Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
fiscale procedure 14
voortgezet vennootschapsrecht 15
vennootschapsbelasting 15
btw 16
personenbelasting 17
lokale en regionale belastingen 18
zeer content :woohoo:

Vincort

Legacy Member
Dionysus zei:
Als ik het examen lees en weet dat ik het goed zal kunnen invullen kijk ik op tegen het vele schrijven.

Voor de rechtenmensen: een examen romeins recht bijvoorbeeld

Sja al die shit da ge uit uw kop hebt geblokt reproduceren is natuurlijk gewoon saai :)

samsonite

Legacy Member
*FiReStOnE^-* zei:
fiscale procedure 14
voortgezet vennootschapsrecht 15
vennootschapsbelasting 15
btw 16
personenbelasting 17
lokale en regionale belastingen 18
zeer content :woohoo:

PB 17:niceone:
En voor de rest :niceone::niceone:


Wat volg je?

Iemand

Legacy Member
*FiReStOnE^-* zei:
fiscale procedure 14
voortgezet vennootschapsrecht 15
vennootschapsbelasting 15
btw 16
personenbelasting 17
lokale en regionale belastingen 18
zeer content :woohoo:

Gratz dr dré

Lorvet

Legacy Member
Ironpole zei:
Ziek. Das 80,5%. :D
Blijkbaar wel ja :unsure: Veel minder leren dus want ik heb nog veel te veel marge :p Ik vraag me wel serieus af wat den Dirk met de punten uitgestoken heeft, want die zijn nu serieus vervormd. Ik vermoed wel dat ik er normaal ook door geraakt zou zijn.

Lorvet

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Zijt gij hoog begaafd ofzo met zo'n punten in burgerlijk..
Een brede interesse en goeie motivatie in combinatie met door het jaar al mijn vakken onderhouden doet al veel blijkbaar :unsure:

Efflorescence

Legacy Member
12 13 14 & 15.
Zeer gelukkig aangezien dit semester moeilijker lijkt dan het tweede semester!

Tsubasa

Legacy Member
da biszy zei:
Beheersinformatica van Geert Poels?

Ja :$. Omdat het open boek was, weinig voor gedaan.

bludgeoned zei:
Door wie wordt bedrijfsfinanciering gegeven dit jaar?
Ik heb het vorig jaar gedaan en meeste lessen wel gedaan, maar had niet het gevoel dat ze essentieel waren.
Aan nota's geraken is wel handig natuurlijk.

Door Sophie Manigart. Merci voor het antwoord, dat is al goed nieuws. Nota's moet wel lukken. Ik ken verschillende mensen in elk jaar.

bludgeoned

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ja :$. Omdat het open boek was, weinig voor gedaan.



Door Sophie Manigart. Merci voor het antwoord, dat is al goed nieuws. Nota's moet wel lukken. Ik ken verschillende mensen in elk jaar.
Bij mij was het een andere prof, dus best eens naar de eerste lessen gaan kijken.
Oefensessies waren barslecht gegeven en was eigenlijk niet meer dan de oplossing noteren.
Vond het zeker niet het meest eenvoudige vak, maar dat zal wel van persoon tot persoon afhangen.

Tsubasa

Legacy Member
bludgeoned zei:
Bij mij was het een andere prof, dus best eens naar de eerste lessen gaan kijken.
Oefensessies waren barslecht gegeven en was eigenlijk niet meer dan de oplossing noteren.
Vond het zeker niet het meest eenvoudige vak, maar dat zal wel van persoon tot persoon afhangen.

Hmm jammer. Maar goed, ik kan zonder problemen naar het eerst uur gaan voor ik naar de Sterre moet fietsen voor die oefeningen. Zal het dus snel weten.

Matt.

Legacy Member
Eerste les morgenochtend gecancelled, dus pas les om 14h30. :cool:
Uurtje terug in Gent. Het doet precies raar, na bijna 2 maand thuis gezeten te hebben.

glashelder

Legacy Member
Hier morgen anderhalf uurtje les. Werkcollege, dus waarschijnlijk gewoon veel informatie en praktische afspraken en zo.

Lorvet zei:
Veel minder leren dus want ik heb nog veel te veel marge :p
Pas daar mee op, met die redenering :p In mijn eerste semester had ik ook 15'en en 16'en en zo, en toen dacht ik ook van "ooooh, zó hard moet ik dus niet werken." Een beetje rustiger aan gedaan en nu zit ik telkens tussen de 10-13 met mijn punten. Wat ook wel ok is, ik ben blij dat ik er door ben ;) Maar van een 10 naar een 9 zijn soms maar detaildingen, dus 't is blijkbaar wel op 't randje.

coldplayke

Legacy Member
Bij 2 van de drie lessen weet ik dat je continu moet noteren, de derde les weet ik niet...
Ik zal tijdens de korte pauzes snel wat wafels binnenwerken :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan