Lukieezzz
Legacy Member
Fliblit zei:MSI 00.14
Ik vroeg mij eigenlijk af waar de cursussen Fins worden aangeboden

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fliblit zei:MSI 00.14

Lukieezzz zei:Ik vroeg mij eigenlijk af waar de cursussen Fins worden aangeboden![]()
profound zei:Ik ben zo wa men cv aan het maken, momenteel met men talenkennis bezig. Ik wil bij Engels zetten 'uitstekend' maar ik zou dat graag wat staven dmv een bewijs. Zijn er zo officiële tests om aan te tonen dat je de taal onder de knie hebt?
Mijn moeder heeft zo'n 'tweetaligheidscertificaat' of zoiets, maar ze denkt dat dit niet meer gegeven wordt. Ik vraag me af of bijvoorbeeld een TOEFEL-test voldoende zou zijn? Of zijn er (betere) alternatieven?
Mastamane zei:Ah dat was hij die daar donderdag naar de Manu kan of wat?![]()

Matt. zei:Ook barslecht geslapen. Ieder uur van de wekker gezien.Gelukkig maar les van 9 tot 12. (Terwijl het merendeel van de UGent'ers kan uitslapen vandaag.
)
McGregor zei:Waarom was je wel buitengevlogen in de les![]()
). In de komende minuut effectief braaf geweest maar dat antwoord zal hem zo tegengestoken hebben dat we buiten mochten gaan. 
Nu ja, ik weet ni of ik wel nog kom, hij geeft maar 3 lessen meer en het nut ervan is ook redelijk beperkt. Donderdag al geen CLT 's avonds dus om nu 3 springuren te hebben om mij dan 2 uur te vervelen, en eerst nog gaan verontschuldigen tegen ne kerel die da echt ni verdient, mmh. 
Heb indertijd (pakt rond 2007-2008) toen ik net RTW gekocht had al een ganse hoop mods uitgetest, ben nu wel aan vanilla bezig. PC kan RTW nog net aan zonder mods, dus ik ga hem niet verder uitdagenpuni zei:Bij R:TW valt de Europa Barbarorum mod zwaar aan te raden trouwens. Waarschijnlijk wel nefast voor uw studies, just sayin'. En van Football Manager zou ik idd zeker wegblijven. ;p

Orchidee_x zei:Het was een vak van het eerste en een vak van het tweede maar dan nog heb je als GITter normaal toch het recht om ene te verzetten?
1e examenperiode:
- opleidingsonderdelen die behoren tot hetzelfde deel van het modeltraject (studiejaar): tussen de aanvang van 2 examens moet minstens 24 uur tijd zijn;
- opleidingsonderdelen die NIET behoren tot hetzelfde deel van het modeltraject (studiejaar): tussen de aanvang van 2 examens moet minstens 12 uur tijd zijn. Dit is vaak het geval bij studenten met een GIT.
Orchidee_x zei:Aan de Ugent'ers: Is er bij jullie normaal ook zo geen regeling dat je minstens x aantal uur tussen twee examens moet hebben? Mijn neef had vorig semester drie examens waarvan er twee op 1 dag vielen (slechts 18min tussen beide). Het was een vak van het eerste en een vak van het tweede maar dan nog heb je als GITter normaal toch het recht om ene te verzetten? Hij zei dat ze dat niet konden voor die vakken, wat me verbaasde. Jammergenoeg heeft hij ze allebei geprobeerd en haalde hij op allebei een negen. Aan vorig semester kan natuurlijk niets meer gedaan worden, maar als iemand weet of hij het recht heeft om in het vervolg een verplaatsing te eisen of als Ugent een verplaatsing kan weigeren. Want ik vind dit ech bizar. Hij heeft er echt wel belang bij om dit jaar te slagen want normaal moest hij al in zijn derde bach zitten.
freakykiller zei:Normaal kan dat dacht ik niet ? 12 uur ofzo is de regel ?