Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

freakykiller

Legacy Member
eh game of thrones uitgekeken en ik dacht dat ze daar al aan seizoen 2 zitten... niet dus. Dus 't is tijd dat het weer begint, kan ik weer wa avonden goe vullen op café/feestjes(en hopelijk die lessen meemaken 1e week :sop:). Games heb ik precies geen zin in en de serieuze series zijn uit :unsure:

glashelder

Legacy Member
Ik heb ook best wel zin in het tweede semester. (Terwijl ik even vakkundig negeer dat dat hoogstens anderhalve week zal duren :unsure:)

waffel

Legacy Member
14 13 11 10 15 10 12 3

Die laatste is pro-forma, maar door groepswerk 3. Je steekt dan al die tijd in een groepswerk, is het voor niets :p

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Lessenrooster:

Maandag: 14u-18u (en da valt eerste 3 weken weg :p)

Vrijdag: 8u30 - 10u30 & 17u-19u (das dan hetzelfde vak ook nog... wa ne zever)

Gelukkig veel tijd voor thesis dus, want daar heb ik nog nie veel voor gedaan.

Punten zijn voor volgende week.

glashelder

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Vrijdag: 8u30 - 10u30 & 17u-19u (das dan hetzelfde vak ook nog... wa ne zever)
Oh wauw, ik zou zo ragen :unsure: 8u30, da's hier om 7 uur vertrekken, om dan in Gent bijna 7 tussenuren te hebben en thuis te zijn om 21 uur. Op een vrijdag. :p

PinkyNTheBrain

Legacy Member
glashelder zei:
Oh wauw, ik zou zo ragen :unsure: 8u30, da's hier om 7 uur vertrekken, om dan in Gent bijna 7 tussenuren te hebben en thuis te zijn om 21 uur. Op een vrijdag. :p

Ik zit gelukkig nog op kot dan... maar zou idd graag naar huis gaan op ne vrijdag.

Kga eens zien hoe belangrijk die lessen zijn de eerste week. Skippen indien niet :p

Cadiuro

Legacy Member
Seg, wie binnen twee weken donderdag (den 23e) zin heeft in echt een goe feestje, Temptation TD in den Albatros. Gratis vat om 11, gratis condoom bij inkom. Ge zult in de komende weken nog genoeg rode hartjes zien verschijnen in Leuven :D

Kben hier vooral ni subtiel reclame aant maken hoor :p da hebde helemaal verkeerd geïnterpreteerd als reclame.

Ahum.

Nog eens gecheckt, eerste week echt weinig les :D Maandag drie, woensdag 1, donderdag 1, vrijdag 1. En op relatief goede uren, behalve vrijdag misschien.

Fliblit

Legacy Member
Faculteit is terug van onze faculteitsreis (Lissabon). Facebook ondergespamd. Khad beter meegeweest :sad:

joshetei

Legacy Member
Voor mensen van KAHO gent: de punten zijn nu al online, beetje vroeger dus dan maandag :)

Lorvet

Legacy Member
14-15-16-16-17-19
bio-sysi-nat II-ana III-netw-mvm

Ik wist dat ze goed gingen zijn maar zo goed :crazy: Zeker sysi vind ik enorm verbazend. Blijkbaar toch nog een slaagpercentage van 50% ong, according to FB.

edraket

Legacy Member
joshetei zei:
Voor mensen van KAHO gent: de punten zijn nu al online, beetje vroeger dus dan maandag :)

Punten online op het KaHo?
Niet te stoppen die technologische vooruitgang!

h0pje

Legacy Member
Lessenrooster voor dit semester ziet er wel ca va uit, behalve vrijdag jammer genoeg ^^

11u-13u lineaire regressie (klinkt niet als mijn favo vak), 14u-16u organisatiesociologie (me gusta) en 16u-19u: kwal onderzoeksmethoden (meh). Dat betekent vrijdag maar rond 22u00 thuis :(

Joeshoe

Legacy Member
Ik krijg mijn punten blijkbaar pas in de week van de 20ste, terwijl de examencommissie al 5 dagen klaar is met de punten. :wtf:

Burntfaceman

Legacy Member
Bestuursrecht 2/20 (niet geleerd, snap niet hoe ik nog een 2 heb :unsure:)
Verbintenissenrecht 12/20
Mensenrechten 13/20
Geschiedenis van privaatrecht 16/20
Inleiding tot Privaatrecht 15/20
Dit had ik echt niet verwacht, zot content nu :D

Tsubasa

Legacy Member
s0123986 zei:
Economie B is toch donderdag het eerste uur en vrijdag van 10 tot 13? Ik weet het niet zeker, want ik heb hier twee verschillende lessenroosters en ik weet niet welke de juiste is

Dinsdag van 16u tot 17u30 oefeningen, donderdag 8u30 tot 10u en vrijdag 10u tot 13u. Er zat inderdaad een fout in mijn rooster. Goed dat je dat zegt, ik had er mooi (niet) gestaan.

joshetei

Legacy Member
edraket zei:
Punten online op het KaHo?
Niet te stoppen die technologische vooruitgang!

Ja inderdaad, kverschoot er ook van, en dan nog vaneerste keer zonder technische problemen :p
Helaas geen 20 voor bouwmechanica, tis een 19 geworden

hmm kvin ze pertans nie ze

die van ing staan er op, misschien nog niet voor alle richtingen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan