da biszy
Legacy Member
Tsubasa zei:FUCK
Mijn 2 gekende buizen + een 8 dus 3 :doh: en 3 geslaagd (12, 13, 14). Ik wou echt mijn absolute minimum van 4 halen. Dju toch.
Het is dat vak met groepswerk in access (beleidsinformatica)... Ik dacht echt dat dat goed ineen zat dus of ik heb dat verkeerd ingeschat of mijn schriftelijk was veel slechter dan gedacht. Eens inzien, stiekem hoop ik op een fout. Het is open boek en ik weet wat ze belangrijk vinden dus het is niet echt veel extra werk voor deze zomer, maar die 4 was mooi geweest.
Beheersinformatica van Geert Poels?
. Het is open boek en ik weet wat ze belangrijk vinden dus het is niet echt veel extra werk voor deze zomer, maar die 4 was mooi geweest.




)
Ze verdienen niet beter