Lorvet
Legacy Member
Aja, ook waar. Volledig vergeten dat dat kanUtred zei:Het was het laatste examen en een vak dat mij totaal niet boeit, zodat de motivatie echt nihil was en ik nauwelijks een paar uur geleerd heb. Beetje jammer natuurlijk, maar dat zal wel gebelibereerd worden dus het is geen ramp.
Dan kan Nas er in principe ook nog door geraken in 1ste zit 
@Racing; is zo'n systeem waarbij ge automatisch gedelibereerd wordt als uw buizen maar klein genoeg zijn in verhouding met het aantal studiepunten van dat vak. Zo'n systeem met buispunten/tolerantiepunten idd.



