Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

cdp1193

Legacy Member
Ik heb ook nog gehoord dat zijn voeten nog op de grond stonden.

NotoriousP

Legacy Member
Exorikos zei:
Gevorderde kernfysica: 12
Solid State Physics I: 11
Lasers and Laser Spectroscopy: 14
Sterrenkunde: 12
Nuclear Energy: 8

Ik ben maar matig tevreden. De punten zijn niet schitterend en achteraf gezien heb ik dat examen van Nuclear gewoon zwaar verkloot, want dat was écht gemakkelijk.

Broertje heeft er een 3 op dusja. :p

Th1x4nG

Legacy Member
Beste medestudenten

ik ben momenteel nog alleen op zoek naar groepsleden voor het vak productie en logistiek management (PLM).

Bij een groepswerk vind ik goede communicatie en duidelijke afspraken belangrijk, eveneens is een sterke inzet van alle groepsleden ook noodzakelijk om goed samen te kunnen werken en op elkaar te rekenen.

Bent u ook nog op zoek naar een groepslid voor PLM en u voelt zich aangesproken om met mij samen te werken?
Neem gerust zo snel contact mij op.

Ik wens iedereen veel succes met het vak PLM en tot in de les!

Met vriendelijke groeten,



Jimmy Siu
Student TEW

:lol:

Exorikos

Legacy Member
NotoriousP zei:
Broertje heeft er een 3 op dusja. :p

Een 3? :s Hoeveel dagen had hij er weer aan gespendeerd? Vrienden van me hadden 16, 14 en 7. Alledrie burgies die over hun bachelor grote en gewone onderscheiding gehaald hebben. :p

_ns_

Legacy Member
Iemand btw zov galabal in gent straks? Eén van de drie keer da'k in gent kom per jaar :unsure:.

NotoriousP

Legacy Member
Exorikos zei:
Een 3? :s Hoeveel dagen had hij er weer aan gespendeerd? Vrienden van me hadden 16, 14 en 7. Alledrie burgies die over hun bachelor grote en gewone onderscheiding gehaald hebben. :p

Genoeg dagen maar blijkbaar zwaar pech met de vragen, maat van hem had een 14 maar beweerde dat hij op diezelfde vragen ook gebuisd zou zijn dusja. Pech voor hem. :p Hij moet wel 3/5 vakken opnieuw doen...

Exorikos

Legacy Member
Welke vragen had hij? Er zijn wel een paar pechvragen bij, maar een 3 haal je niet alleen door pech denk ik. :p

Nunak

Legacy Member
Lineaire optimalisatie: 13
Declaratieve talen: 15
Business information systems: 16
Automaten en berekenbaarheid: 18 (:cool:)

LO is wat weinig voor dat vak maar ik ben content!

Burrid

Legacy Member
Bah, niet gedacht dat bekkenmodellering puur over olie en gas ontginnen zou zijn.
Dat vak is zo typisch amerikaans dat het bijna geen wetenschap meer is.
Het was beter een keuzevak gebleven dan een verplicht vak, daarvoor doe ik niet geologie.

Torche

Legacy Member
Nee, dat studeert ge om de forams te tellen in slijpplaatjes van een boorkern. ;)
Iemand van bij mij in 't jaar deed zo'n thesis waarbij ze in elk slijpplaatje 5 types forams had die ze moest tellen, en dat waren er honderden/duizenden per slijpplaatje ... ik zou gek worden. :lol:

Ikzelf vond die super toegepaste vakken zoals petroleumwinning, mijnbouwmethoden of geofysiche opnamen echt wel tof.

Maar ieder zijn ding, gelukkig maar. :)

Ironpole

Legacy Member
Stagemotivaties allemaal in orde. Nu hopen op het beste. :s

Vakoverschrijdend project is echt nice. Straks eens aan werken misschien. :)

Burrid

Legacy Member
Torche zei:
Nee, dat studeert ge om de forams te tellen in slijpplaatjes van een boorkern. ;)
Iemand van bij mij in 't jaar deed zo'n thesis waarbij ze in elk slijpplaatje 5 types forams had die ze moest tellen, en dat waren er honderden/duizenden per slijpplaatje ... ik zou gek worden. :lol:

Ikzelf vond die super toegepaste vakken zoals petroleumwinning, mijnbouwmethoden of geofysiche opnamen echt wel tof.

Maar ieder zijn ding, gelukkig maar. :)

Meh, 6 maand microscopiewerk zou ik ook niet meer zien zitten. Mijn bachelorstage was 1 maand microscopie, maar dat was aangenaam omdat het met een plezante groep was.

Welja gelukkig ieder zijn interessegebied, anders zou het maar dom zijn :crazy:

Th1x4nG

Legacy Member
Utred zei:
:lol:
Erasmusstudent?

Zou straf zijn moest hij van de eerste week zo het Nederlands beheersen dan. Altijd pareltjes ze, de tekst van mensen die per mail een groepke zoeken.

Hallo

Ik ben nog op zoek naar een groepje. Het is maar voor 1 persoon.

Ik ben een gemotiveerde student met goede resultaten , ik ben dus zeker een aanwinst voor de groep.

Laat me weten of dat er onvolledige groepen zijn.

Met vriendelijke groeten

Exorikos

Legacy Member
Bookdepository.com > VTK cudi met 15€ en het boek is er dan nog eens een maand sneller. :)

Th1x4nG

Legacy Member
Dju, heb Managerial Economics dinsdag op Amazon besteld voor 39 en ginder kost het nen halven euro minder (of komt daar nog eens 6% BTW op?). Komt maandag toe terwijl het bij onze eigen cursusdienst 'any time soon' is, liever maandag dus. :p
Als de RRP echt 82+ euro is, hallowkes!

Edit: blijkbaar toch wa centiemen goedkoper bij The book depository, in het vervolg dus altijd daar kijken ook :(

Exorikos

Legacy Member
Gratis shipping naar België! :)

RRP: €113,14 met korting €81,69 (alles van BTW inclusief)
VTK cudi: €95,40
Acco: €104

Th1x4nG

Legacy Member
Das idd ni twijfelen dan. Moet nog zien hoeveel mijn boek bij onze eigen cursusdienst zal kosten, heb gewoon online gekocht omdat ze geen enkele clue hebben wanneer het binnenkomt, en chaos vermijden en het gewoon thuis krijgen is natuurlijk ook aangenaam. :p

Voor een ander vak was de faculteit 10 cent duurder dan de Acco, terwijl ze claimen 'de goedkoopste cursusdienst in Leuven' te zijn... Goe bezig! Een plichtvak ook, trouwens.

Wel bedankt voor die book depository tip, ben al een beetje vastgegroeid aan Amazon omdat die altijd wel ne steengoede prijs hebben en telkens leveren op of voor de datum die ze vooropstellen. Kende de site wel maar vergeten op te kijken.

Insanitarium

Legacy Member
Ik bestel mijn boeken altijd via bookdepository :D Vandaag 'de prins' van Machiavelli aangekregen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan