Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

da biszy

Legacy Member
Tsubasa zei:
FUCK

Mijn 2 gekende buizen + een 8 dus 3 :doh: en 3 geslaagd (12, 13, 14). Ik wou echt mijn absolute minimum van 4 halen. Dju toch.

Het is dat vak met groepswerk in access (beleidsinformatica)... Ik dacht echt dat dat goed ineen zat dus of ik heb dat verkeerd ingeschat of mijn schriftelijk was veel slechter dan gedacht. Eens inzien, stiekem hoop ik op een fout :p. Het is open boek en ik weet wat ze belangrijk vinden dus het is niet echt veel extra werk voor deze zomer, maar die 4 was mooi geweest.

Beheersinformatica van Geert Poels?

Matt.

Legacy Member
Iemand zei:
Zoiets zou aangekaart moeten worden, maar studenten kennende zal niemand zich nog iets aantrekken van het te laat zijn.

Ik vraag me eigenlijk af wanneer ik mijn bachelordiploma ga ontvangen.

Wij gaan met de facultaire stuvers maandag langs bij de ombudsman om eens goed te zagen. Ik zou zeggen: mail eens naar uw stuvers! :)

Iemand

Legacy Member
Matt. zei:
Wij gaan met de facultaire stuvers maandag langs bij de ombudsman om eens goed te zagen. Ik zou zeggen: mail eens naar uw stuvers! :)

Van plan om maandag ook es langs te gaan, ondanks ik geen stuver ben.

Heb mijn stuver al op de hoogte gebracht. ;)

Faun

Legacy Member
Iemand zei:

nope, nog niet geupdate

Btw, iemand uit mijn richting heeft gebeld naar FSA en permanentiedienst van oasis. Ze zijn alle masters in faculteit rechten blijkbaar "vergeten"..

Utred

Legacy Member
Speciaal voor jullie van op de ipod in de bergen: 18, 15, 18, 19, 16, 9.

coldplayke

Legacy Member
Ene op facebook die weer eens moet opscheppen:
ik heb net een persoonlijke mail van de prof van Europese gehad om mij te feliciteren met mijn prachtige resultaat *blablabla* maar ze heeft niet gezegd hoeveel, dus zit ik hier nog altijd kei hard te stressen.


Fuck off.

Gatsby

Legacy Member
Valt nog mee, toch? Alhoewel, een vriendin krijgt ze een dag later en die zit nu al helemaal te stressen.
Bijna niemand van mijn medestudenten heeft zijn uitslag (goed/slecht/hoeveel herex) op facebook gezet. Zo jammer :p

Behalve degene die er voor alles door zijn.

Iemand

Legacy Member
Faun zei:
nope, nog niet geupdate

Btw, iemand uit mijn richting heeft gebeld naar FSA en permanentiedienst van oasis. Ze zijn alle masters in faculteit rechten blijkbaar "vergeten"..

Vergeten als in vrijgeven of ingeven. Indien dat laatste kunnen we nog lang wachten.

coldplayke

Legacy Member
We hebben net onze lijst met short stories doorgestuurd gekregen, waar we een essay over moeten schrijven. Ik kan nu al zeggen dat The Tell-Tale Heart het meest gekozen zal worden :p

GemaneDude

Legacy Member
Je moet er altijd over twee doen en die vergelijken dmv een bepaalde linguistische term ofzo. Ik heb dat verhaal nooit gebruikt. :p

Cadiuro

Legacy Member
coldplayke zei:
Ene op facebook die weer eens moet opscheppen:
ik heb net een persoonlijke mail van de prof van Europese gehad om mij te feliciteren met mijn prachtige resultaat *blablabla* maar ze heeft niet gezegd hoeveel, dus zit ik hier nog altijd kei hard te stressen.


Fuck off.

Wa een ranzig bericht is me da nu weer

Ben net om 20 na 11 wakker geworden, moest om 11.00 in leuven zijn. F***** B****** G******* K******** R****** V***** K*****
Zelf in te vullen naargelang opvoeding

glashelder

Legacy Member
coldplayke zei:
Ene op facebook die weer eens moet opscheppen:
ik heb net een persoonlijke mail van de prof van Europese gehad om mij te feliciteren met mijn prachtige resultaat *blablabla* maar ze heeft niet gezegd hoeveel, dus zit ik hier nog altijd kei hard te stressen.


Fuck off.

Haha. Ik ken zo ook iemand die overtuigd was dat ze voor alles gebuisd ging zijn. Ze is natuurlijk voor alles geslaagd, en nu is ze bang dat ze die punten nog kunnen veranderen :') Op Facebook: "ze kunnen dat toch niet meer veranderen hé??" Tegen mij: "ey, ma kunnen ze da nog aanpassen?" :')

(Ik heb ja gezegd, in zeldzame gevallen, als ze gemist zijn. :evil:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan