Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Snowyflake

Legacy Member
coldplayke zei:
Heel tevreden eigenlijk, 2 buizen kan ik nog ophalen en atw doe ik wel opnieuw in september. Liever drie keer een 9 dan één keer een 5.
Heel veel mensen bij ons die op alles gebuisd waren :s

proficiat met je punten maar ik zou eigenlijk liever één 5 hebben dan 3 negens hoor ... 9 zou mij frustreren en 3 vakken die je al min of meer kon opnieuw leren lijkt mij ook saaier dan eentje dat eigenlijk nog vrij nieuw is omdat je het nog maar nauwelijks kon.

coldplayke

Legacy Member
Bij een 9 weet ik dat ik nipt gebuisd ben, als ik nog dat extra beetje doe geraak ik er (hopelijk) wel door... en ik heb echt wel hard gewerkt, een 5 zou gewoon een grotere deuk in mijn zelfvertrouwen zijn.

Orchidee

Legacy Member
Orchidee_x zei:
8.10 is echt te vroeg jong!! En dat 3x per week.:sleep:

En dat om twee uur het examen te bespreken. En welliswaar net het examen waar ik 17 op scoorde en dus echt geen behoefte had om het nog eens te overlopen. De rest van de dag ook zo goed als geen les kunnen hebben want we zaten in een lokaal waar het niet zo goed gaat om les te geven. Van een zinloze dag gesproken...

phixiuZ

Legacy Member
coldplayke zei:
Liever drie keer een 9 dan één keer een 5.

lolwut? :eek:

ik denk er net hetzelfde over als snowyflake, ik zou serieus gefustreerd zijn met 3 9'en, heb het ook al meegemaakt..

coldplayke

Legacy Member
Zie reden hierboven :p
Duitse taalkunde en Europese literatuur ben ik vrij gerust in dat ik die nog kan ophalen :)

EDIT: als er drie anderen voor mij naar binnen waren gegaan die beter dan mij hadden, zou ik waarschijnlijk ook wat gefrustreerd zijn, maar als 2 op alles gebuisd zijn en ene op 2 vakken nipt door is, kan ik het al beter relativeren :p

Gatsby

Legacy Member
Zie je wel dat je punten cava gingen zijn, coldplayke. :D

Ik heb vandaag een ganse tour de Gand gedaan: Story - Acco - Top Copy - Docunet. Hoe inefficiënt zijn die wel niet trouwens bij D0cunet? Staan ze daar met 4, duurt het alsnog >20min voor ze 3 cursussen kunnen pakken en afrekenen.

coldplayke

Legacy Member
Gatsby zei:
Zie je wel dat je punten cava gingen zijn, coldplayke. :D

Het ironische is dat ze na mijn middelbaar me die studies hadden afgeraden wegens de zware grammatica (ik heb KSO gedaan). Laat dat nu mijn 2 beste vakken zijn :')

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
PUNTEN:
Algemene taalwetenschap 9/20
Algemene literatuurwetenschap 12/20
English literary history 10/20
Duitse taalkunde 9/20
Duitse literatuur 11/20
Duitse grammatica 14/20
Engelse grammatica 13/20 (omgerekend met 2/3 schaal, dus normaal 16/20)
Europese literatuur 9/20

Heel tevreden eigenlijk, 2 buizen kan ik nog ophalen en atw doe ik wel opnieuw in september. Liever drie keer een 9 dan één keer een 5.
Heel veel mensen bij ons die op alles gebuisd waren :s

Veel beter dan mijn 1e semester vorig jaar. Ik had toen een 7, twee 8'n en twee 9's :p

Is ATW in Leuven hetzelfde als bij ons? Verstraete met Linguistics-boek?

coldplayke

Legacy Member
Nope, een boek van de prof (Geeraerts). Ik dacht echt dat ik op dat examen door was, en op alw gebuisd :D
Ik had het eigenlijk wel liever omgekeerd gehad, ik haat meerkeuze examens :sop:

Nas

Legacy Member
Iemand ervaring met de cursus sociale psychologie?
Best dat ik maar ongeveer de helft van die cursus moet kennen.

Drew

Legacy Member
Nas zei:
Iemand ervaring met de cursus sociale psychologie?
Best dat ik maar ongeveer de helft van die cursus moet kennen.
Sorry, is nieuw sinds dit jaar. Ik had nog het immers nuttige niet-sociale psychologie. :love:

Lorvet

Legacy Member
phixiuZ zei:
Get Ready is gonna be awesum :love:

't is blijkbaar al uitverkocht (vorig jaar niet het geval geloof ik), al een chance dat ik er maandag direct achter geweest ben, want vanmorgen al moeten skippen omdat gisteren alweer te laat was :p

En zieke punten @ Lorvet en computerarchitectuur is wel een wijs vak, al raad ik u wel aan om die cursus zelf af te drukken en niet via de cursusdienst. Het scheelt heel wat papier als je die recto verso 4 dia's per blad (met kleine marges, perfect leesbaar dan) afdrukt en studeert een pak aangenamer.

Ik zag het niet aankomen, daarmee dat ik zal moeten passen :sad: Dan maar wat goliardekes meer doen om te compenseren :p

Ik print ze alleen niet af met 4 dia's per blad, maar met 1 dia per bladzijde en daaronder zijn notities, zijn er zodanig veel dat het bijna een volwaardige cursus wordt. Op de slides zelf staat immers niet zoveel vind ik buiten figuren.

Th1x4nG

Legacy Member
McGregor zei:
Ik heb je zien zitten (linkse blok, laatste rij helemaal rechts.)
Ik heb de boeken gaan kopen, 62 euro :s

Ahja? Zou beter anoniem blijven tot ik ne keer naar de kapper kan gaan :p

62 is dan nog excl dat wetboekje, da zal wel aan te raden zijn zeker? Of zou die codex van Inleiding tot het economisch recht wel volstaan? Allee, kga nog efkes wachten met da boekske te halen, denk ik. Best eerst wa artikels tegenkomen en als ik da ni kan opzoeken da extra boekske halen. Want gelijk WMPC staat wel in onze codex van 1e bach maar natuurlijk ni in da boekske als ik het goe voorheb?

24/40 op Engels, what the fuck... ik wil de lerares van vorig jaar terug. Met die test van het CLT haal ik gewoon het hoogste wa mogelijk is. Mja, eigen woorden uitvinden ipv de economische woordenschat die ge moet studeren gebruiken, zal het ook ni zijn. :) Vandaag voor de derde keer naar de les geweest en die vrouw is echt terrible.

McGregor

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ahja? Zou beter anoniem blijven tot ik ne keer naar de kapper kan gaan :p

62 is dan nog excl dat wetboekje, da zal wel aan te raden zijn zeker? Of zou die codex van Inleiding tot het economisch recht wel volstaan? Allee, kga nog efkes wachten met da boekske te halen, denk ik. Best eerst wa artikels tegenkomen en als ik da ni kan opzoeken da extra boekske halen. Want gelijk WMPC staat wel in onze codex van 1e bach maar natuurlijk ni in da boekske als ik het goe voorheb?

24/40 op Engels, what the fuck... ik wil de lerares van vorig jaar terug. Met die test van het CLT haal ik gewoon het hoogste wa mogelijk is. Mja, eigen woorden uitvinden ipv de economische woordenschat die ge moet studeren gebruiken, zal het ook ni zijn. :) Vandaag voor de derde keer naar de les geweest en die vrouw is echt terrible.

Ja die 62 is excl dat boekje. Ik zal het eens vragen aan haar of de codex van vorig jaar voldoende is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan