Racing_Genk
Legacy Member
Da moet gij zeggen als ik zie wa voor comments gij hier soms op 9lives plaatst 
grotere snob en nerd als u nog nooit gezien
edit: En om uw idiote redenering en maatstaf van het 'nerd zijn' even over te nemen: ik wil het percentage lessen dat gij bijwoont wel eens vergelijken met hetgene wat ik bijwoon, we zullen snel weten wie hier de nerd is

grotere snob en nerd als u nog nooit gezien
edit: En om uw idiote redenering en maatstaf van het 'nerd zijn' even over te nemen: ik wil het percentage lessen dat gij bijwoont wel eens vergelijken met hetgene wat ik bijwoon, we zullen snel weten wie hier de nerd is

tja, it's ment to be zeker 


Multi-touch werkt echt super.
?