freakykiller
Legacy Member
eh game of thrones uitgekeken en ik dacht dat ze daar al aan seizoen 2 zitten... niet dus. Dus 't is tijd dat het weer begint, kan ik weer wa avonden goe vullen op café/feestjes(en hopelijk die lessen meemaken 1e week
). Games heb ik precies geen zin in en de serieuze series zijn uit 
). Games heb ik precies geen zin in en de serieuze series zijn uit 


ad:
Zeker sysi vind ik enorm verbazend. Blijkbaar toch nog een slaagpercentage van 50% ong, according to FB.
