Racing_Genk
Legacy Member
Nas zei:Blijkbaar heeft Leuven geen 2 dagen krokusverlof?
Wij zitten dan ook tenminste op een unief met niveau

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nas zei:Blijkbaar heeft Leuven geen 2 dagen krokusverlof?

Nee, geloof van niet._ns_ zei:Ge kunt nog kijken voor het buitenland in uw master? Als dat bij TEW kan iig.

_ns_ zei:Ge kunt nog kijken voor het buitenland in uw master? Als dat bij TEW kan iig.

Ga mij da echt ni kunnen vergeven dat ik Jönköping, Helsinki, Umea verkloot heb en dacht dat ik Göteborg kon krijgen met 59% ^_^coldplayke zei:Ja, ik amuseer me echt te pletter met mensen die om 12 uur al glazen wijn naar binnen kappen terwijl ik daar met een warme choco zit![]()

edraket zei:Wotfak, moeten hier met twee een paper schrijven van 15 a 20 blz :/
Dan nog wat lab reports en die boel staat maar op 25%.
Daar gaat mijn hoop op een iets rustiger semesterad:
Burgies![]()



Racing_Genk zei:Wij zitten dan ook tenminste op een unief met niveau![]()





Racing_Genk zei:Wij zitten dan ook tenminste op een unief met niveau![]()




Misericordiam zei:
(ik wou meedoen)






Pussy. Nee, ging zelf vaak genoeg op café met gasten die zelf geen alcohol drinken, was er vroeger zelf ook een. Gelukkig heb ik mezelf al bekeerdInsanitarium zei:Ik ga redelijk vaak op café met vrienden en ik drink geen alcohol ze![]()
Beklaag ik me de ochtend erna meestal wel. Of de les die erop volgt.Lorvet zei:Ik heb een hekel aan teveel smileys die allemaal hetzelfde zeggen![]()














Misericordiam zei:
't was voorspelbaar zeker
Utred zei:De '' is niet zomaar een smiley. Dat is een concept, een symbool, een inspiratie. Dat is de ziel van deze thread.
Na Jeroen Meus en natalie.
http://i.imgur.com/hx45u.jpgUtred zei:De '' is niet zomaar een smiley. Dat is een concept, een symbool, een inspiratie. Dat is de ziel van deze thread.
Na Jeroen Meus.
Lorvet zei:Pussy. Nee, ging zelf vaak genoeg op café met gasten die zelf geen alcohol drinken, was er vroeger zelf ook een. Gelukkig heb ik mezelf al bekeerdBeklaag ik me de ochtend erna meestal wel. Of de les die erop volgt.


tommie314 zei:Welkom![]()

