Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zou wel willen, maar heb geen zin om die huur uit eigen zak te betalen 
Lorvet zei:Eerste 3 lessen gehad. Op het vele werk in het jaar na zie ik het wel zitten voorlopig; redelijk goeie proffen en deftige cursussen in het algemeen. Alleen van computerarchitectuur hebben we enkel slides, maar de prof daarvan is wel erg goed dus dat compenseert ergens
@tommie; jup, geen kot hier helaasZou wel willen, maar heb geen zin om die huur uit eigen zak te betalen
![]()

Nop, gewoon voortdoen en zien wat ik er van vind. Desnoods kan ik nog altijd veranderen heIronpole zei:Je bent dus niet geswitched naar ET?![]()

McGregor zei:Iemand die verbintenissenrecht volgt aan KUL? Ik zoek namelijk de datum van het examen, ik zou het graag opnemen als keuzevak.
Fliblit zei:Informatiekunde voor Taal- en Letterenstudenten. We gaan leren een site maken![]()

josilirios zei:4,7,8,11,15,15,15
Eerste keer dat ik herexamens ga hebben en ook eerste examenperiode dat ik in de steunthread doorbracht, bedankt boys...

Racing_Genk zei:
Maar damn ik ergerde mij echt verschrikkelijk aan dat gebabbel. Echt een uur aan een stuk was een halve aula constant aant babbelen. Ik zeg zelf ook wel eens iets uiteraard maar om daar gewoon een koffieklets te houden dan blijft ge beter thuis imo
Exorikos zei:De prof medische beeldvorming begon zijn les met: ik weet op het examen wie in mijn les zat, kom geen examen doen als je het niet kan want ik weet dat nog in september.![]()
. (maar wel interessant)aXl_ zei:Is dat het vak van Paul Suetens dat je volgt K.U.Leuven - Onderwijsaanbod - Medical Imaging and Analysis)? Best wel hard vak overigens. (maar wel interessant)


joshetei zei:Van die achterlijke mensen die 'uit principe' naar alle lessen gaan omdat ze anders een schuldgevoel krijgen en dan den boel verpesten voor anderen, krijg er ook het schijt van.

Exorikos zei:Ja. Beschrijf dat vak en examen eens even voor me?![]()

Exorikos zei:Ja. Beschrijf dat vak en examen eens even voor me?![]()
