Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Monoslay

Legacy Member
Yeuh, morgen geen les en goeie examenresultaten!
Huidig academiejaar
Geschiedenis van de geschiedschrijving 6 stp 12/20 C
Paleografie 4 stp 11/20 C
Onderzoeksmethoden middeleeuwen 6 stp 12/20 C
Onderzoeksmethoden nieuwe tijd 6 stp 13/20 C
Kwantitatieve onderzoeksmethoden en informatiekunde 6 stp 13/20 C
Geschiedenis van China tot 1600 4 stp 12/20 C
Academisch Nederlands 4 stp 11/20 C

joshetei

Legacy Member
lijkt mij onverantwoord om morgen naar de les te gaan, met die gladde wegen :p

freakykiller

Legacy Member
Alé mensen, zelf ik ben van plan naar alles te gaan de eerste week !

(Oké ik moet niet zover :D maar dan nog zal het moeilijk zijn zo te zien)

Utred

Legacy Member
coldplayke zei:
Bij 2 van de drie lessen weet ik dat je continu moet noteren, de derde les weet ik niet...
Ik zal tijdens de korte pauzes snel wat wafels binnenwerken :/

Je hebt die lessen voor de eerste keer, je kan dat niet weten.

Utred

Legacy Member
Dan heb je al notities voor de helft van het vak, dus is het niet meer nodig.
+ je bent vrouwelijk, dus je kan het aantal notities dat je denkt dat je nodig hebt gerust min driekwart doen.

TheRedDevils

Legacy Member
NotoriousP zei:
Mijn enige les van morgen is al weggevallen. :cool:

ik heb mijn lessen zo gepland dat ik morgen geen les heb.
Morgenochtend eens opt gemak richting Gent vertrekken :cool:

Lorvet

Legacy Member
Keer zien waar ik morgen allemaal naar toe moet en hoe het zit met die cursussen. Gaat weer spekglad liggen in Gent en op de weg naar het station. :sop:

Utred

Legacy Member
coldplayke zei:
Hoe hebt gij ooit een 19 gehaald :p

Goeie cursus, geen powerpoints zodat de computer uit de buurt kon blijven, en MPC examen. Aja en ik ben geniaal natuurlijk.
Chapeau met uw punten Lorvet, dat is niet niks in burgie.

Lorvet

Legacy Member
Utred zei:
Goeie cursus, geen powerpoints zodat de computer uit de buurt kon blijven, en MPC examen. Aja en ik ben geniaal natuurlijk.
Chapeau met uw punten Lorvet, dat is niet niks in burgie.

Thx :) Hoe komt het eig dat ge aan die 9 geraakt zijt? Voor de rest hebt gij even zalige punten als ge voorspeld hebt :p

Nas

Legacy Member
Utred zei:
Goeie cursus, geen powerpoints zodat de computer uit de buurt kon blijven, en MPC examen. Aja en ik ben geniaal natuurlijk.
Chapeau met uw punten Lorvet, dat is niet niks in burgie.
MPC is natuurlijk wel een giant voordeel. Ik had ongeveer niets voor sociologie gedaan (de helft van de hoofdstukken eens gelezen) en had toch een 9

Utred

Legacy Member
Lorvet zei:
Thx :) Hoe komt het eig dat ge aan die 9 geraakt zijt? Voor de rest hebt gij even zalige punten als ge voorspeld hebt :p

Het was het laatste examen en een vak dat mij totaal niet boeit, zodat de motivatie echt nihil was en ik nauwelijks een paar uur geleerd heb. Beetje jammer natuurlijk, maar dat zal wel gebelibereerd worden dus het is geen ramp.

Racing_Genk

Legacy Member
Ge moet da nu toch zelf delibereren met uw tolerantiepunten ofzo iets, of werkt da in Gent anders :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan