Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

coldplayke zei:Ok... ik heb een probleem maar ik weet nog niet of het een groot of klein is.
Gisteren ben ik naar de cursusdienst geweest en gevraagd voor Engels taal- en tekst 2.
Nu zie ik dat ze me enkel het a-deel hebben meegegeven, terwijl ik het b-deel morgen al nodig heb. En dat zijn redelijk kleine groepen en ze hebben nog gevraagd om uw cursus zeker mee te nemen...
Ik ben bang![]()


Een echt wijf e gij.coldplayke zei:Ik ben gewoon echt een watje op dat vlak
Ik voel me al bekeken en naakt wanneer ik in een ganse aula mijn cursus niet bij heb...
coldplayke zei:Ik ben gewoon echt een watje op dat vlak
Ik voel me al bekeken en naakt wanneer ik in een ganse aula mijn cursus niet bij heb...

Ik voel mij bekeken wanneer ik in de loop van een van de volgende weken een prestatie moet geven voor een vol auditorium.coldplayke zei:Ik ben gewoon echt een watje op dat vlak
Ik voel me al bekeken en naakt wanneer ik in een ganse aula mijn cursus niet bij heb...
sop
om daar dan 20 minuten in auditorium te zitten met 20 man en geen prof
Bleek dat de les maar om 9 uur begon, stond verkeerd op ons lessenrooster. Ik vond het al zo raar dat de prof 20 minuten te laat toekwam en dat er constant mensen binnnenkwamen.
Dat er zo één of twee mensen te laat komen, okay, maar zeker een stuk of 20.

Ja, allez, ze heeft al eens een half jaar verpleegkunde gedaan maar geen examens meegedaan. Misschien ben ik gewoon teleurgesteld hoorkil911ler zei:Es gezien op de site en blijkbaar hebben de Ortho's een andere docent, ik prijs haar gelukkig
En 2 9's en al de rest erdoor? Wel jammer voor die 9's, maar eigenlijk voor een eerste examenperiode in't hoger onderwijs is dat nog vré nice imo![]()
Ze zei altijd dat haar examens goed waren gegaan, zo vond ze ortho véél gemakkelijker dan verwacht en van psycho had ze ook niet gedacht dat ze gebuisd ging zijn.
9 is echt gewoon kut. Ik vond mijn 3 voor statistiek minder erg dan de 9 voor methodologie. Die 3 was echt gewoon superhard verdiend, ik kon er niks van. Die 9 was zo van "ai, nét niet, jammer!"coldplayke zei:Ik zou super blij zijn met 2 9's, is toch totaal niet erg.

Hah, hij is inderdaad wel grappig. Volgens mij wel elk jaar dezelfde grapjes (Gollum + kweetnietmeerwie = Devos?), dat maakt het wel minder leukNas zei:Ik lag strijk in de les Recht. Serieus strijk
Wat een droogkloot, die prof.
Was gisteren ook zo in bio-antropologie. De prof "ja, 'k ga eens mijn bril aandoen dat ik jullie beter zie... Oei, nee, zal hem weer afzetten, 't is toch da ni." Zo hard ingestudeerd 
Holy crapNas zei:Ik voel mij bekeken wanneer ik in de loop van een van de volgende weken een prestatie moet geven voor een vol auditorium.
IN DEN UFO!
Voor geschiedenis dan? En vol, da's toch alleen politieke?glashelder zei:9 is echt gewoon kut. Ik vond mijn 3 voor statistiek minder erg dan de 9 voor methodologie. Die 3 was echt gewoon superhard verdiend, ik kon er niks van. Die 9 was zo van "ai, nét niet, jammer!"![]()


Dat kan misschien nog komenglashelder zei:Hah, hij is inderdaad wel grappig. Volgens mij wel elk jaar dezelfde grapjes (Gollum + kweetnietmeerwie = Devos?), dat maakt het wel minder leukWas gisteren ook zo in bio-antropologie. De prof "ja, 'k ga eens mijn bril aandoen dat ik jullie beter zie... Oei, nee, zal hem weer afzetten, 't is toch da ni." Zo hard ingestudeerd
![]()


Nee, Belgische Politieke Geschiedenis is voor alle richtingen. Nu ja, vol zit het niet, maar toch een goei 500-600 man.Holy crapVoor geschiedenis dan? En vol, da's toch alleen politieke?