Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
Lorvet zei:
14-15-16-16-17-19
bio-sysi-nat II-ana III-netw-mvm

Ik wist dat ze goed gingen zijn maar zo goed :crazy: Zeker sysi vind ik enorm verbazend. Blijkbaar toch nog een slaagpercentage van 50% ong, according to FB.

Ziek. Das 80,5%. :D

_ns_

Legacy Member
Burntfaceman zei:
Bestuursrecht 2/20 (niet geleerd, snap niet hoe ik nog een 2 heb :unsure:)
Verbintenissenrecht 12/20
Mensenrechten 13/20
Geschiedenis van privaatrecht 16/20
Inleiding tot Privaatrecht 15/20
Dit had ik echt niet verwacht, zot content nu :D

Op het eerste na :unsure:, dikke punten!


Wij uiteraard ons punten pas donderdag :sop:.

Plutus

Legacy Member
Ik begin meer en meer te beseffen dat dit het laatste semester van de master is, binnen een paar maanden is het gedaan voor altijd. Geeft een raar -dubbel- gevoel :help:

Orchidee

Legacy Member
joshetei zei:
Voor mensen van KAHO gent: de punten zijn nu al online, beetje vroeger dus dan maandag :)
Doeme, ik hoopte dat het voor allemaal eerder zou zijn, maar hier nog niets online. Blijkbaar enkel industrieel al...:(

edraket zei:
Punten online op het KaHo?
Niet te stoppen die technologische vooruitgang!

Zot eh! Ik had verwacht dat ze zeker te laat gingen online komen, aangezien ze het nog niet juist konden op papier. Ferme vooruitgang dus voor kaho!:applause:

bludgeoned

Legacy Member
Tsubasa zei:
Dinsdag van 16u tot 17u30 oefeningen, donderdag 8u30 tot 10u en vrijdag 10u tot 13u. Er zat inderdaad een fout in mijn rooster. Goed dat je dat zegt, ik had er mooi (niet) gestaan.
Door wie wordt bedrijfsfinanciering gegeven dit jaar?
Ik heb het vorig jaar gedaan en meeste lessen wel gedaan, maar had niet het gevoel dat ze essentieel waren.
Aan nota's geraken is wel handig natuurlijk.

Dionysus

Legacy Member
e.House zei:
Ja, maar ik geloof dat de prof en de cursus is veranderd. Toen ik het had, was het wel redelijk interessant en inderdaad niet al te moeilijk, examen bestond uit open vragen. Leuk examen.

Lolwut?

Plutus

Legacy Member
Dionysus zei:
Nog nooit gehad? Hier al meerdere keren, examens waarvan je de stof goed beheerst + die je ook interessant vindt zijn gewoon plezant om te maken.

coldplayke

Legacy Member
Manu zei:
Nog nooit gehad? Hier al meerdere keren, examens waarvan je de stof goed beheerst + die je ook interessant vindt zijn gewoon plezant om te maken.

Dat had ik bij Engelse grammatica.
Was het maar ook zo bij de rest :sop:

Dionysus

Legacy Member
Manu zei:
Nog nooit gehad? Hier al meerdere keren, examens waarvan je de stof goed beheerst + die je ook interessant vindt zijn gewoon plezant om te maken.

Als ik het examen lees en weet dat ik het goed zal kunnen invullen kijk ik op tegen het vele schrijven.

Voor de rechtenmensen: een examen romeins recht bijvoorbeeld
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan