Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
Utred zei:
Het was het laatste examen en een vak dat mij totaal niet boeit, zodat de motivatie echt nihil was en ik nauwelijks een paar uur geleerd heb. Beetje jammer natuurlijk, maar dat zal wel gebelibereerd worden dus het is geen ramp.
Aja, ook waar. Volledig vergeten dat dat kan :p Dan kan Nas er in principe ook nog door geraken in 1ste zit :)

@Racing; is zo'n systeem waarbij ge automatisch gedelibereerd wordt als uw buizen maar klein genoeg zijn in verhouding met het aantal studiepunten van dat vak. Zo'n systeem met buispunten/tolerantiepunten idd.

glashelder

Legacy Member
Ik vind het maar flauw dat ik enkel buispunten heb in eerste bachelor (niet gebruikt) en in de master. Ik zou graag die ongebruikte van eerste bach terug krijgen :sop:

Utred

Legacy Member
Kga es zien of het op veel studiepunten staat eigenlijk.

Jupla, de 19 is op het grootste vak: 7 studiepunten. De 9 is er 4.

aXl_

Legacy Member
Hups. Anderhalf jaar na datum een brief gekregen dat ik m'n diploma mag gaan ophalen in Heverlee. Tijdens werkuren en op werkdagen...Keihandig als ge in de buurt van Puurs werkt en woont. Ge moogt ook 15€ betalen om het aangetekend te laten opsturen.

Dat de KUL eens opdracht geeft aan den drukker om dat binnen de maand na afstuderen beschikbaar te stellen was blijkbaar geen optie :sop:

Lorvet

Legacy Member
Utred zei:
Kga es zien of het op veel studiepunten staat eigenlijk.

Jupla, de 19 is op het grootste vak: 7 studiepunten. De 9 is er 4.

Ge moogt nog een 8 hebben op 1tje van 4 en een 9 op 1tje van 6. Marge genoeg dus :)

Keer m'n tas voor morgen maken iig en proberen in bed te kruipen. Zal anders redelijk pijnlijk worden om nog eens om half 7 op te staan...

Tsubasa

Legacy Member
edraket zei:
Nog een weekske congé!
Groetjes uit Canada boys.
http://i.imgur.com/T42Rb.jpg

Nice. Ik moet ook dringend een land bezoeken met dat type landschap. Jammer dat mijn vriendin altijd zo tegen is als het koud lijkt/is :p. Deze zomer wrs Vietnam! Nu nog deftige tickets vinden (zoeken via Bangkok of Shanghai en dan "lokale" vluchten, wel lastig). Kijk er al naar uit. Daarna helaas al een redelijke kutte augustus.

Tijd voor nog een aflevering van Boardwalk Empire met ne goeie rum. Echt een goeie reeks. Werkvrienden konden niet langer blijven op café, ik daarentegen pas les om 14u30 :D.

Fighting Hobbit

Legacy Member
aXl_ zei:
Hups. Anderhalf jaar na datum een brief gekregen dat ik m'n diploma mag gaan ophalen in Heverlee. Tijdens werkuren en op werkdagen...Keihandig als ge in de buurt van Puurs werkt en woont. Ge moogt ook 15€ betalen om het aangetekend te laten opsturen.

Dat de KUL eens opdracht geeft aan den drukker om dat binnen de maand na afstuderen beschikbaar te stellen was blijkbaar geen optie :sop:

Het probleem is blijkbaar niet het drukken, maar de handtekening die erop moet komen...

Gekke_Koerd

Legacy Member
een of andere heeft zich voor de trein gegooid

gevolg: nu pas aangekomen op kot ipv 23:30

freakykiller

Legacy Member
Lap les 1 al gemist door op me wekker 7:40 en 7:45 in te stellen en blijkbaar 17:45 ingetikt te hebben :doh: plots 8:29 !

Matt.

Legacy Member
Industriële biotechnologie: nog niet beschikbaar (maar sowieso gebuisd)
Gewasbescherming: 8/20
Moleculair-microbiele technieken: 11/20
Eiwitchemie: 14/20
Bioinformatica: 16/20
Microscopische technieken: 16/20

Best wel tevreden, alleen jammer van de 8, maar had het wel enigszins verwacht. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan