Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Racing_Genk

Legacy Member
_ns_ zei:
Ge kunt nog kijken voor het buitenland in uw master? Als dat bij TEW kan iig.
Nee, geloof van niet.

@t1xng (ofzo iets): Zijn er zoveel van TEW die op erasmus gaan?:p

Th1x4nG

Legacy Member
_ns_ zei:
Ge kunt nog kijken voor het buitenland in uw master? Als dat bij TEW kan iig.

Ik ga wellicht ERB doen dus kan Erasmus nog in de master, ma da neemt ni weg da ik mij nu wel vrij bekakt voel. :(

Racing: Ik ken er weinigen die bewust ni gaan, meestal zijn het er met een te hobbelig parcours die sowieso niet meedoen :p Ga mij da echt ni kunnen vergeven dat ik Jönköping, Helsinki, Umea verkloot heb en dacht dat ik Göteborg kon krijgen met 59% ^_^

Insanitarium

Legacy Member
coldplayke zei:
Ja, ik amuseer me echt te pletter met mensen die om 12 uur al glazen wijn naar binnen kappen terwijl ik daar met een warme choco zit :unsure:

Ik ga redelijk vaak op café met vrienden en ik drink geen alcohol ze :o

Nunak

Legacy Member
edraket zei:
Wotfak, moeten hier met twee een paper schrijven van 15 a 20 blz :/
Dan nog wat lab reports en die boel staat maar op 25%.
Daar gaat mijn hoop op een iets rustiger semester :sad:

Burgies :angry:

Das nog niks in vergelijking met sociaal werk :s:s:s

Lorvet

Legacy Member
Misericordiam zei:
:s:s:s:s:s:s

(ik wou meedoen :s)

Ik heb een hekel aan teveel smileys die allemaal hetzelfde zeggen :help::help::help::help::help::help:

Insanitarium zei:
Ik ga redelijk vaak op café met vrienden en ik drink geen alcohol ze :o
Pussy. Nee, ging zelf vaak genoeg op café met gasten die zelf geen alcohol drinken, was er vroeger zelf ook een. Gelukkig heb ik mezelf al bekeerd :p Beklaag ik me de ochtend erna meestal wel. Of de les die erop volgt.

Utred

Legacy Member
De ':s' is niet zomaar een smiley. Dat is een concept, een symbool, een inspiratie. Dat is de ziel van deze thread.
Na Jeroen Meus.

Insanitarium

Legacy Member
Lorvet zei:
Pussy. Nee, ging zelf vaak genoeg op café met gasten die zelf geen alcohol drinken, was er vroeger zelf ook een. Gelukkig heb ik mezelf al bekeerd :p Beklaag ik me de ochtend erna meestal wel. Of de les die erop volgt.

Gohja, het is nu niet bepaald een bewuste keuze in de zin van 'ik drink geen alcohol omdat het tegen mijn principes is'.
Ik zoek eigenlijk ook altijd de rustige, donkere cafékes op waar niet teveel volk zit.

Het is gewoon altijd zo geweest bij mij, en ik vind dat wel plezant :)
Geef mij maar mijne cola en een paar maten waarmee ik kan zagen over de dingen des levens :p

Cadiuro

Legacy Member
Ik kan van beide genieten, van op stap gaan en dan veel drinken, maar evengoed van gewoon iets gaan drinken. Dan drink ik wel liefst een biertje, graag zelfs zwaar, maar niet in de zin van "ik wil zat worden", maar gewoon omdat ik die dan goed smaken.

Ironpole

Legacy Member
tommie314 zei:

Seg, heb jij nu ook voor een IAESTE stage gesolliciteerd? Misschien weet gij dat wel: moest die motivatiebrief in de perfecte motivatiebrief-vorm met aanspreking enzo? :unsure:

Want ik heb eerder een motivatie geschreven, geen 'motivatiebrief'. Leek mij vrij evident dat ik wist dat ik bij IAESTE solliciteerde en dat ze weten hoe ik heet aangezien het op hun eigen website is. :p

Ik denk eraan omdat het bij C-form expliciet genoteerd staat, maar dat lijkt mij daar wél logisch dat je een brief schrijft omdat het bedrijf niet weet wie jij bent als je een stage toegewezen krijgt.

Tsubasa

Legacy Member
Damn, iets nuttig doen is toch lastig :p. Maar goed, moet eerst toch nog een vlucht boeken en andere algemene taken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan