Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

stinky

Legacy Member
moustii zei:
De opendeurdag is pas op 17 maart :sad:

Leuven en antwerpen houden deze vakantie een openlesweek en gent niet :(

Gewoon in de les gaan zitten, geen kat dat het opmerkt. voor lessen van het 1e jaar lukt dat zeker en lessen van 2e bach zal wss ook nog wel lukken.

Racing_Genk

Legacy Member
En als ze het opmerken, boeit dat dan? Bij ons maakt het totaal nie uit of er anderen in de les zitten

Lorvet

Legacy Member
stinky zei:
Gewoon in de les gaan zitten, geen kat dat het opmerkt. voor lessen van het 1e jaar lukt dat zeker en lessen van 2e bach zal wss ook nog wel lukken.
2e bach zijn te kleine groepjes en zou erg nutteloos zijn omdat het meeste al zwaar gevorderd is. Dit is het lessenrooster van 1ste bach nu; http://www.ugent.be/ea/nl/onderwijs...sters/lesroosters1112/ebingw-00-01-2-sem2.pdf
Aanraders zijn Analyse II en Meetkunde en Algebra, alleen al om Hennie eens tegen te komen :p

stinky

Legacy Member
Lorvet zei:
2e bach zijn te kleine groepjes en zou erg nutteloos zijn omdat het meeste al zwaar gevorderd is. Dit is het lessenrooster van 1ste bach nu; http://www.ugent.be/ea/nl/onderwijs...sters/lesroosters1112/ebingw-00-01-2-sem2.pdf
Aanraders zijn Analyse II en Meetkunde en Algebra, alleen al om Hennie eens tegen te komen :p

Bwa, wij hebben toch nog sommige vakken met redelijk wat personen, bij cw is dat natuurlijk al wat anders. En ik vernoemde 2e bach, omdat de vakken die je dan krijgt al iets dichter liggen bij het soort vakken dat je in de rest van je studie gaat krijgen.

Lorvet

Legacy Member
stinky zei:
Bwa, wij hebben toch nog sommige vakken met redelijk wat personen, bij cw is dat natuurlijk al wat anders. En ik vernoemde 2e bach, omdat de vakken die je dan krijgt al iets dichter liggen bij het soort vakken dat je in de rest van je studie gaat krijgen.
Alleen bij ir. project en algoritmen zitten we maar met 20 (echt weird als je groepen van 300 man gewoon bent :p ). Onze vakken leunen idd beter aan bij latere vakken, maar voor redelijk veel van onze vakken heb je voorkennis nodig (informatica bijv.) waardoor het dan maar zinloos is om in de les te zitten als je er amper iets van snapt. Hij mag altijd eens afkomen natuurlijk om de sfeer op te snuiven maar ik peis dat 1ste bach handiger zou zijn toch ;)

Ironpole

Legacy Member
Ik heb toen ik in het 6de middelbaar zat een les Analyse 1 en een les zuigermachines van de eerste master gevolgd. :p

moustii

Legacy Member
stinky zei:
Gewoon in de les gaan zitten, geen kat dat het opmerkt. voor lessen van het 1e jaar lukt dat zeker en lessen van 2e bach zal wss ook nog wel lukken.

Gwn in de les gaan zitten heeft niet echt veel zin volgens mij. Daar is een openlesweek toch wat handiger dan zijn er wat activiteiten voorzien (handboeken inkijken, praten met leerlingen,rondleiding,..)

Als het puur is voor de sfeer dit kan ik antwerpen ook doen dus niet echt nuttig om daarvoor naar gent te gaan ;)

Grizzzly

Legacy Member
Exorikos zei:
CERN was weer leerrijk en ik mag deze zomer terug voor mijn thesis. :)

:bow:

Ik hoop dat ik daar ooit mag belanden... Wat een droom zeg, wat deed je daar trouwens ;)

TheRedDevils

Legacy Member
Baats zei:
Puntje bijgekregen op Privaatrecht, van 15 naar 16 :p

Van 8 naar 9. Seriously FUUUUUUUU :doh::doh:
Maat had een 9, kzal hem eens een berichtje sturen. :D Die zal ook content zijn.

Khad nu een keer geen negen :unsure:

coldplayke

Legacy Member
We moeten voor Duits 102 zinnen in de Konjunktiv zetten en het gaat zo traag :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan