Kysr
Legacy Member
Conradus zei:13 14 14 18 hier en op naar de laatste examenperiode van de master.
Impliceert dat een manama of nog iets andere erna?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Conradus zei:13 14 14 18 hier en op naar de laatste examenperiode van de master.
Dionysus zei:Als ik het examen lees en weet dat ik het goed zal kunnen invullen kijk ik op tegen het vele schrijven.
Voor de rechtenmensen: een examen romeins recht bijvoorbeeld

*FiReStOnE^-* zei:fiscale procedure 14
voortgezet vennootschapsrecht 15
vennootschapsbelasting 15
btw 16
personenbelasting 17
lokale en regionale belastingen 18
zeer content![]()
*FiReStOnE^-* zei:fiscale procedure 14
voortgezet vennootschapsrecht 15
vennootschapsbelasting 15
btw 16
personenbelasting 17
lokale en regionale belastingen 18
zeer content![]()
Blijkbaar wel jaIronpole zei:Ziek. Das 80,5%.![]()
Veel minder leren dus want ik heb nog veel te veel marge
Ik vraag me wel serieus af wat den Dirk met de punten uitgestoken heeft, want die zijn nu serieus vervormd. Ik vermoed wel dat ik er normaal ook door geraakt zou zijn.Een brede interesse en goeie motivatie in combinatie met door het jaar al mijn vakken onderhouden doet al veel blijkbaarRacing_Genk zei:Zijt gij hoog begaafd ofzo met zo'n punten in burgerlijk..

samsonite zei:PB 17
En voor de rest
Wat volg je?
Iemand zei:Gratz dr dré

da biszy zei:Beheersinformatica van Geert Poels?
. Omdat het open boek was, weinig voor gedaan.bludgeoned zei:Door wie wordt bedrijfsfinanciering gegeven dit jaar?
Ik heb het vorig jaar gedaan en meeste lessen wel gedaan, maar had niet het gevoel dat ze essentieel waren.
Aan nota's geraken is wel handig natuurlijk.
Bij mij was het een andere prof, dus best eens naar de eerste lessen gaan kijken.Tsubasa zei:Ja. Omdat het open boek was, weinig voor gedaan.
Door Sophie Manigart. Merci voor het antwoord, dat is al goed nieuws. Nota's moet wel lukken. Ik ken verschillende mensen in elk jaar.
bludgeoned zei:Bij mij was het een andere prof, dus best eens naar de eerste lessen gaan kijken.
Oefensessies waren barslecht gegeven en was eigenlijk niet meer dan de oplossing noteren.
Vond het zeker niet het meest eenvoudige vak, maar dat zal wel van persoon tot persoon afhangen.
Pas daar mee op, met die redeneringLorvet zei:Veel minder leren dus want ik heb nog veel te veel marge![]()
In mijn eerste semester had ik ook 15'en en 16'en en zo, en toen dacht ik ook van "ooooh, zó hard moet ik dus niet werken." Een beetje rustiger aan gedaan en nu zit ik telkens tussen de 10-13 met mijn punten. Wat ook wel ok is, ik ben blij dat ik er door ben
Maar van een 10 naar een 9 zijn soms maar detaildingen, dus 't is blijkbaar wel op 't randje.coldplayke zei:Hier morgen 7 uur na elkaar les
Ik ga verhongeren![]()