitleggen) en een oefening. Oefening komt meestal uit de laatste hoofdstukken, die gaan over image-analysis maar hij durf er wel eens iets van andere hoofdstukken bij stoppen.
Je moet zeker zien dat je die oefeningen wel kan want enkel de theorie kennen is niet genoeg. Je moet het wel doorhebben en praktisch kunnen toepassen.
Ik zou u voorbeeldvragen willen geven uit de vtk-database maar ik ben geen lid meer dus dat gaat niet ^^.

Voorts is hij nogal precies. Ongeveer goed is niet goed, je moet gewoon juist antwoorden ^^.

Ik had dat als keuzevak in m'n laatste jaar (het was mijn allerlaatste examen). Het is eigenlijk het enige examen uit mijn masterjaren waar ik nog eens het gevoel voor had van "shit, ik hoop dat ik niet buis" :p


edit: blijkbaar kan ik wel nog inloggen op de website van vtk.
hier: http://users.skynet.be/bs939021/medical_imaging_examenvragen.docx zijn de examenvragen van vorige jaren

Degene onder 18 juni 2010 (12u33) was mijn examen toen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan