Snowyflake
Legacy Member
coldplayke zei:Heel tevreden eigenlijk, 2 buizen kan ik nog ophalen en atw doe ik wel opnieuw in september. Liever drie keer een 9 dan één keer een 5.
Heel veel mensen bij ons die op alles gebuisd waren![]()
proficiat met je punten maar ik zou eigenlijk liever één 5 hebben dan 3 negens hoor ... 9 zou mij frustreren en 3 vakken die je al min of meer kon opnieuw leren lijkt mij ook saaier dan eentje dat eigenlijk nog vrij nieuw is omdat je het nog maar nauwelijks kon.






