Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

GemaneDude

Legacy Member
Ja, ik zat daar ook de eerste les zonder papieren omdat ik het nog niet had. :p
Kijk anders met iemand mee ofzo, je moet daar toch enkel van af lezen. :)

Nas

Legacy Member
Ik lag strijk in de les Recht. Serieus strijk :lol:
Wat een droogkloot, die prof.

Estrebian

Legacy Member
Fiscaliteit van Financiële producten 2
Beheer en Controle van Financiële Instellingen 11
Financiële Econometrie 14
Investeringsbeleid en Kredietanalyse 13
Bedrijfsrisicomanagement en Verzekeringen 13
Financiële Wetgeving en Governance 12
Advanced Corporate Finance 12
Investment Analysis and Portfolio Management 12
Internationale Financiële topics 15

Geen al te denderende punten, maar toch tevreden dat het bij die ene (verwachte) buis gebleven is :)

josilirios

Legacy Member
coldplayke zei:
Ok... ik heb een probleem maar ik weet nog niet of het een groot of klein is.
Gisteren ben ik naar de cursusdienst geweest en gevraagd voor Engels taal- en tekst 2.
Nu zie ik dat ze me enkel het a-deel hebben meegegeven, terwijl ik het b-deel morgen al nodig heb. En dat zijn redelijk kleine groepen en ze hebben nog gevraagd om uw cursus zeker mee te nemen...
Ik ben bang :cry:

kzou niet gaan, waarschijnlijk laten ze u niet binnen of zal de prof elke 5 minuten grapjes maken over dat gij u boek niet hebt :s:s

coldplayke

Legacy Member
Ik ben gewoon echt een watje op dat vlak :(
Ik voel me al bekeken en naakt wanneer ik in een ganse aula mijn cursus niet bij heb...

_ns_

Legacy Member
GBO 13
GPR 14
Ethiek 8
juridisch info 9

Super teleurgesteld, vooral van dat laatste dan nog. Niet te begrijpen, sowieso gaan inkijken.

Utred

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik ben gewoon echt een watje op dat vlak :(
Ik voel me al bekeken en naakt wanneer ik in een ganse aula mijn cursus niet bij heb...
Een echt wijf e gij.

josilirios

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik ben gewoon echt een watje op dat vlak :(
Ik voel me al bekeken en naakt wanneer ik in een ganse aula mijn cursus niet bij heb...

Ja dat is dan ook wel heel erg he, u boek niet bijhebben in een les waar het de prof echt niet kan schelen of gij nu noteert op papier, ne laptop, nen ipad, u kleibord of u cursus :s

Utred

Legacy Member
Ik voel mij al een modelstudent als ik mijn boek eens daadwerkelijk uit mijn rugzak pak.

Nas

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik ben gewoon echt een watje op dat vlak :(
Ik voel me al bekeken en naakt wanneer ik in een ganse aula mijn cursus niet bij heb...
Ik voel mij bekeken wanneer ik in de loop van een van de volgende weken een prestatie moet geven voor een vol auditorium.
IN DEN UFO!

Lorvet

Legacy Member
Toch nog naar de lentefuif kunnen gaan gisteren, was wel vet. Alleen dat Rombautje erna was niet zo'n goed idee :s

glashelder

Legacy Member
Vanmorgen om 8u30 de Blandijnberg op geraken (:sop:) om daar dan 20 minuten in auditorium te zitten met 20 man en geen prof :wtf: Bleek dat de les maar om 9 uur begon, stond verkeerd op ons lessenrooster. Ik vond het al zo raar dat de prof 20 minuten te laat toekwam en dat er constant mensen binnnenkwamen.

Maar dat beginuur wou op zich ook niet veel zeggen, eigenlijk zijn er tijdens het ganse uur les (dus van 9 tot 10 dan) constant mensen blijven binnenkomen. Is dat normaal in de Blandijn of zo? :p Dat er zo één of twee mensen te laat komen, okay, maar zeker een stuk of 20.

En vreemde prof. Geen idee of we nu echt al les hebben gehad, of hij gewoon verhaaltjes zat te vertellen (geen slides, dus we konden niet echt volgen). Op een bepaald moment stelt iemand een vraag (compleet irrelevant, over hoe de prof zelf dan een bepaalde kwestie ziet), en dan is hij een half uur bezig geweest met die te beantwoorden. En we hadden dus maar een uur les :p

Dat wordt vanaf nu uitslapen de donderdag :unsure:

kil911ler zei:
Es gezien op de site en blijkbaar hebben de Ortho's een andere docent, ik prijs haar gelukkig :p

En 2 9's en al de rest erdoor? Wel jammer voor die 9's, maar eigenlijk voor een eerste examenperiode in't hoger onderwijs is dat nog vré nice imo :p
Ja, allez, ze heeft al eens een half jaar verpleegkunde gedaan maar geen examens meegedaan. Misschien ben ik gewoon teleurgesteld hoor :p Ze zei altijd dat haar examens goed waren gegaan, zo vond ze ortho véél gemakkelijker dan verwacht en van psycho had ze ook niet gedacht dat ze gebuisd ging zijn.

Dus toen ze zenuwachtig werd, dacht ik gewoon van "ach, dat zal wel goed zijn." Ik heb zelfs nog letterlijk gezegd tegen haar dat ik zeker was dat ze er voor alles door ging zijn :p

coldplayke zei:
Ik zou super blij zijn met 2 9's, is toch totaal niet erg.
9 is echt gewoon kut. Ik vond mijn 3 voor statistiek minder erg dan de 9 voor methodologie. Die 3 was echt gewoon superhard verdiend, ik kon er niks van. Die 9 was zo van "ai, nét niet, jammer!" :sop:

Nas zei:
Ik lag strijk in de les Recht. Serieus strijk :lol:
Wat een droogkloot, die prof.
Hah, hij is inderdaad wel grappig. Volgens mij wel elk jaar dezelfde grapjes (Gollum + kweetnietmeerwie = Devos?), dat maakt het wel minder leuk :p Was gisteren ook zo in bio-antropologie. De prof "ja, 'k ga eens mijn bril aandoen dat ik jullie beter zie... Oei, nee, zal hem weer afzetten, 't is toch da ni." Zo hard ingestudeerd :p

Nas zei:
Ik voel mij bekeken wanneer ik in de loop van een van de volgende weken een prestatie moet geven voor een vol auditorium.
IN DEN UFO!
Holy crap :p Voor geschiedenis dan? En vol, da's toch alleen politieke?

coldplayke

Legacy Member
glashelder zei:
9 is echt gewoon kut. Ik vond mijn 3 voor statistiek minder erg dan de 9 voor methodologie. Die 3 was echt gewoon superhard verdiend, ik kon er niks van. Die 9 was zo van "ai, nét niet, jammer!" :sop:

Ik heb 3 buizen en alle 3 een 9. Zo erg vind ik dat niet hoor, vooral omdat ik er 2 nog kan ophalen :p
Het is makkelijker om nu een 11/20 dan een 17/20 te halen he :p

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
Hah, hij is inderdaad wel grappig. Volgens mij wel elk jaar dezelfde grapjes (Gollum + kweetnietmeerwie = Devos?), dat maakt het wel minder leuk :p Was gisteren ook zo in bio-antropologie. De prof "ja, 'k ga eens mijn bril aandoen dat ik jullie beter zie... Oei, nee, zal hem weer afzetten, 't is toch da ni." Zo hard ingestudeerd :p
Dat kan misschien nog komen :p
Beter zo'n aangename peet dan die saaie kippekut van Belgische Politieke Geschiedenis. De Wever vertelt vlot en interessant, maar dat wijf is zo saai :sleep:

Holy crap :p Voor geschiedenis dan? En vol, da's toch alleen politieke?
Nee, Belgische Politieke Geschiedenis is voor alle richtingen. Nu ja, vol zit het niet, maar toch een goei 500-600 man.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan