Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Cadiuro zei:
Gedachterepke voor u :D Ze verdienen niet beter

En ik lieg niet hé, heb dat hier gisteren nog gelezen dat dat wel eens voorkomt :p Maar echt, die heeft haar punten en 't is nog niet goed, ze is nóg aan 't flippen.

Een talent gelijk een ander zeker :unsure:

Cadiuro

Legacy Member
glashelder zei:
En ik lieg niet hé, heb dat hier gisteren nog gelezen dat dat wel eens voorkomt :p Maar echt, die heeft haar punten en 't is nog niet goed, ze is nóg aan 't flippen.

Een talent gelijk een ander zeker :unsure:

"Ik kan vliegen!"
"Ik kan auto's smijten!"
"Ik kan brood roosteren met mijn ogen!"
"Ik kan blijven stressen ondanks dat ik al goed nieuws heb gekregen!"

glashelder

Legacy Member
Cadiuro zei:
"Ik kan vliegen!"
"Ik kan auto's smijten!"
"Ik kan brood roosteren met mijn ogen!"
"Ik kan blijven stressen ondanks dat ik al goed nieuws heb gekregen!"

Met 25 ligt die dood van een hartaanval of zo.

(Fuck, ik wil ook brood kunnen roosteren met mijn ogen.)

coldplayke

Legacy Member
Ik gun het die gast wel hoor, dat is tenminste gene die zegt dat hij het slecht heeft gedaan als het niet zo was :p
Ik vind het alleen raar dat een prof zo een bericht mag sturen voordat de punten mogen worden meegedeeld.

Iemand

Legacy Member
Punten on line, pfff.
9 internationaal privaat
9 internationaal fiscaal
11 ecofin
12 po's fiscaal
13 vennootschapsbelasting
14 rechtsvergelijking

Faun

Legacy Member
10, 11, 12, 12, 13, 14

Zeer onverwacht, gezien ik bij een vak waar ik 12 op haalde zelf een vraag op 7 punten volledig heb opengelaten. Ik moet dus de rest quasi allemaal juist hebben :p

Ben trouwens al vertrokken naar Gent vannacht, ik was het beu thuis. Die weekjes vakantie zijn er teveel aan :p

Matt.

Legacy Member
Antwoord van de decaan: punten kunnen niet vrijgegeven worden omdat deliberaties door het bestuurscollege vastgelegd zijn op volgende vrijdag. Bijgevolg kunnen ze de punten niet vrijgeven omdat er blijkbaar een aantal studenten zijn die dit semester afstuderen. Dus ze kunnen de punten pas vrijgeven na de deliberaties van die studenten... Ze zullen maandag eens kijken als het mogelijk is om voor de rest van de studenten de punten vrij te geven of als dat tegen de regels is...

Dus 't zal nog ni voor direct zijn...

Proficiat aan de rest hier. Jammer van al die 9's... :hug:

Furiez

Legacy Member
0, 7, 9, 12, 13, 14, 15, 16

In principe maar 2 herexamens want de 9 is fx, dus vrij tevreden. Ik maak mij eerder zorgen over mijn thesis... Hatelijk werkske gewoon.

Cephalus

Legacy Member
Ah, eindelijk, het tweede semester :).

De schifting is gebeurd en de auditoria en bib worden stukken kalmer en draaglijker. Al wat rustiger in Leuven en veel vlottere bediening in de Acco en de cursusdienst. Praesidiumverkiezingen, veel goodies.

Naar de les rijden met stilaan meer zon en 's avonds wordt het ook later donker. Aftellen naar deugddoende terrasjes en BBQ's.

Studeren in mei en juni met tennis en voetbal als afleiding, en deftig weer om eens te gaan fietsen/lopen. Meteen na de examens: stoom afblazen met RW 2012!

Ik heb er zin in :). Was elk semester maar een tweede semester.

Cadiuro

Legacy Member
Och, ik vind eerste semester ook zijn charmes hebben eigenlijk. 24-u-loop is een hoogtepunt, je leert nieuwe mensen kennen. Herfst heeft, naast alle slechte, best ook mooie kanten. Kerst betekent eten en pakjes!

Maar inderdaad, 2e semester is wel beter. Als de 24-urenloop in het tweede semester was, zou ik het eerste semester gewoon meteen afschaffen.

noreeeee

Legacy Member
Furiez zei:
0, 7, 9, 12, 13, 14, 15, 16

In principe maar 2 herexamens want de 9 is fx, dus vrij tevreden. Ik maak mij eerder zorgen over mijn thesis... Hatelijk werkske gewoon.

Indd thesis is iets rot. Ben er ook mee bezig.

Exorikos

Legacy Member
De 24-urenloop is zo overrated... Ik heb het daar wel gezien ondertussen.

W!mpix

Legacy Member
Ik zou willen dat ze mijn punten ook eens zouden doorsturen. In het buitenland studeren is allemaal goed en wel, maar dat is nu bijna 3 weken geleden dat ik mijn examen heb afgelegd en nog staan die punten niet online.
En dat voor een klas van ocharme ~20 man.

Gatsby

Legacy Member
Fucking hell, ik krijg echt het schijt van mensen die op alles een antwoord hebben.
Een vriend van mij zit nu in zijn eerste jaar lerarenopleiding. Zijn resultaten zijn niet al te schitterend (5 herexamens) en nu valt hij mij ganse tijd lastig met wat hij moet doen: stoppen en gaan werken of verder doen?
Ik zit daar een gans verhaal af te steken dat 5 herexamens niet onoverkomelijk zijn mits inzet in het 2e sem en 2e zit. Begint hij te zagen dat hij waarschijnlijk toch wééral herexamens in 2e sem gaat hebben, dat hij geen zin heeft om geen 3 maand vakantie te hebben, ... Dan zeg ik dat 1x een mindere vakantie echt niet zo erg is en dat het gewoon eventjes een periode van prioriteiten stellen is, antwoordt hij dat hij zijn sport niet wil opofferen voor zijn 3 maanden vakantie.

GAST :doh:

Toen het gesprek over ging naar " in die 4 jaar dak achter de schoolbanken zit, loop ik wel €100 000 mis en 4 jaren pensioen' ben ik afgehaakt.
Waarom advies komen vragen als je zelf toch al alles uitgestippeld hebt? :crazy:

parappa

Legacy Member
punten zijn net binnen gekomen, kben er tevreden over. Opleiding: industriële wetenschappen optie chemie, kahosl gent. 4de jaar

Chemische procestechnologie => 13/20
Duurzaam ondernemen => 14/20
Elektrochemische technieken => 11/20
Industriële chemie => 15/20
Toegepaste chemie => 15/20
Bedrijfsbeleid 2 => 14/20
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan